غیر منتظره؛ رونالدو از لیست یونایتد برای دربی خارج نمی شود! – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1813925 |
24 اسفند 1400 12:25 |
8.221 بازدید |

یکی
نظرات

تصمیم بحث برانگیز رالف رنگنیک؛

اخبار حاکی از آن است که کریستیانو رونالدو در ترکیب منچستریونایتد برای دربی حساس مقابل منچسترسیتی حضور ندارد.

نه چندان دور از انتقال به منچسترسیتی در ابتدای فصل، کریستیانو رونالدو در ساعات پایانی نظر خود را تغییر داد و پس از 13 سال پیراهن قرمز بر تن کرد. حالا در دربی امشب منچستر شیاطین سرخ چاره ای جز پیروزی مقابل سیتی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان ندارند و شاگردان پپ گواردیولا اصلا نمی خواهند صدر جدول را از دست بدهند.

اما عکس های بازیکنان منچستریونایتد که دیروز در هتل لوی منتشر شد، تایید می کند که دو مهاجم و مهاجم باتجربه این تیم، کریستیانو رونالدو و ادینسون کاوانی، در لیست 21 انتخابی رالف رنگنیک نیستند. به این ترتیب، ستاره 37 ساله پرتغالی یونایتد معمولاً در دربی حساس مقابل سیتی حضور ندارد و حتی برای ذخیره یونایتد روی نیمکت نخواهد بود.

مارکوس رشفورد ستاره جوان و انگلیسی یونایتد امشب در اوج حمله این تیم نقش کریستیانو رونالدو را بازی می کند و ستاره پرتغالی این دیدار حساس را در خانه و تلویزیون تماشا خواهد کرد.

البته سال 2022 برای کریستیانو رونالدو خوب شروع نشد و ستاره پرتغالی با افت قابل توجهی در آمار گلزنی مواجه شد. با این حال شیاطین سرخ با 15 گل همچنان بهترین گلزن فصل هستند و در صورت شکست یونایتد در دربی امروز، بی شک رالف رنگنیک به دلیل این تصمیم جنجالی و بزرگ مورد انتقاد شدید قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که رونالدو در دو دهه اخیر 15 بازی مقابل سیتیزن ها برای یونایتد و رئال مادرید انجام داده است و آمار او مقابل این تیم مانند دیگر تیم های بزرگ نیست. رونالدو در 15 بازی مقابل منچسترسیتی 5 گل به ثمر رسانده است و رکورد گلزنی او در هر سه بازی مقابل سیتی عملکرد فوق العاده ای ندارد.

لیست یونایتد این دربی دقیق به شرح زیر است:
دیوید دخیا، دین هندرسون، تام هیتون، دیگو دالوت، آرون ون بیساکا، فیل جونز، هری مگوایر، اریک بای، ویکتور لیندلوف، الکس تلس، نمانیا ماتیچ، اسکات مک تومینا، فرد، پل پوگبا، هانیبال مجبری، جسی لینگارد، خوان ماتا ، برونو فرناندز، گیدئون سانچو، آنتونی آلاگا، مارکوس راشفورد

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما