اشک میخائیلوویچ برای جنگ روسیه و اوکراین (عکس) :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812558 |
06 مرداد 1400 شهریور 22:40 |
5,424 نتیجه |

0
نظرات

طبیعی به نظر می رسد؛ چرا این باید اینطوری باشد؟

جنگ بین روسیه و اوکراین به طور کلی بر کنفرانس مطبوعاتی بین بولونیا و سالرنیتانا تأثیر گذاشت.

کنفرانس مطبوعاتی بازی سالرنیتانا مقابل بولونیا قرار بود در هفته بیست و هفتم سری آ برگزار شود، اما تجربیات سینیشا میهایلوویچ در مجموع روی این رویداد تاثیر گذاشته است. بازیکن سابق لاتزیو و اینترمیلان که در دو دهه گذشته یکی از ستاره های فوتبال ایتالیا بوده و با پیراهن یوگسلاوی در جام جهانی برای تیم ملی ایران گلزنی کرده است، در نشست خبری پیش از بازی گفت: در مورد مسائل فنی در مورد جنگ روسیه و روسیه در اوکراین صحبتی نکرد و اظهارات پایانی را بیان کرد، نفرت او از حوادث دو روزه و خاطرات جنگ باعث شد صحبتش را قطع کند و با گریه سالن را ترک کند.

سرمربی تیم فوتبال بولونیا سخنان خود را در نشست خبری آغاز کرد: ضرب المثلی وجود دارد که می گوید وقتی جنگ است، فقیر و غنی نمی دانند همه می میرند، مطمئنم این تنها راه رفع مشکلات نیست. کشورم بمباران شد، لاتزیو و اسکودتو را بردم. یادم می‌آید زمانی که در کشورم جنگ شد. ما در لیگ قهرمانان اروپا بودیم و شهر من بمباران شد. مشکلات همین‌ها هستند. مشکل ما بزرگ است، اما مشکل بزرگ این است.”

وی ادامه داد: می خواستم تمرینات و مسابقات ما 24 ساعت طول بکشد، زیرا در آن لحظات به بمباران و اتفاقاتی که در حال رخ دادن بود فکر نمی کردم، فقط در بازی و تمرین. آمد و روانم را شکست.»

ستاره سال های اخیر لاتزیو و اینتر که یکی از بااستعدادترین بازیکنان تاریخ فوتبال در ضربات آزاد به حساب می آید، اینگونه بیان کرد: “این چیزی نیست که همه با آن موافق باشند. داستان. شما نمی توانید روی کار خود تمرکز کنید. تصور کنید جنگ وجود دارد. ؛ خانواده شما آنجا هستند و یک روز با آنها صحبت می کنید … نمی دانید زنده هستند یا مرده اند ، یادم می آید دو هفته است که هیچ چیز در مورد خانواده ام نمی دانم ، نمی دانستم مرده اند یا زنده اند. زمانی که آخرین هواپیماهای جنگی را دیدم به آنها زنگ می‌زدم و به آنها می‌گفتم که به پناهگاه بروند. بنابراین فقط می‌توانستم در طول تمرین استراحت کنم و لحظاتی را بازی کنم و بقیه را به فکر جنگ بگذرانم. می توانستم کمی آرامش داشته باشم و خوشحال باشم.”

میخائیلوویچ در بخشی دیگر از سخنان خود از عادی شدن جنگ و اخبار آن در میان مردم صحبت کرد و در این باره هشدار داد: «آن وقت همه خبر جنگ می شود، خبر اول، دوم، خبر، سومین خبر و . .. همه جنگ.چرا باید اینجوری باشه؟طبیعی به نظر میاد میگن از جنگ حرف میزنن اما نباید باشه.ما باید از قلمرومون استفاده کنیم و بفهمیم چه خبره.

با توجه به خاطرات میهایلووی خاطر از جنگ یوگسلاوی، این موضوع مورد توجه بسیاری از رسانه ها و خبرنگاران فوتبال قرار گرفت و صحبت های این مربی بازتاب گسترده ای داشت.

در پایان، سینیسا میخائیلوویچ در حالی که تلاش می کرد نقش خود را در پایان دادن به جنگ بین روسیه و اوکراین انجام دهد، گریه اش را متوقف نکرد: “ما باید تلاش کنیم این داستان را هر چه زودتر به پایان برسانیم. می دانم که این یک داستان عالی است و ممکن است اینطور نباشد. در دستان ما باشد….

روز بعد سرمربی بولونیا که تیمش در خانه سالرنیتانا به میدان می رود پس از این سخنان اتاق جلسه را ترک کرد.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما