شادی مدافع شهر قدیمی در اعصاب کین (عکس) – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1814150 |
16 مرداد 1400 شهریور 12:32 |
7,553 بازدید |

3
نظرات

روی کین ستاره سابق منچستریونایتد از عملکرد بازیکنان این تیم مقابل منچسترسیتی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد شب گذشته در ورزشگاه اتحاد میزبان منچسترسیتی بود و با نتیجه 1-4 مغلوب این تیم شد.
شیاطین سرخ در نیمه اول با نتیجه 1-2 به رختکن رفتند اما در نیمه دوم شرایط آنطور که انتظار می رفت پیش نرفت و دو گل ریاض محرز باعث شد این تیم شانس بازگشت به بازی را از دست بدهد. . .
میکا ریچارد ستاره سابق سیتی در استودیوی اسکای اسپورت به همراه روی کین به عنوان کارشناس بازی حضور داشت و پس از گل سیتی به تیم ملی سابق ایرلند بسیار خوشحال شد که عصبانیت او را بیشتر کرد و باعث شد از این وضعیت انتقاد کند.

ستاره سابق یونایتد درباره این بازی گفت: زیبایی این ورزش در بالاترین سطح این است که جایی برای پنهان شدن وجود ندارد. امروز همه کاستی های یونایتد را دیدیم. در فوتبال همیشه راهی برای باخت وجود دارد، اما یونایتد امروز آنقدر شکست خورد که از دویدن دست کشیدند و تسلیم شدند. بازیکنان برنگشتند و این چیزی است که من نمی فهمم.”
وی با اشاره به انتقاد رنگنیک افزود: این مربی به خاطر تاکتیک هایش مورد انتقاد قرار می گیرد اما عملکرد این بازیکنان قابل قبول نیست. این رفتار شرم آور است. وقتی پشت یک تیم خیلی خوب هستید، باید تلاش کنید، باید مبارزه کنید. این نشان می دهد که یونایتد با سایر تیم ها فاصله زیادی دارد.”

کین چندین بازیکن را به خاطر عملکردشان مورد انتقاد قرار داده است، اما او معتقد است بازیکنان بیشتری هستند که لیاقت پوشیدن پیراهن یونایتد را ندارند. او گفت: بازیکن باید با افتخار بازی کند. می توانم پنج یا شش بازیکن را بشمارم که دیگر نباید برای یونایتد بازی کنند. “مایه تاسف.”
کاپیتان سابق یونایتد ادامه داد: ذخیره ها در حال آمدن هستند و شما امیدوارید که آنها بتوانند تاثیرگذار باشند، اما آنها آماده تاثیرگذاری در بازی نیستند، بازیکنانی مانند فن بیساکا، فرد، مگوایر، رشفورد خیلی خوب نیستند و می توانم نامشان را تغییر دهم. آنها تسلیم شدند و شرمنده شدند.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر