عجیب ترین صحنه هفته؛ فرار از دست فاندویک (عکس) :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811044 |
28 فروردین 1400 شهریور 12:29 |
17,196 بازدید |

5
نظرات

ترس ستاره اینتر از مدافع هلندی

شب گذشته شاهد صحنه جالبی بین ویرجیل فن دایک و الائوتارو مارتینز در دیدار اینتر لیورپول بودیم.

روبرتو فیرمینو قهرمان فصل گذشته سری آ و باخت دو گلی محمد صلاح به لیورپول در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پیشرفت شاگردان سیمونه اینزاگی را بسیار دشوار کرد.

در پایان مسابقه، ویرجیل فن دایک از لیورپول به دلیل عملکرد فوق العاده اش در طول مسابقه به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد تا نشان دهد که او چه نابغه بزرگی است.

اینتر در پایان نیمه اول در ضدحمله موقعیت خوبی داشت. در این صحنه، لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی نراتزوری، تک به تک با F‌n‌dkk روبرو شد، اما مدافع هلندی به خوبی موقعیت را کنترل کرد. مارتینز با دانستن اینکه فن دایک چقدر سریع، قوی و باهوش است، می ترسید حتی دریبل بزند و در نهایت سرعتش را کاهش داد.

فوندایدک در این صحنه به جای اینکه برای گرفتن توپ به سمت مهاجم آرژانتینی اینتر برود، منتظر عمل لائوتارو شد و به نوعی اوضاع را در دست گرفت. در نهایت لائوتارو تعلل کرد تا تیاگو آلکانترا از راه رسید و توپ را به کرنر فرستاد.

در ساعات گذشته بسیاری از هواداران فوتبال از جمله ریو فردیناند اسطوره منچستریونایتد از عملکرد این مدافع هلندی تمجید کرده اند. از سوی دیگر واکنش هواداران در شبکه های اجتماعی به دعوای فندایک و لائوتارو به خودی خود جالب بود.

اگر فکر می‌کنید لائوتارو به مبارزه تن به تن نرفت زیرا فندایک را در مقابل خود داشت، من نگرانم که لائوتارو را به اندازه کافی خوب نمی‌شناسید.

لائوتارو مارتینز (موج خنده) … همیشه فکر می کردم مردم می گویند فندایک دارد از مهاجمان فرار می کند زیرا سرعتش کند است، اما این ویدیو چیز دیگری را نشان می دهد.

هیچ بازیکنی دوست ندارد مقابل فن دایک تک به تک بازی کند. لائوتارو تسلیم شد.

لائوتارو مارتینز وقتی دید که نمی تواند در نبرد تن به تن با فندایک موفق شود پا به جلو گذاشت.

یکی از لحظات مورد علاقه من در بازی زمانی بود که لائوتارو در مقابل ون دایک ایستاد و اعتماد به نفسش برای بازی با او صفر بود.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما