باشگاه: صعود نکردیم. اینتر توریست به لیورپول نمی آید – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1814203 |
25 اسفند 1400 16:25 |
796 بازدید |

0
نظرات

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول معتقد است صعود آنها به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا ثبت نشده است.

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول که این روزها در آستانه پیروزی قرار دارد، پس از قهرمانی در جام اتحادیه و شکست وستهام در لیگ، خود را برای دیدار برگشت با اینتر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده می کند. . اولین بازی سه هفته پیش در میلان انجام شد که قرمزها 2-0 پیروز شدند.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: تیاگو، فیرمینو و جوئل ماتیپ دیروز به طور کامل تمرین کردند. باید ببینیم آنها چه واکنشی نشان می دهند. تیاگو تنها یک هفته و جوئل سه تا چهار روز دور بودند. فیرمینو روز گذشته اولین تمرین خود را انجام داد. شاید دادن چند روز دیگر به او منطقی باشد، اما همه چیز در تمرین بود.

0-2 جلو افتاد“یک تیم بارها توانسته است شکست 2-0 را در خانه در بازی برگشت جبران کند. در چنین بازی های رفت و برگشتی، هرگز نباید از نتیجه بازی مطمئن باشید. در غیر این صورت، شما نتیجه را گرفته اید. نتیجه بسیار فراتر از انتظارات ما بود و یک بازی سخت دیگر در انتظار ما است.”

اینتر: « آنها واقعا تیم خوبی هستند و به عنوان توریست اینجا نخواهند بود. می دانم که اینتر حمله خواهد کرد و خواهید دید که ما برای این بازی چه چیزی در ذهن داریم.”

تقویم فشرده و 5 کلید درون بازی:ما یکشنبه، چهارشنبه و شنبه بازی کردیم و حالا سه شنبه مقابل اینتر داریم. تقویم وحشتناکی است که نداریم و نمی توان آن را تغییر داد. قطعاً تغییراتی در ترکیب ایجاد خواهد شد و این یک چیز مثبت است که بتوانیم. برای ایجاد 5 تغییر در لیگ قهرمانان. چرا آنها اجازه چنین چیزی را در لیگ برتر نمی دهند؟ “آنها باید درک کنند که در انگلیس محافظت از بازیکنان و سلامت آنها بسیار مهم است.”

صلاح از تعویض در بازی خود مقابل وستهام پشیمان شد:همه بازیکنان ناراحت می‌شوند. هدف این بود که صلاح برای بازی مقابل اینتر استراحت بیشتری داشته باشد. می‌دانم که او خوب دفاع می‌کرد، او برای گلزنی بی‌صبر بود و نیروی بزرگی در ضدحمله بود، اما من می‌خواستم بازیکن جدیدی را به زمین بفرستم. زمین.”

واکنش به اظهارات گواردیولا درباره سختی رقابت با باشگاه لیورپول“بله، می توانم همین را در مورد سیتی بگویم. سیتی حریفان سرسختی است و من قبلا در بایرن با پپ روبرو شده بودم، رقابت آسانی نبود. ما در سال های اخیر تا آخرین روز همدیگر را هل داده ایم. اگر اینطور نبود. برای ما، سیتی در ماه فوریه در چند سال گذشته قهرمان می شد، من گفتم اگر ما نبودیم این اتفاق برای ما می افتاد.”

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما