طراحی استخرهای هوشمند ویلاهای لواسان با گروه آب دریا زومیت

[ad_1]

با پیشرفت سریع فناوری در سال های اخیر، سیستم هوشمند وارد زندگی همگان شده است. سیستم هایی که کنترل خانه شما را به دست می گیرند، این سیستم روشنایی، دمای خانه، کنترل ترافیک و تمامی وسایل خانه را کنترل می کند و می توانید با گوشی هوشمند آن را مدیریت کنید.

این سیستم برای استخر و کلیه مدارهای موتور، دمای آب، روشنایی و غیره نیز کاربرد دارد. می توان به این سیستم متصل شد و از فناوری برای راحتی بیشتر استفاده کرد. برای تعویض سیستم استخر خود به یک متخصص و پیمانکار استخر نیاز دارید تا به شما کمک کند و بهترین کیفیت را برای شما به ارمغان بیاورد.

استخر هوشمند چگونه کار می کند؟

ظرافت استخر فقط با پنل هوشمند آن قابل نصب است و نیاز به چیدمان خاصی به جز پنل PLC ندارد وصل می شود. تنها پیش نیاز یک استخر اینترنت هوشمند و IP ثابت است که به راحتی از مخابرات منطقه قابل دسترسی است.

یک جعبه کنترل لمسی در ورودی استخر نصب شده و تمامی ماژول ها و سیستم ها به آن متصل می شوند. این دستگاه تمامی سیستم های پالایشگاهی و مدارهای موتور را کنترل می کند. صفحه نمایش این سیستم بر روی گوشی هوشمند ظاهر می شود و تغییر می کند.

آبیدریاپول

هزینه هوشمند سازی استخر

هزینه ای که باید برای هوشمندتر کردن کیت استخر خود بپردازید، حدود 2.5 برابر تابلوهای برق معمولی و اتوماتیک است. اما می توان این هزینه را در استخرهای منطقه لواسان نادیده گرفت و صاحبان ویلاهای مجلل ظرافت مجموعه استخر را به این هزینه ها ترجیح می دهند.

مزیت استخر هوشمند

  • توانایی کنترل دمای آب استخر، اول از همه، یکی از بهترین گزینه هایی است که یک سیستم هوشمند به شما ارائه می دهد. کنترل سیستم های استخر مانند آبپاش استخر و سیستم های فیلتراسیون نیز می تواند به جذابیت یک استخر هوشمند بیافزاید. می توانید قبل از اینکه به خانه بیایید استخر خود را گرم کنید تا بعد از یک روز خسته کننده دوش بگیرید.
  • این که سیستم به صورت روزانه به صورت خودکار مانیتور می شود و در صورت بروز هرگونه نقص یا نقص در سیستم و تجهیزات استخر بدون مراجعه به خود اخطار می دهد در مقایسه با حالت هوشمند که در آن قرار دارد، امکان متفاوتی است. معمولاً یافتن نقص در سیستم دشوارتر است.
  • کاهش مصرف انرژی به لطف سیستم های یکپارچه و کنترل از راه دور، به عنوان مثال، زمانی که داخل نیستید و فراموش کرده اید که سیستم های استخر را خاموش کنید، به راحتی می توانید با این سیستم تغییراتی ایجاد کنید.
  • آماده سازی و نگهداری استخر کاری سخت و طاقت فرسا است زیرا از اتلاف وقت و افزایش راحتی مصرف کنندگان جلوگیری کنید.
  • کاهش خطاها و استهلاک های ناشی از دسترسی افراد مختلف و تیم خدماتی متخصص به سامانه هوشمند.
  • از آنجایی که تمامی سیستم های ضدعفونی از نوع هوشمند بوده و آب به صورت مداوم در طول روز کنترل می شود، با استفاده از این سیستم می توان مواد محلول در آب را نیز کنترل کرد و از تشکیل جلبک در آب استخر جلوگیری کرد که این امر باعث می شود همیشه استخر داشته باشیم. با کیفیت آب بالا

معایب استخر هوشمند

  • نیاز دائمی به اینترنت وای فای و داشتن IP ثابت یکی از معایب سیستم های هوشمند است. زیرا به دلیل سرعت پایین اینترنت در ایران، گاهی اوقات برای دسترسی به این سیستم از راه دور دچار مشکل می شوید. اما کنترل با پنل لمسی تابلو برق در هر صورت امکان پذیر است.
  • یکی دیگر از معایب این سیستم این است که دستکاری های غیر ضروری توسط افراد غیر متخصص و در برخی موارد توسط ویلا داران انجام می شود. توصیه ما این است که با تیمی از کارشناسان هوشمند، خدمات آن تیم را همیشه همراه خود داشته باشید تا بتوانید بدون معطلی به استخر هوشمند خود دسترسی داشته باشید.

کاهش خطای انسانی در استخر هوشمند

خطاهای انسانی در استخر شامل خطاهای بسیار خطرناک می شود. به عنوان مثال، ممکن است استخرها به طور کامل استانداردهای ضدعفونی شیمیایی را رعایت نکنند یا در تنظیمات الکتروپمپ های استخر و سایر تجهیزات خطاهایی رخ دهد که هر یک ممکن است عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

مواد شیمیایی استخر باید به صورت مشخص و صحیح به داخل استخر تزریق شود تا سلامت انسان به خطر نیفتد. یکی از این مواد که برای کنترل کیفیت آب در استخرها استفاده می شود، گرانول ازن و کلر است.

شاید متوجه شده باشید که بوی کلر هنگام شنا در استخرهای عمومی شما را آزار می دهد. دلیل این بو استفاده ناشیانه و نامنظم از آب استخر است که در این صورت کلر اضافی به صورت بخار در هوای محیط خارج می شود که برای بدن مضر است و لذت بردن و شنا را غیرممکن می کند. شنا كردن.

اشتباه دیگر تنظیم نادرست موتورها در استخر است. اکثر افرادی که سرویس و نگهداری استخر را انجام می دهند، دانش لازم برای حفظ و نگهداری از سلامت موتورهای گران قیمت را ندارند. در نتیجه با اشتباه در حین استفاده به دستگاه ها آسیب می رسانند. تجهیزات استخر بسیار گران هستند و می توانید با نگهداری از آن هزینه های نگهداری را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

در این مرحله سیستم هوشمند استخر به عنوان یک راه حل وارد عمل می شود و می تواند در زمانی که در استخر هستید میزان ازن، کلر و دمای آب را کنترل کند و همه چیز توسط شما انجام می شود.

کاهش هزینه های نگهداری استخر

هنگامی که یک استخر سرپوشیده یا روباز دارید، باید هزینه های نگهداری و تعمیر را پوشش دهید، برای نگهداری و تعمیر هزینه کنید و دائماً در جستجوی استخر باشید تا از هزینه های گزاف جلوگیری کنید. اما اگر سیستم هوشمند دارید، در حال حاضر سیستم هوشمند وظیفه تعمیر و نگهداری را بر عهده دارد و کلیه تعمیرات به طور کامل بررسی و غیرفعال می شود، قبل از اینکه عیب یا نقصی توسط سیستم و دستگاه های مشکل تشخیص داده شود و اکنون به راحتی و در جای خود قرار دارد. آیا با هزینه کم قابل تعمیر است؟

در استخر هوشمند، فرآیند Backwash نیز با دکمه روشن و خاموش می شود و حتی برای مدتی می توان با خیال راحت از استخر استفاده کرد. اما کیفیت کامل آب استخر باقی می ماند.

آبیدریاپول

ویژگی های سیستم هوشمند

با سیستم استخر هوشمند، کلیه پمپ های برق، دیگ های گرمایش، فیلترها و سایر دستگاه ها بدون دخالت انسان کنترل می شوند و در صورت عدم حضور ساکنین و استفاده از استخر، سیستم ها به حالت آماده باش می روند. به لطف این ویژگی سیستم هوشمند، اکنون می توانید به راحتی و بدون نگرانی از بابت کنترل و نظارت بر تجهیزات، ویلا را ترک کنید.

بنابراین تمام پیشرفت های حاصل شده برای بهبود رفاه مردم است و می توان به بهترین ها دست یافت.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما