عقاب های آمریکایی اکنون پس از خطر انقراض با تهدید جدیدی روبرو هستند – Zomit

[ad_1]

محققان با آزمایش پر، استخوان، کبد و خون 1200 عقاب سر سفید و عقاب طلایی، یکی دیگر از پرندگان شکاری نیمکره شمالی، دریافتند که تقریباً نیمی از آنها اغلب در معرض سرب قرار دارند. مسمومیت با سرب می تواند پرندگان را بکشد و رشد جمعیت آنها را کند کند.

بر اساس مطالعه جدیدی که در مجله Science منتشر شده است، دانشمندان معتقدند منبع اصلی سرب مهمات مصرف شده توسط شکارچیان است. شکارچیان به حیواناتی شلیک می کنند که عقاب آنها معمولاً در ماه های زمستان می خورند. بر اساس این مطالعه، حدود یک سوم از پرندگانی که آزمایش آلودگی به سرب آنها مثبت بود، علائم مسمومیت حاد یا قرار گرفتن در معرض کوتاه مدت سرب را نیز نشان دادند.

علامت وینسنتنویسنده اصلی این مطالعه گفت که اثرات مسمومیت با سرب ویرانگر است. مسمومیت با سرب می تواند مانع از هضم صحیح غذا توسط عقاب شود و در نهایت منجر به سوء تغذیه شود. این شرایط می تواند قدرت پرواز و حتی توانایی حرکت پرنده را از او سلب کند. دکتر. اسلب گفت: “سرب می تواند بر تمام سیستم های بدن عقاب، سیستم تنفسی، گوارشی و تولید مثلی تاثیر بگذارد.”

عقاب سر سفید

یک عقاب سر سفید به دلیل شکستگی اندام تحتانی و مسمومیت خفیف با سرب و کم خونی توسط سرویس حیات وحش اورگان تحت درمان قرار گرفت، اما بعداً مرد.

تاد کاتزنرسازمان زمین شناسی ایالات متحده گفت این مطالعه که بر روی عقاب های سفید و عقاب های طلایی از 38 ایالت انجام شده است، اولین مطالعه ای است که اثرات مسمومیت با سرب را بر جمعیت پرندگان در چنین مقیاس وسیعی بررسی می کند. سازمان زمین شناسی ایالات متحده نیز در این مطالعه شرکت داشت.

مطالعه جدید همچنین نشان داد که مسمومیت، سرعت رشد جمعیت عقاب سفید را حدود 4 درصد و نرخ رشد جمعیت عقاب طلایی را حدود 1 درصد کاهش می دهد. در حال حاضر تعداد عقاب های طلایی حدود 35000 پرنده و جمعیت عقاب های سفید بیش از 300000 پرنده است. دکتر. کاتزنر می گوید: «این درصدها اندک به نظر می رسند، اما با گذشت زمان هزاران پرنده به دلیل مسمومیت با سرب از جمعیت حذف می شوند.

عقاب های سفید ده ها سال پیش به دلیل استفاده گسترده از آفت کش های مصنوعی DDT کشته شدند. ممنوعیت DDT و تلاش‌های حفاظتی در سال 1972 به احیای جمعیت آنها کمک کرد و عقاب سفید در سال 2007 از فهرست گونه‌های در خطر انقراض حذف شد.

دکتر. اسلایب امیدوار است که یافته های این گزارش آگاهی شکارچیان را افزایش دهد و بیشتر را تشویق کند تا به مهمات بدون سرب روی آورند.

تصویر اشعه ایکس از عقاب طاس

تصویر اشعه ایکس از یک عقاب سفید سربی. بسیاری از نقاط روشن در شکم او گلوله های یک تفنگ ساچمه ای است.

مقالات مرتبط:

لورا هیلBadger Run Wildlife Rehab، رئیس سازمان فالز اورگان که بر عقاب‌های سرسفید، عقاب‌های طلایی و چندین گونه باس مسموم با سرب نظارت می‌کند، گفت: “این 100٪ انسانی است و کاملاً قابل پیشگیری است.” »

این گروه سعی کردند عقاب بی پرواز و نفس گیر را که یک شکارچی در سال 2018 در جنگل پیدا کرد، نجات دهند. خانم هیل زمانی که شکارچی به شکارچی گفت که عقاب احتمالاً با خوردن توده‌های روده‌ای آلوده (بقایای باقی مانده پس از جدا کردن گوشت از بقیه لاشه توسط شکارچی) بیمار شده بود، بسیار تحت تأثیر قرار گرفت. خانم هیل به یاد می آورد که شکارچی شوکه شده بود و می خواست جلوی شکار را بگیرد. خانم هیل به او گفته بود که لازم نیست شکار را متوقف کند و باید استفاده از مهمات سربی را متوقف کند.

بسیاری از شکارچیان که نگران تأثیرات سرب نه تنها بر حیات وحش، بلکه بر حیوانات شکار مصنوعی نیز بودند، مهمات سرب را رها کرده و شروع به استفاده از گلوله های مسی کردند.

تیم شکارچی بدون سرب اسپورتینگ مستقر در وایومینگ در حال کار برای افزایش آگاهی از اثرات منفی مهمات سرب در میان شکارچیان دره است. آنها فیلم کوتاهی از شکارچیانی که استفاده از این نوع مهمات را برای شکار متوقف کردند ساخته و منتشر کردند. برایان بادروسیانیک زیست شناس پرندگان و یکی از بنیانگذاران Sporting Lead-Free می گوید: «شکارچیان دوستدار محیط زیست هستند.

بادروسیان گفت که برخی از شکارچیان به دلیل عادات، تصورات نادرست مبنی بر اینکه گلوله های مسی کمتر موثر هستند، یا به دلیل داشتن گلوله های سربی بسیار زیاد، تمایلی به تغییر مهمات خود ندارند. بادروسیان با بیان اینکه در جایی از گلوله های سرب استفاده کرده است که می دانسته مهمات با حیوانات وحشی تماس پیدا نمی کند، گفت: هنوز افرادی هستند که این موضوع را نمی دانند.

هانا لئوناردهماهنگ کننده این گروه گفت که او تا چهار سال پیش با گلوله های سربی شکار می کرد، زمانی که با یک عقاب طلایی ضعیف مواجه شد که به سختی می توانست حرکت کند. خانم لئونارد گفت: «پنجه‌هایش جمع شده بود و بال‌هایش آویزان شده بود. واضح بود که او در خطر است.

عقاب بعداً مرد و خانم لئونارد گفت تیم نجات حیوانی که برای نجات پرنده با او تماس گرفت، گفت که علت مرگ عقاب مسمومیت با سرب بوده است. او گفت: «من در تغییر نوع مهمات تردید نکردم.

عقاب سرسفید در حال پرواز / عقاب سرسفید

عقاب سفید در لیبرتی، نیویورک

در ژانویه 2017، خدمات شیلات و حیات وحش ایالات متحده سیاستی را اعلام کرد که یکی از جدیدترین قوانین دولت اوباما است که استفاده از مهمات سربی و تجهیزات ماهیگیری در پناهگاه های ملی حیات وحش را غیرقانونی می کند. دولت ترامپ کمتر از دو ماه بعد این تصمیم را لغو کرد.

استفاده از گلوله های سربی برای شکار پرندگان آبزی از سال 1991 در ایالات متحده ممنوع شده است. کالیفرنیا همچنین استفاده از مهمات سربی را در سراسر کشور ممنوع کرده است تا از اثرات منفی سرب بر کرکس در حال انقراض کالیفرنیا جلوگیری شود. دکتر. اسلب گفت که وقتی شکارچیان متوجه این موضوع شوند، در نهایت داوطلبانه استفاده از مهمات سربی را متوقف خواهند کرد. او ادامه داد: “شکارچیان این را می پذیرند و راه حل را دارند.”

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما