سیستم آموزشی مفید میانجیگری چیست و چه کاربردی دارد؟ – زومیت

[ad_1]

در دو سال اخیر علاقه به بورس و سرمایه گذاری در این بازار بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. البته این علاقه و سرریز سرمایه شهروندان به بورس، مزایا و معایب خاص خود را دارد.

کارشناسان بازار بارها گفته اند کسانی که بورس را نمی فهمند بدون آگاهی کافی وارد بورس نشوند. به همین دلیل بهترین راه برای کسانی که می خواهند وارد بورس شوند اما بایدها و نبایدها را نمی دانند، آموزش های لازم در این زمینه است.

موسسات مختلف اصول و پیش نیازهای انجام هر گونه فعالیت اقتصادی را آموزش می دهند که یکی از آنها واسطه گری سودمند است. این کارگزاری یکی از فعالان قدیمی بازار مالی، آموزش فعالان و علاقه مندان به بازار مالی را به عنوان یکی از رویکردهای اصلی خود برگزیده است. مفید با تغییرات و تحولات بازار سرمایه به افراد آموزش و محتوای به روز ارائه می دهد.

به عنوان مثال، میانجیگری سودمند سال‌هاست که از دانش و تخصص نیروی انسانی استفاده می‌کند و برای توانمندسازی کاربران با تکیه بر متخصصان، موضوع آموزش را فهرست می‌کند. با این حال او تا به امروز دست از آموزش و جمع آوری اطلاعات برنداشته است. مفید در سال 1399 موج جدیدی از فعالیت های آموزشی را در این نمایندگی راه اندازی کرد که با راه اندازی «سامانه آموزشی مفید»، آموزش بازار مالی را نه تنها به مشتریان ذی نفع، بلکه به عموم مردم به صورت رایگان ارائه می کند.

در دوربین تماشا کنید

استفاده از سیستم آموزشی مفید

سیستم آموزشی مفید در چهار زمینه مقالات آموزشی، درس های آنلاین، دوره های ویدیویی (همراه با ضبط) و آموزش زنده در اینستاگرام فعالیت می کند. این خدمات به تمامی دوستداران بازار سرمایه به صورت رایگان ارائه می شود.

سامانه مفید آموزش تاکنون 16 دوره آموزشی شامل 900 مقاله آموزشی، 1000 سخنرانی آنلاین و 114 فصل منتشر کرده است. در زیر زمینه های سیستم آموزشی مفید را معرفی می کنیم:

مقالات یادگیری

مقالات مفید سیستم آموزشی

این بخش در سیستم آموزشی مفید میانجیگری شامل مقالات مکتوب و واژه نامه است، مقالات به صورت سری از مبتدی تا پیشرفته نوشته می شوند، اگر خواننده بتواند مقالات سطح بالاتر را مطالعه کند، هر سطح علاقه مند می تواند مقاله را مطالعه کند. این مقالات از تصاویر، نمودارها و اینفوگرافیک های جذاب برای درک بهتر مخاطب استفاده می کنند. مهمترین ویژگی های این بخش عبارتند از:

  • تولید بیش از 900 ماده آموزشی
  • چگونه یک سریال بنویسیم
  • پوشش جامع مباحث بورس از مبتدی تا پیشرفته

در حالی که مقالات آموزشی منتشر شده در این سامانه در 6 ماهه اول سال 1399، 151 مقاله بوده است، این آمار در 6 ماهه دوم همان سال به 476 مقاله رسیده است. اما تعداد مقالات در 6 ماهه اول سال 1400 به 231 مقاله رسید.

دروس آنلاین روزانه

کلاس های مفید سیستم آموزشی

کارگزاری مفید با دعوت از مربیان برتر روزانه سه دوره آموزشی آنلاین ارائه می دهد. حضور در این کلاس ها رایگان است و موضوعات مختلف از مبتدی تا پیشرفته را پوشش می دهد.از ویژگی های کلاس های آنلاین امکان پرسش و پاسخ و پاسخگویی به سوالات با اساتید و کارگاه و سبک عملی است.عناوین و مدت زمان کلاس ها نیز از طریق اطلاعات مفید مطلع می شوند. کانال های میانجیگری آمار و ویژگی های اصلی این بخش:

  • میزبانی بیش از 1000 کلاس آنلاین از اوایل سال 1999
  • کلاس های آنلاین سه روزه را در سطوح مختلف از مبتدی تا حرفه ای برگزار کنید
  • بیش از 350000 شرکت کننده
  • امکان تعامل با اساتید راهنمای مفید در این کلاس ها
  • 471000 کاربر در این دوره ها شرکت کردند

دوره های ویدیویی

سخنرانی های ویدئویی ضبط شده بخشی دیگر از فعالیت های مفید سیستم آموزشی است که به بینندگان اجازه می دهد موضوع و زمان مورد نظر خود را برای آموزش انتخاب کنند، این فیلم ها نیز در این مجموعه از مبتدی تا پیشرفته ارائه می شوند. مهمترین ویژگی های این بخش عبارتند از:

  • 16 عنوان آموزشی در 114 فصل
  • آموزش گام به گام مفاهیم مختلف در این درس ها
  • این دوره ها را در هر زمان مشاهده کنید
  • 65000 شرکت کننده تاکنون
  • این دوره ها 80000 ساعت مشاهده شد

دوره های آموزشی ویدئویی سیستم، تحلیل تکنیکال، تابلوخوانی، صندوق های سرمایه گذاری، بورس، روانشناسی معاملات، گواهی سپرده کالایی، مدیریت سرمایه، افزایش سرمایه و …. خوبه

برنامه های زنده در فضای مجازی

سیستم آموزشی مفید میانجیگری

برنامه های لایو اینستاگرام به صورت هفتگی با حضور کارشناسان و کارشناسان بازار سرمایه برگزار می شود که تحولات روز بازار سرمایه با محوریت موضوعات آموزشی از موضوعات این برنامه ها می باشد همچنین شرکت کنندگان زنده می توانند با مهمان برنامه ارتباط برقرار کرده و به پرسش و پاسخ بپردازند. قسمت:

  • برگزاری برنامه های آموزشی هفتگی زنده در اینستاگرام
  • پرداختن به مهمترین مسائل روز بازار سرمایه
  • با کاربران ارتباط برقرار کنید و سوال بپرسید

تفاوت در آموزش سهام

بر اساس نتایج جستجوی کاربران، مدیران کارگزاری مفید با استفاده از آمار و اطلاعات موجود از جمله تعداد بازدید از محتوای آموزشی سامانه در قسمت مشاهده در گوگل، به عدد 16 میلیون و 101 هزار و 575 (بیشترین ترافیک آنلاین از نظر آنها) می رسد. اعتقاد بر این است که آموزش مفید کارگزاری توانسته است رتبه بالایی را در فرهنگ و آموزش بورس کشور به خود اختصاص دهد که نمونه های زیر گویای این جایگاه است:

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط کارگزاری مفید، 283 هزار ساعت مطالب آموزشی مورد مطالعه و 38 هزار ساعت دوره آموزشی در سیستم آموزشی این شرکت کارگزاری دیده شد. کاربران همچنین 471 ساعت آموزش شرکت کردند.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما