شما در حال نفس کشیدن هستید؛ رونالدو فالوور دارد! (عکس) :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811875 |
02 مرداد 1400 شهریور 23:52 |
23,860 نتیجه |

14
نظرات

رکوردشکنی در اینستاگرام;

رکوردشکنی کریستیانو رونالدو در اینستاگرام همچنان ادامه دارد و اکنون به 400 میلیون رسیده است.

به گزارش “ورزش سه”، اگرچه شرایط زمین فوتبال در سال 2022 برای کریستیانو رونالدو چندان خوب نیست و او تنها می تواند یک بار مقابل برایتون گلزنی کند، اما وضعیت در شبکه های اجتماعی همچنان با این بازیکن مطابقت دارد و او به حساب می آید. به او. یک ستاره بی رقیب فوتبال در اینستاگرام.

کریستیانو رونالدو ستاره 37 ساله پرتغالی منچستریونایتد به اولین فردی در جهان تبدیل شد که به رکورد 400 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام رسید. این مهاجم سرشناس و باتجربه در این شبکه فعالیت زیادی دارد و از این راه نیز درآمد زیادی کسب می کند.

البته اخیراً شایعاتی مبنی بر وجود فالوورهای قلابی در بین هواداران کریستیانو رونالدو و سایر ستارگان فوتبال از جمله لیونل مسی شنیده می شود، اما در هر صورت این بازیکن موفقیت زیادی کسب کرده است. حال کریستیانو رونالدو با انتشار ویدئویی در این زمینه از هوادارانش تشکر کرد.

کریستیانو رونالدو در پیام ویدئویی خود گفت: “سلام بچه ها 400 میلیون فالوور… وای چه عددی، حالا میتونم بگم سیوو (خوشحالی سلبریتی رونالدو) باید از ته قلبم از شما تشکر کنم. دوستان.”

جالب اینجاست که از زمان انتشار این مطلب چهار میلیون به تعداد فوق العاده هواداران رونالدو اضافه شده است. نزدیک ترین رقیب و نایب قهرمان رونالدو، ستاره تلویزیونی کایلی جنر است که 312 میلیون دنبال کننده در صفحه خود دارد.

در حالی که بسیاری از تیم ها، هنرمندان یا بازیکنان محبوب در کشورهای مختلف در مجموع چهار میلیون فالوور ندارند، رونالدو در مدت هشت ساعت به رکورد وصف ناپذیری دست یافت که نشان از محبوبیت بی حد این فوق ستاره پرتغالی دارد.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما