میلیاردر سوئیسی یک قدم جلوتر از چلسی – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1813313 |
11 مارس 1400، 12:32 |
4,588 بازدید |

2
نظرات

میلیاردر سوئیسی هانسجرگ ویس پیشنهاد خرید چلسی را ارائه کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، بحث درباره حضور رومن آبراموویچ در راس چلسی همچنان ادامه دارد و اظهارات تاجر روس تغییری در این شرایط ایجاد نکرد.
بسیاری از منابع خبری ساعاتی پیش از ارائه رسمی پیشنهاد یک میلیاردر سوئیسی برای خرید باشگاه خبر دادند.
هانسیورگ 86 ساله برای خرید باشگاه از آبراموویچ ابراز علاقه کرده است، اما این کار را تنها به عنوان کنسرسیوم انجام خواهد داد.
آبراموویچ می خواهد باشگاه را حفظ کند اما گفته می شود مقامات دولت انگلیس در حال بررسی تحریم ها علیه تاجر روس هستند و از ادامه حضور او در فوتبال انگلیس جلوگیری می کنند.
ویسی تایید کرد که در حال بررسی جزئیات هر گونه قراردادی برای جذب چلسی است و ظاهراً قیمت درخواستی این باشگاه لیگ برتری 2 میلیارد میلیارد بیشتر است.
وایس به روزنامه سوئیسی بلیک گفت: آبراموویچ سعی می کند تمام ویلاهایش در انگلیس را بفروشد، او همچنین می خواهد خیلی زود از شر چلسی خلاص شود. من باید سه چهار روز صبر کنم. آبراموویچ در حال حاضر مبلغ زیادی را در نظر دارد. چلسی حدود 2 میلیارد میلیارد به او بدهکار است اما پولی ندارد. ما نمی دانیم قیمت دقیق فروش در حال حاضر چقدر است.

ویس در مورد برنامه هایش برای جذب چلسی گفت: “می توانم تصور کنم که با شرکای خود در چلسی شروع کنم، اما باید ابتدا به وضعیت کلی نگاه کنم.” چیزی که در حال حاضر می توانم بگویم این است که قطعا این کار را به تنهایی انجام نخواهم داد. اگر من چلسی را بخواهم، این کار را با یک کنسرسیوم متشکل از شش یا هفت سرمایه گذار انجام خواهم داد.”
پس از حمله روسیه به اوکراین، آبراموویچ روز شنبه با صدور بیانیه ای مدیران چلسی را برکنار کرد و این باشگاه مسئول نظارت بر خیریه چلسی شد.
این موضوع باعث نگرانی بسیاری از این متولیان شده و از باشگاه خواسته اند تا اطلاعات بیشتری را به آنها ارائه دهند.
کریس برایانت، نماینده مجلس نیز از دولت بریتانیا خواست تا برای روشن شدن وضعیت، تحریم هایی را علیه آبراموویچ اعمال کند.
سخنگوی آبراموویچ قبلاً اعلام کرده بود که او برای میانجی‌گری صلح بین اوکراین و روسیه تلاش می‌کند.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.