سونی و هوندا برای تولید خودروی برقی – زومیت با یکدیگر همکاری خواهند کرد

[ad_1]

سونی و هوندا در حال همکاری برای ایجاد یک شرکت جدید برای طراحی و تولید خودروهای الکتریکی هستند. این سرمایه گذاری هنوز نهایی نشده است، اما دو شرکت یادداشت تفاهم اولیه امضا کرده اند. انتظار می‌رود این شرکت جدید که هنوز نامش مشخص نشده است، در سال جاری راه اندازی شود و اولین فروش خودروی الکتریکی برای سال 2025 برنامه ریزی شده است.

به گفته ورج، هوندا اولین مدل خودروی الکتریکی را با مشارکت سونی تولید خواهد کرد و شرکت جدید مسئولیت طراحی، توسعه و فروش این محصول را بر عهده خواهد داشت. سونی پلت فرم خدمات حمل و نقل را توسعه خواهد داد. هدف از این همکاری ترکیب تخصص هوندا در تولید و بازاریابی خودرو با فناوری‌های سونی در زمینه حسگرهای ویدئویی، مخابرات و سرگرمی است.

Sony VISION-S

کنیچیرو یوشیدامدیرعامل سونی در بیانیه ای گفت:

سونی قصد دارد با قدرت خلاقیت و فناوری، جهان را پر از احساسات کند. با همکاری با هوندا، که دارای تجربه و دستاوردهای جهانی گسترده در صنعت خودرو است و همچنان به پیشرفت های انقلابی در این زمینه ادامه می دهد، هدف ما تمرکز بر دیدگاه خود مبنی بر تبدیل حمل و نقل به فضای احساسی و تمرکز بر ایمنی است. .

مقاله مرتبط:

توشیهیرو میبهمدیرعامل هوندا گفت:

شرکت جدید در خط مقدم نوآوری، توسعه و گسترش حمل و نقل در سرتاسر جهان خواهد بود و رویکردی گسترده و جاه طلبانه برای خلق ارزشی که فراتر از انتظارات و تصورات مشتری است، در پیش خواهد گرفت. ما این کار را با استفاده از فناوری هوندا و دانش زیست محیطی و ایمنی به روز و با همسوسازی دارایی های فناوری هر دو شرکت انجام خواهیم داد. اگرچه سونی و هوندا شرکت هایی با شباهت های تاریخی و فرهنگی زیادی هستند، حوزه های تخصصی ما بسیار متفاوت است. بنابراین معتقدم این همکاری که نقاط قوت هر دو شرکت را گرد هم می آورد، فرصت های زیادی را برای آینده صنعت حمل و نقل فراهم خواهد کرد.

سونی مدتی است که تمایل خود را برای ورود به بازار خودرو اعلام کرده است، اما اولین حرکتی که این شرکت متوجه شد با معرفی خودروی مفهومی ویژن اس در نمایشگاه CES 2020 بود.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما