کارت گرافیک مقداد آی تی با تخفیف باورنکردنی – زومیت

[ad_1]

زمانی که یک کیس کامپیوتر قدرتمند برای بازی یا کارهای گرافیکی خود نداشته باشید، با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. زیرا سرعت پردازش گرافیک شما به شدت کاهش می یابد و این حتی روی سرعت کار شما نیز تاثیر می گذارد. در چنین حالتی، اکثر مردم ایسوس یا سایر کارت های گرافیک محبوب را خریداری می کنند.

برخی از محصولات خوب مانند کارت گرافیک MSI یا انویدیا بسیار با کیفیت است و می تواند پردازش را بسیار آسان کند. این همان چیزی است که افرادی را که علاقه زیادی به بازی یا گرافیک دارند جذب یک کارت گرافیک با کیفیت می کند. زیرا آنها به خوبی می دانند که چنین سخت افزاری در کیس های کامپیوتر چقدر می تواند ضروری و مهم باشد. در نتیجه موضوع خرید یک کارت گرافیک با کیفیت بسیار مهم می شود. به هر حال، یکی از مشکلات اصلی خرید یک کارت گرافیک پرچمدار، گران بودن آن است.

مشکلات رایج در ساخت بهترین کارت های گرافیک

جالب است بدانید خرید یک کارت گرافیک پرچمدار حتی در خارج از کشور نیز با مشکلات زیادی همراه است. زیرا با کاهش کارت گرافیک های رده بالا، سودآوری حتی در کشورهای غربی نیز افزایش یافته است. این بدان معناست که بسیاری از وب سایت های خارجی کارت گرافیک می خرند و سپس در فضای مجازی به قیمت های نجومی می فروشند زیرا می دانند کارت گرافیک ها بی کیفیت هستند. زیرا ممکن است برخی افراد به چنین تجهیزاتی بسیار فوری نیاز داشته باشند و مجبور شوند آن را با بالاترین قیمت خریداری کنند.

با این حال مراکز زیادی هستند که بهترین کارت گرافیک ها را با قیمت های بسیار مقرون به صرفه چه در خارج از کشور و چه در کشور ما ارائه می دهند. در این صورت کسانی که قصد خرید کارت گرافیک بهتر و ارزان تری دارند می توانند محصولات مورد نظر خود را از این مراکز خریداری کنند. بنابراین توصیه می کنیم برای خرید کارت گرافیک عجله نکنید و مطمئن شوید که آن را از معتبرترین فروشگاه های داخلی خریداری کنید. در این صورت خیالتان راحت می شود که یک محصول سالم و معتبر می خرید و هزینه کمتری برای آن می پردازید.

دلایل اصلی کمبود کارت گرافیک در دنیا

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا بهترین کارت‌های گرافیک در هر جای دنیا با چنین کاهشی روبرو هستند؟ شما به خوبی می دانید که تمامی کارت های گرافیک دنیا از تراشه های سیلیکونی ساخته شده اند. این بدان معناست که بدون تراشه های سیلیکونی، تولید کارت گرافیک به شدت کاهش می یابد. این دقیقاً همان چیزی است که پس از شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان شاهد آن هستیم. این موضوع فقط شامل زمان حال می شود کارت گرافیک ایسوس یا کارت گرافیک MSI نداشته باشد و تمامی محصولات و برندهای مختلف را پوشش دهد.

در واقع، زمانی که زنجیره تامین بسیاری از شرکت‌های تولید تراشه‌های سیلیکونی با مشکل مواجه شد، این تراشه‌ها بعداً توسط تولیدکنندگان برجسته کارت گرافیک در جهان خریداری شدند. در نتیجه تولید به شدت کاهش یافت. همچنین با افزایش استخراج ارز دیجیتال، تقاضا و خرید بیشتر و بیشتر شده است. این موضوع باعث شده است که بسیاری از شرکت های تولید کننده کارت گرافیک دنیا با مشکلات زیادی مواجه شوند. چنین مشکلی باعث کاهش تولید GPU و ایجاد مشکلات زیادی در هنگام خرید کارت گرافیک شده است.

تراشه سیلیکون؛  قلب تپنده کارت های گرافیک

تراشه سیلیکون؛ قلب تپنده کارت های گرافیک

در حالی که تولید تراشه های سیلیکونی به شدت کاهش یافت، مشکل تولید کارت های گرافیک نیز کاهش یافت. زیرا اکثر کارخانه ها و مراکز تولید تراشه های سیلیکونی تعطیل شده اند. حتی با ادامه فعالیت های انسانی، در صورت آلوده شدن یک یا چند نفر به ویروس کرونا، کل مجموعه باید تعطیل شود. زیرا بخشی از فرآیند ساخت تراشه یا کارت گرافیک کاملا دستی است و باید توسط افراد متخصص انجام شود. حال تصور کنید نیروی انسانی لازم برای انجام این کارها را نداشته باشید. بدون شک تولید این محصولات کاهش می یابد و خرید کارت گرافیک سخت می شود.

خوشبختانه با تولید واکسن کرونا و واکسینه شدن تعداد زیادی از مردم، مشکلات زنجیره تامین به حدی کاهش یافته است که اکثر تولیدکنندگان کارت گرافیک در جهان امروز می‌توانند دوباره تولید خود را افزایش دهند. اگرچه عرضه و تقاضا به تعادل قبلی نرسیده است، اما هنوز امیدی وجود دارد. زیرا بحث مشکلات خرید کارت گرافیک با کیفیت نسبت به گذشته کاهش یافته است. این بدان معناست که شما می توانید یک کارت گرافیک رده بالا و عالی را راحت تر از سال های اخیر خریداری کنید.

رندر گرافیکی عالی با کارت های گرافیک قدرتمند

تا اینجا در مورد مشکلات خرید کارت گرافیک و مسائل مربوط به آن صحبت کردیم. اما چرا داشتن یک پردازنده گرافیکی قدرتمند مانند کارت گرافیک ایسوس یا انویدیا اینقدر مهم است؟ در واقع، گیمرها و بسیاری از افراد علاقه مند به گرافیک مانند انیمیشن و ویرایش فیلم های 4K و موشن گرافیک به خوبی از اهمیت یک کارت گرافیک قدرتمند آگاه هستند. این تنها به دلیل منحصر به فرد بودن کارت های گرافیک قدرتمند است. زیرا می توان از آنها انتظار رندر گرافیکی عالی داشت.

این به دلیل تعداد هسته های زیاد، ظرفیت رم بیشتر، قدرت پردازش، نوع حافظه، عرض BUS و … است. مثلاً یک کارت گرافیک قدرتمند با نوع حافظه GDDR6X هرگز با نوع DDR3 قابل مقایسه نیست. البته در مورد قدرت پردازشی کارت‌های گرافیکی رده بالا، چیزهای زیادی وجود دارد که در اینجا به آنها اشاره نمی‌کنیم. مهم ترین مسئله در حال حاضر قدرت عظیم این سخت افزارهای گرافیکی است که افراد زیادی را مجبور به خرید کارت گرافیک های گران قیمت می کند. معمولا هر کاری که غیرممکن باشد با این کارت های گرافیک قابل انجام است.

گران؛  تنها چالش کارت گرافیک های پرچمدار

گران؛ تنها چالش کارت گرافیک های پرچمدار

همانطور که می دانید تمام کارت گرافیک های بزرگ دنیا در خارج از کشور تولید و با ارز خریداری می شوند. بنابراین هزینه های خرید، حمل و نقل، هزینه های گمرکی و غیره. مسائل قیمت نجومی دارند. اما کارگران بسیار حرفه ای با کارت های گرافیک قدرتمند می توانند هزینه را در کمترین زمان دریافت کنند. برای مثال افرادی که می خواهند با خرید کارت گرافیک کارهای گرافیکی با کیفیتی مانند موشن گرافیک بسازند به نوعی روی ابزار کار سرمایه گذاری کرده و در آینده چندین برابر این هزینه صرفه جویی می کنند.

تنها مشکل اصلی کارت گرافیک های پرچمدار کمبود آنها در بازار داخلی و قیمت بسیار بالای آنها است. زیرا مجموعه های کمتری می توانند تعداد زیادی کارت گرافیک صد یا هزار دلاری بخرند. در نتیجه، ممکن است نتوانیم به راحتی بهترین پردازنده های گرافیکی را در فروشگاه خود پیدا کرده و خریداری کنیم. اما خوشبختانه مراکزی مانند فروشگاه اینترنتی مقداد آیتی وجود دارد که خدمات ارزشمندی را به تمامی مشتریان خود ارائه می دهد. زیرا می توانید طیف وسیعی از بهترین کارت های گرافیک دنیا را در این فروشگاه اینترنتی بیابید.

کیفیت و قیمت عالی در تعداد آیات

یکی از مهمترین مزیت های خرید کارت گرافیک از فروشگاه مقداد آیتی کیفیت تضمینی و قیمت مناسب آن است. زیرا در فروشگاه اینترنتی مقداد آیتی می توانید بهترین کارت گرافیک ها را با تخفیفی باورنکردنی تهیه کنید. تمامی محصولات به دقت توسط تعدادی متخصص تست می شوند. بنابراین زمانی که قصد خرید یک کارت گرافیک با کیفیت و گران قیمت را دارید از تخفیف های این مجموعه بهره مند شده و خیالتان از بابت اصالت و سلامت محصول راحت خواهد بود.

برای مشاهده جدیدترین کارت های گرافیک اینجا روی آن کلیک کنید.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما