طراحی افزونه وردپرس اسرار فاش شد

افزونه Easy Bootstrap Shortcode می تواند به شما کمک شایانی را در زمینه ی طراحی پوسته وبسایت , صفحات و … همچنین JSBin قابلیت استفاده از Bootstrap و jQuery را به شما میدهد تا با این تکنولوژی ها اقدام به ایجاد برنامه های وب حرفه ای نمایید. از مهمترین عوامل معروفیت و کاربرد وردپرس داشتن پلاگینهای متعدد و کاربردی میباشد.علت تعدد پلاگینها در وردپرس نسبت به سایر سیستمهای مدیریت محتوی سادگی فرایند نوشتن پلاگین در وردپرس میباشد.وقتی شما پلاگینی را نصب میکنید پلاگین مورد نظر در آدرس wp-content/plugins قرار میگیرد که شما با رفتن به این آدرس میتوانید لیست پلاگینهایی که روی وردپرس شما قرار گرفته را ببینید.برای ایجاد یک پلاگین در وردپرس شما نیاز دارید یک پوشه در این آدرس ایجاد کنید بهتر است نام پوشه هم نام پلاگین شما باشد. به قسمت مدیریت وردپرس در وبسایت خود بروید و از افزونهها » افزودن صفحه جدید را بزنید. که به برنامه نویسان این امکان را میدهد که کدهای خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

کمتر کسی است که سایت معروف w3school را نشناسد، این ویرایشگر نیز توسط این سایت ارائه شده است، که به توسعه دهندگان این امکان را میدهد تا با زبان های مختلف مانند HTML، CSS و Javascript کد بزنند و نتیجه کار را در مرورگر خود به صورت آنلاین مشاهده نمایند. با استفاده از افزونهها این امکان فراهم است که بسیاری از ویژگیهای حرفهای را بدون توجه به مسائل فنی و طراحی به قالب خود اضافه کنید. افزونه صفحه ساز المنتور Elementor Page Builder این روزها یکی از محبوبترین صفحه سازهای وردپرس شده است، البته هنوز مشکلات و تداخلهایی دارد که با توجه به بروزرسانی های سریع آن، احتمالا وقتی شما این مقاله را میخوانید به بهترین صفحه ساز تبدیل شده است. سفارش طراحی افزونه وردپرس خود را به چه کسی بسپارم؟ زمانیکه شتابدهنده و مفسر مخصوص وردپرس روی سرور نصب باشد، سرویس دهندهی سرور دقیقا میداند چه فایل هایی برای چه مدل پردازش و از چه طریقی به آن ارسال شود و بنابراین با استفاده از الگوهای پردازش از پیش تعریف شده، زمان پردازش فایلهای وردپرس بسیار بسیار کوتاهتر و پروسه پردازش بسیار بسیار سریعتر انجام خواهد پذیرفت.

این افزونه همچنین هرگونه تغییر در فایل ها را به منظور شناسایی ویروس، بد افزار و فعالیت های مخرب رصد می کند. در این مقاله در شتابان هاست ، ما برخی از بهترین قالب های مجله ای وردپرس را به اشتراک خواهیم گذاشت که به درخشش محتوای شما کمک می کند. ما در مثال خود از یک کلاینت به نام FileZilla استفاده خواهیم کرد، زیرا هم رایگان است و هم استفاده از آن آسان است. در آموزش های بعدی بیشتر توضیح خواهیم داد.

محتویات این صفحه را به صورت زیر وارد میکنیم و در ادامه در مورد تک تک این قسمت ها توضیح میدهم. البته باید بیشتر توضیح بدید شاید بدون استفاده از شورت کد ها هم همین قابلیت ایجاد بشه. قرار دارد. برای اینکه بخواهیم یک افزونه ی جدید بسازیم بایستی که فولدر جدید در این فولدر ایجاد کنید. این کار بسیار شبیه به کاری است که یک افزونه انجام می دهد. نحوه کار با این افزونه بسیار کاربردی طراحی جدول بسیار آسان بوده به طوریکه کافیست صفحات مد نظر خود را به آن وارد و تنظیمات دلخواه و نحوه نمایش آنها را در سایت اعمال و منتشر نمایید. برخی از تم های وردپرس هستند که با المنتور سازگاری دارند مه صاحبان کسب و کار ها می توانند المنتور را روی وردپرس پیاده سازی کنند و با استفاده از ان اقدام به طراحی صفحات نمایند. برای کدنویسی یا طراحی قالب وردپرس باید زبان های برنامه نویسی html و css به همراه توابع وردپرس را آموخت. اما از آنجایی که گنجاندن امکانات بیشتر باعث سنگینتر شدن آن میشود، و از طرف دیگر همه کاربران وردپرس به آن نیازی ندارند، این افزونههای وردپرس هستند که کار توسعه امکانات وردپرس را به عهده دارند.

ابزار قالب این امکان را به شما میدهد ظاهر سایت خود شامل طرح، تایپوگرافی، رنگ و سایر عناصر طراحی را سفارشی کنید. این قالب دارای یک صفحه ساز با قابلیت کشیدن و رها کردن (drag and drop page builder) است که با استفاده از آن میتوانید صفحاتتان را به بهترین شکل ایجاد و طرحهای سفارشی جدید را ویرایش کنید. اگر قالبی که خریداری میکنید از استانداردهای لازم برخوردار نباشد هنگام استفاده از افزونهها و یا پلاگینهای مختلف میتواند سایت شما را با مشکل مواجه نماید قالب باید طوری طراحی شده باشد که با افزونههای مختلف سازگاری داشته و بتوان آنها را به راحتی نصب کرد. از طریق این لینک میتوانید لیستی از پلاگینهای وردپرس را مشاهده کنید.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.