ما هر کاری کردیم تا امباپه را در پاری سن ژرمن نگه داریم اما … – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1813787 |
14 شهریور 1400 شهریور 14:57 |
4.696 بازدید |

3
نظرات

ما به کیلیان نیاز داریم

کاپیتان پاری سن ژرمن از تضمین ماندن کیلیان امباپه خودداری کرد.

به گزارش “ورزش سه”، قرارداد امباپه با پی اس جی در پایان این فصل به پایان می رسد و بعید است امباپه قصد تمدید قرارداد خود را داشته باشد.
پس از تک گل این ستاره فرانسوی مقابل رئال مادرید در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا، مدیران پاری سن ژرمن تلاش خود را برای جلب رضایت این بازیکن و تمدید قرارداد او تشدید کردند.
گفته می شد پیشنهاد جدید پاری سن ژرمن 50 میلیون یورو و شرط وفاداری 100 میلیون یورویی بود، اما او آن را رد کرد و او را بالاتر از نیمار لیونل مسی به پردرآمدترین بازیکن تیم تبدیل کرد.

مارکینیوس مدافع و کاپیتان برزیلی پاری سن ژرمن در مصاحبه با رادیو مونت کارلو در پاسخ به سوالی درباره آینده امباپه گفت:“من فکر می کنم کیلیان بهترین بازیکن حال حاضر جهان است و ما می توانیم ببینیم که او در زمین چقدر عالی است. کیلیان برای ما بسیار مهم است و ما به بازیکنانی مانند او در تیم نیاز داریم. تمام دنیا در مورد او و او صحبت می کنند. آینده، اما اوست که در نهایت تصمیم می گیرد. اینجا احساس راحتی و در خانه بودن داشته باشید.”

کاپیتان یا رهبر تیم: « من به عنوان کاپیتان تیم بارها پرسیدم که آیا شما رهبر واقعی تیم هستید یا مسی و امباپه نیروی اول هستند؟ من معتقدم این موضوع قابل بحث نیست زیرا در پاری سن ژرمن همه بازیکنان، حتی نیمکت نشینان، مهم هستند. اگر بازیکنی فکر کند که به تنهایی رهبر تیم است، روی هم تیمی هایش تاثیر منفی می گذارد. “ما یک تیم هستیم.”

انتقاد از لیونل مسی در فرانسه:“فکر نمی کنم انتقادها تاثیر منفی روی لئو داشته باشد. او بازیکن باتجربه ای است و می داند چگونه این شرایط را مدیریت کند. مسی بارها با چنین موقعیت هایی روبرو شده است، اما باید توجه داشت که او اکنون زندگی جدیدی را آغاز کرده است. در پاریس و برای تیمی متفاوت از بارسا بازی می کند.خیلی چیزها برای مسی تغییر کرده و کم کم به همان بازیکن گذشته تبدیل می شود: “مسی تا اینجا خوب کار کرده و من او را خوشحال می بینم.”

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما