فسخ قرارداد بازیکنان خارجی در روسیه و اوکراین – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1814298 |
17 اسفند 1400 11:22 |
5,270 بازدید |

0
نظرات

به دستور فیفا:

فیفا اعلام کرد که می تواند به صورت یکجانبه قرارداد بازیکنان خارجی در لیگ های روسیه و اوکراین را فسخ کند.

به گزارش “ورزش سه”، حمله نظامی روسیه به اوکراین باعث شد ده ها فوتبالیست کشور را ترک کنند و لیگ فوتبال این کشور موقتا تعطیل شود.
در حالی که لیگ فوتبال روسیه پس از تعطیلات زمستانی از سر گرفته شد، فیفا تصمیمات جدیدی در خصوص شرایط بازیکنان خارجی حاضر در لیگ گرفت.
پس از بررسی شرایط حمله نظامی روسیه که منجر به یک بحران انسانی فاجعه‌بار شد، اعضای هیئت اجرایی فیفا – با همکاری یوفا و پس از مشورت با کارشناسان بسیاری – به این موضوع رسیدند. به این نتیجه رسیدند. بازیکن به طور موقت شرایط و ضوابط نقل و انتقالات را تغییر دهد.”

کلیه قراردادهای بازیکنان و مربیان خارجی با باشگاه‌های تحت پوشش فوتبال اوکراین با در نظر گرفتن شرایط فعلی اوکراین و به منظور فراهم کردن شرایط کاری مناسب برای پرداخت دستمزد بازیکنان و مربیان و حمایت از باشگاه‌های اوکراینی. بیانیه گفت. فدراسیون گفت: لیگ این کشور به طور خودکار در پایان فصل به پایان می رسد و نیازی نیست هیچ یک از طرفین اقدام خاصی انجام دهند مگر اینکه توافق دیگری صورت گیرد.
فیفا همچنین قوانین مشابهی را برای لیگ روسیه وضع کرد و افزود: برای تسهیل در خروج بازیکنان و مربیان خارجی از روسیه، در صورتی که باشگاه های تحت پوشش فدراسیون فوتبال روسیه با مربیان خارجی خود به توافق یا توافق مشترک نرسند. بازیکنان. تا 10 مارس 2022.” به صورت کتبی. این افراد مگر اینکه توضیحی داشته باشند اجازه دارند تا پایان فصل روسیه قرارداد خود را با باشگاه های مربوطه فسخ کنند.”
آنها همچنین توضیح دادند: فسخ این قرارداد تحت هر یک از شرایط مندرج در بندهای فوق به این معنی است که بازیکنان و مربیان تا تاریخ 30 ژوئن 2022 قراردادی ندارند و بنابراین می توانند بدون عواقب خاصی با هر باشگاه دیگری قرارداد امضا کنند. “

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما