عربستان کل سرگین لیورپول و فولام را حساب می کند!

[ad_1]

کد خبر: 1964053
18 سپتامبر 1402 در 08:55
9.2 هزار بازدید |

1
چشم انداز

نقشه های لیگ روشن: از تدارکات تا زیرساخت و امنیت مالی

لیگ فوتبال عربستان 957 میلیون دلار هزینه کرد و پس از لیگ برتر انگلیس با 1.39 میلیارد دلار در رده دوم قرار گرفت.

    عربستان کل سرگین لیورپول و فولام را حساب می کند!

به گزارش اسپورت سی، گروه تجاری Deloitte Sports در گزارشی فاش کرد که نیمی از ارزش نقل و انتقالاتی که لیگ برتر انگلیس از فروش بازیکنان خود دریافت می کند، از عربستان سعودی به ارزش 312 میلیون دلار است. این گروه گزارش داد که 100 درصد درآمد فولام و لیورپول از فروش بازیکنان در لیگ عربستان است.

1922377

ایزی ری از گروه تجاری Deloitte Sports در مورد این اعداد گفته است: خرید تعداد زیادی از بازیکنان کلیدی لیگ عربستان نشان دهنده تعهد این کشور برای تقویت لیگ و فراهم آوردن زمینه موفقیت برای رسیدن به رنکینگ جهانی است. اکنون هنوز در مرحله اول این پروژه بلندپروازانه هستیم و آنچه این دیدگاه خوش بینانه را برای آینده تقویت می کند، کاهش میانگین سنی بازیکنان در لیگ عربستان نسبت به فصل گذشته است.

او اضافه کرد: متوجه خواهید شد که این اولین بار از سال 2016 است که هزینه های یک لیگ غیر اروپایی از مجموع هزینه های یکی از پنج لیگ بزرگ اروپایی بیشتر شده است. انتظار می رود باشگاه های لیگ عربستان با انتقال این دسته از بازیکنان نخبه طرفداران، شرکا و حامیان جدیدی پیدا کنند که این امر باعث بهبود وضعیت لیگ عربستان خواهد شد.

او اضافه کرد: فوتبال اروپا همچنان برجسته ترین استاندارد در جهان است، بنابراین سرمایه گذاری آینده عربستان سعودی در فوتبال بر روی زیرساخت های این بازی متمرکز خواهد شد تا سطح بازی در این کشور و آسیا را بالا ببرد. هزینه لیگ حرفه‌ای عربستان هنوز یک سوم لیگ برتر انگلیس در تابستان امسال است، بنابراین انتظار می‌رود باشگاه‌های این کشور تلاش خود را بر امنیت مالی متمرکز کنند.

آیزن ری گفت: پیشرفت مورد انتظار لیگ عربستان به افزایش سطح حرفه ای و مدیریت در باشگاه های خود و همچنین پرورش بازیکنان جوان با استعداد و جذب هواداران بستگی دارد. اجرای برنامه خصوصی سازی توسط پادشاهی احتمالاً باعث ایجاد علاقه در بین باشگاه های آنجا می شود که هزینه نقل و انتقالات در فصل آینده را افزایش می دهد. با توجه به اینکه قدرت هزینه‌های لیگ عربستان از پنج لیگ معتبر اروپایی بیشتر است، باید منتظر ماند و دید که این هزینه‌ها چه تاثیری بر عملکرد نسل‌های آینده آن خواهد داشت.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما