سیتی 2-3 تاتنهام; هدیه بزرگ کین و کونته به لیورپول :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811568 |
30 روز 1400 شهریور 22:56 |
3,702 بازدید |

9
نظرات

تاتنهام در دیداری بسیار جذاب و دیدنی موفق شد با نتیجه 3-2 منچسترسیتی را شکست دهد.

به گزارش “ورزش سه”، منچسترسیتی عصر امروز در حساس ترین دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس میزبان تاتنهام بود که تیم مهمان با نتیجه 3 بر 2 به پایان رسید.

برخلاف تصور، تاتنهام شروعی عالی داشت و در دقیقه 4 اولین گل این دیدار را به ثمر رساند. پاسخ درخشان هری کین، شان هیونگ مین را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن یک پاس زیبا را فدای دژان کولوشفسکی کرد تا دروازه تقریبا خالی ستاره سوئدی 1-0 شود.

در دقیقه 21 منچسترسیتی در آستانه تساوی قرار داشت اما ضربه ایلکای گوندوگان متاسفانه به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

Zhao Conceic .o گل تساوی منچسترسیتی را در دقیقه 22 به ثمر رساند، اما گل تاتنهام در فاصله کمی بود.

در نیمه اول، منچسترسیتی توپ را در دست گرفت و با گل تاتنهام یک یا دو موقعیت ایجاد کرد، اما در همان تساوی 1-1 تا پایان 45 دقیقه اول نتوانست گل پیروزی را به ثمر برساند.

در حالی که منچسترسیتی در نیمه دوم بر بازی مسلط بود، تاتنهام موفق شد گل دوم را برخلاف جریان بازی به ثمر برساند. گل سون هیونگ مین با ضربه نهایی هری کین همراه شد و نتیجه 2-1 شد.

تاتنهام در دقیقه 64 در آستانه زدن گل سوم بود. پاس زیبای سون هیونگ مین بار دیگر به هری کین رسید اما این بازیکن مقابل ادرسون تک به تک شکست خورد و دروازه بان سیتی شد که با واکنشی فوق العاده تیمش را در بازی نگه داشت.

منچسترسیتی می توانست این بار در دقیقه 66 گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه ایلکای گوندوگان از کرنر به بیرون آمد و هوگو لوریس واکنش فوق العاده ای داشت.

در دقیقه 74 هری کین موفق شد گل سوم تاتنهام را به ثمر برساند اما پس از بررسی صحنه مشخص شد که گل آفساید بوده و بازی با همان نتیجه 2-1 ادامه یافت.

منچسترسیتی در پایان بازی صاحب یک پنالتی شد. خطای هندی کریستین رومرو پس از بررسی صحنه پنالتی مشخص شد. ریاض محرز پشت توپ ایستاد و با ضربه ای مهار نشدنی دروازه تاتنهام را باز کرد و نتیجه را 2-2 کرد.

در دقیقه 95 این دیدار باشکوه به شکلی خاص به پایان رسید. پس از پاس دژان کولوسفسکی، ضربه سر هری کین 3-2 شد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما