آنچلوتی: مطمئنم فردا صعود خواهیم کرد – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1814363 |
17 مارس 1400 ساعت 16:22 |
783 بازدید |

3
نظرات

تشویق امباپه قابل درک است

سرمربی رئال مطمئن است که تیمش فردا موفق خواهد شد پاری سن ژرمن را از لیگ قهرمانان اروپا خارج کند.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید فردا در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان پی اس جی خواهد بود. بازی در پارک دو پرنس با گل دقیقه 94 کیلیان امباپه به سود پاریسی ها به پایان رسید و فردا رئال باید این شکست را جبران کند.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:وقتی در رئال بازی می کنیم همه با هم بازی می کنیم و معتقدم فردا شکستی پرهزینه برای هر دو تیم خواهد بود. شکست یعنی حذف از لیگ قهرمانان اروپا که تورنمنت بسیار مهمی برای ماست. مطمئنم صعود خواهیم کرد، اما پاری سن ژرمن هم همین فکر را می کند. البته ما از حریف نمی ترسیم و روی برنامه های خود تمرکز می کنیم. در آستانه چنین بازی ظریفی، باید به این فکر کنید که چه کاری می توانید انجام دهید و چگونه به حریف ضربه بزنید، نه اینکه از چه چیزی باید اجتناب کنید.»

بهترین پاری سن ژرمن: « ما بهترین PSG فصل را در جدول رده بندی اول دیدیم، اما بهترین رئال می تواند با بهترین PSG رقابت کند. فردا بهترین رئال فصل را خواهیم دید. کریم مانند گذشته در شرایط خوبی قرار دارد و امید زیادی به پیروزی داریم.

احتمال تشویق امباپه در برنابئو: « بله، من این را درک می کنم. ما شجاعت ستاره های بزرگ را در برنابئو در تاریخ رئال مادرید دیدیم.”

امباپه دیروز مصدوم شد: « من هرگز دوست ندارم بازیکن حریف مصدوم شود. ما خود را برای بازی مقابل پاری سن ژرمن آماده کرده ایم و معتقدیم امباپه در ترکیب خواهد بود.

امباپه لجام گسیخته: « برنامه ما روی کنترل امباپه، نیمار یا مسی متمرکز نیست. همه بازیکنان پاری سن ژرمن خوب و بزرگ هستند. ما باید به عنوان یک تیم متحد کار کنیم. با توپ و بدون توپ، ما باید کامل و غیرقابل نفوذ باشیم. رقابت را در 90 دقیقه تغییر دهید و یک بازی کامل ارائه دهید. ما باید عاقل باشیم و عقل خود را از دست ندهیم. نیازی به زدن گل های زیاد نیست و پیروزی مهم است. می تواند یک دقیقه جلوتر یا آخرین لحظه باشد. “کوهنوردی به هر قیمتی مهم است.”

وضعیت تونی کروس:او گفت: “مانند هر بازیکنی، تونی تا زمانی که 100 درصد آماده نباشد، بازی نخواهد کرد. حتی اگر 95 درصد آماده باشد، در ترکیب نخواهد بود.”

تجربه بالای رئال در لیگ قهرمانان: « بله، برتری ذهنی خیلی مهم است. من تیم را مشتاق و با انگیزه می بینم و مشتاقانه منتظر حمایت هواداران هستم. تیم در شرایط خوبی قرار دارد.»

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما