چگونه یک بازاریاب دیجیتال شویم و درآمد کسب کنیم؟

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و تحریریه مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

حرفه ای بودن در هر زمینه ای چالش های خاص خودش را دارد. برای یافتن مسیر درست، باید آموزش کامل، تجربه و حتی گاهی اوقات راه را اشتباه بروید و از نو شروع کنید. همه این مشکلات را کنار بگذارید تا یک تجارت جدید باشد. هر چه شغل جدیدتر باشد، دانش کمتری دارد و زمینه کمتری برای تجربه کردن دارد.

بازاریابی دیجیتال یکی از این مشاغل است. نه به اندازه کافی قدیمی است که بتوان یک حرفه مبتنی بر تجربه دیگران باشد و نه آنقدر جدید است که بتوان اطلاعاتی در مورد آن پیدا کرد. اما سوالی که پیش می‌آید این است که چگونه می‌توان یک بازاریاب دیجیتال شد و چگونه کسب درآمد کرد؟ آیا بازاریابی دیجیتال برای ما مسیر دشواری است یا به راحتی انجام می شود؟

دوره های آموزشی دیجیتال مارکتینگ

در مورد دوره های بازاریابی دیجیتال صحبت های زیادی وجود دارد. گاهی دوره ها فقط برای فروش ارائه می شوند و گاهی دغدغه هایی فراتر از آن دارند. نگرانی در مورد انتقال تجربه، توسعه و رشد مهارت های دیجیتال بازاریابان و هم افزایی جمعی.

به عنوان نمونه دوره دیجیتال مارکتینگ آنلاین در www.mydmc.ir:

“تو اینجا رها نخواهی شد!” اینجا، در این مسیر، از یکدیگر یاد می گیریم و با هم جلو می رویم».

راجب این پیام چی فکر می کنید؟ شغل جدید؟ نیاز به با هم بودن؟ آیا هم افزایی دارد؟ رشد؟ توسعه جمعی؟ یا…

راستش را بخواهید، این جمله به ما می گوید که شما نمی توانید به تنهایی یک بازاریاب دیجیتال حرفه ای باشید، به تنهایی پیش بروید و به راحتی مسیر موفقیت را بدون کمک یک متخصص با تجربه دنبال کنید.

ممکن است بپرسید چرا بازاریابی دیجیتال نیاز به آموزش انبوه دارد و باید با کمک یک متخصص شروع شود؟

دیجیتال مارکتینگ یک شغل بسیار ماهرانه است.

دیجیتال مارکتینگ یک شغل چند مهارتی است و برای حرفه ای شدن در این تجارت باید در زمینه های مختلف حرفه ای باشید و قدم به قدم با یک متخصص مجرب کار کنید. نمونه هایی از این مهارت ها عبارتند از:

  • ابزار دقیق
  • تسلط بر بازاریابی ایمیلی و بازاریابی پیامکی
  • آشنایی با اصول تولید محتوا
  • آشنایی با اصول سئو
  • آشنایی با اصول دیجیتال مارکتینگ
  • توانایی اجرای کمپین های دیجیتال مارکتینگ
  • آشنایی با طراحی سایت
  • تسلط بر بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • مقدمه ای بر تبلیغات گوگل
  • تسلط بر تبلیغات کلیکی
  • و…

مهارت های مورد نیاز خود را با هم بیاموزید

همانطور که گفته شد، حرفه ای بودن در بازاریابی دیجیتال مستلزم آموزش حرفه ای است. فقط کپی کتاب ها و آموزش های دیجیتال مارکتینگ بدون هیچ تجربه ای یک تجربه عملی بر اساس بازار ایران است.

اگر از دیجیتال مارکتینگ یک قدم به عقب بردارید، به این نتیجه خواهید رسید که تجربه اولین قدم برای حرفه ای شدن است. با شخصی که علم بازاریابی دیجیتال را با تجربه مرتبط می کند، آموزش می تواند تضمین کند که حرفه ای می شوید.

به قول عادل طالبی در تشریح بسته آموزشی:

این دوره تفاوت بسیار مهمی با دوره‌های مشابه داخلی و خارجی دارد. برخلاف دوره‌های خارجی که در بسیاری از موارد آنچه را که به شما آموزش داده شده نمی‌توان در فضای کسب‌وکار ایرانی اعمال کرد، این دوره برای ارائه تجربیات شخصی است که دارای آنلاین است. شغل در ایران.”
این دوره دیجیتال مارکتینگ توسط شخصی تدریس می‌شود که از آنچه خوانده است استفاده می‌کند و علاوه بر مهارت‌های لازم در مدیریت کسب‌وکار دیجیتال و آنلاین، «مهارت‌های یادگیری» نیز دارد.
من به جای ویرایش و ارائه جملاتی که در کتاب‌ها، مقالات و یادداشت‌های خارجی خوانده‌ام، از تجربیات عملی صحبت می‌کنم که در محیط آموزش بازاریابی دیجیتال در ایران رایج است.»

خرید آنلاین دوره دیجیتال مارکتینگ از عادل طالبی

هیچ چیز بهتر از این نیست که تحصیلاتت را با کسی بگذرانی که قدم به قدم این راه را طی کند و زشت و زیبا و خوب و بد را بشناسد.

برخلاف بسیاری از مشاغل دیگر، دیجیتال مارکتینگ مسیر خطی ندارد، گاهی اوج می گیرد و گاهی سقوط می کند. به همین دلیل برای آگاهی از فراز و نشیب های آنها به یک راهنمای مجرب نیاز داریم.

در یک دوره بازاریابی دیجیتال آنلاین، شما با اصول و مفاهیم شروع می کنید. شما به سایت، دامنه، هاست، سیستم مدیریت محتوا و سپس ابزارها می روید. شما ابزارها را یاد می گیرید و با تمرین به استفاده از آنها ادامه می دهید. شرایط لازم برای یک بازاریاب دیجیتال حرفه ای در این دوره پوشش داده شده است.

تجربه دیگران را زندگی نکنید

اگر نمی خواهید تجربه دیگران را تجربه کنید و در ابتدا چند قدم از دیگران جلوتر باشید، یک دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ را بگذرانید و با تجربیات عادل طالبی آشنا شوید.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.