آغاز فروش اقساطی مدیران خودرو مدل 1401 در نمایندگی ستوده زومیت

[ad_1]

به گزارش خبرنگار ما، نمایندگی مدیران خودرو 401 ستوده یکی از نمایندگان اصلی مدیران خودرو و محصولات فونیکس با محصولات ام وی ام است. و ققنوس(fownix) فرصت هایی برای مشتریانش.

نمایندگی ستوده با هدف جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان در عرضه 6 دستگاه خودرو سواری، کراس اوور و شاسی بلند شامل «ایکس 22 دنده، ایکس 22 پرو، ایکس 33 جدید، آریزو 5 جدید، آریزو 6 و تیگو 7» می باشد. در مدل 1401 نقد و اقساط (40% تا 50% پیش پرداخت) ارائه می گردد.

ساعت فروش اقساطی مدیران خودرومشتریان می توانند مابقی قیمت خودرو را در اقساط 12 تا 60 ماهه (یک تا پنج ساله) پرداخت کنند.

خریداران هر یک از محصولات ارائه شده در نمایندگی خودرو ستوده 401 خودروی خریداری شده خود را بلافاصله و با مدل سال 1401 تحویل خواهند گرفت.

مدیران خودرو

خرید اقساطی مدل 1401 و X22 Pro

بر اساس این گزارش صفایی مدیر فروش و بازاریابی نمایندگی ستوده از عرضه اقساطی خودرو X22 Pro در این نمایندگی خبر داد و گفت: در این راستا شاهد عرضه اقساطی محصول هستیم.با X22 Pro 1401 جدید مدل با 40% یا 50% پیش پرداخت و بین یک تا پنج سال با اقساط در این نمایندگی هستیم.

وی X22 پرو را یکی از محصولات مدیران جدید خودرو در نیمه دوم امسال عنوان کرد و افزود: هیوندای کونا و نسل بعدی سانتافه.

صفایی با اشاره به اینکه فضای داخلی X22 Pro نسبت به نسل های قبلی تغییر کرده و کاملا مدرن و جدید است، خاطرنشان کرد: تغییرات X22 Pro تنها به طراحی بیرونی آن خلاصه نمی شود، بلکه آپشن ها و فناوری به کار رفته در این خودرو نیز به روز شده است. در مورد این موارد، از مانیتور بزرگ 9 اینچی لمسی این خودرو می توان گفت که تمامی نیازهای راننده را برآورده می کند و این خودرو یکی از بزرگ ترین مانیتورهای لمسی در بین رقبای خود است.

این گزارش می افزاید: فیس لیفت X 22 پرو همچنین دارای ویژگی های بیشتری مانند AutoHold، سیستم ترمز دستی برقی (EPB) و فرمان الکتریکی است. X22 Pro از یک موتور یک لیتری توربو با قدرت 107 اسب بخار بهره می برد. در سال های اخیر برندهای معروفی مانند سیتروئن، مینی و بیامو شروع به استفاده از موتورهای کوچک و با کارایی بالا کرده اند. گیربکس این خودرو 9 سرعته CVT است که در آریزو 6 تست خوبی از خود نشان داد.

اجرای طرح مدیران خودرو برای جایگزینی خودروی فرسوده خود با محصول جدید

همچنین مدیر فروش و بازاریابی آژانس ستوده آکینجی با اعلام اینکه طرح مدیران خودرو برای جایگزینی خودروهای فرسوده خود با محصول جدید اجرایی شده است، گفت:.

بازپرداخت پنج ساله تا 70 درصد برای کسانی که به دنبال تعویض خودروهای دست دوم هستند و تا 60 درصد با بازپرداخت چهار ساله برای خریداران خودروهای دست دوم در طرح تعویض خودروی کارکرده مدیران خودرو. در نظر گرفته شده.

به گفته صفایی؛ در این طرح، کارشناسی مدیران خودرو در مورد قیمت محصولات فرسوده به صورت رایگان در نمایندگی ستوده انجام می شود.

بازدید قبل از سفرهای نوروزی برای خودروی مدیران

مدیر فروش و بازاریابی نمایندگی ستوده در بخشی دیگر از سخنان خود از اجرای کمپین ویژه خدمات پیش از نوروز برای مالکان مدیران خودرو در تعمیرگاه نمایندگی خبر داد.

برنامه او شامل بازدید رایگان وسیله نقلیه و 50 درصد تخفیف در اجاره و 20 درصد برای قطعات بود که فرصتی فوق العاده برای صاحبان وسایل نقلیه و خدمات یدک کش است.

مدیران خودرو

نحوه درخواست از نمایندگی، خودرو و سرویس ستوده

مشتریان گرامی می توانند با نمایندگی مدیران خودرو با کد 401 ستوده تماس حاصل فرمایند و یا خودرو مورد نظر خود را از طریق سایت خریداری نمایند. این نمایندگی شرایط فروش را به صورت آنی یا اقساطی به مشتریان خود ارائه می دهد. مشتریان همچنین می توانند از خدمات پس از فروش بهره مند شوند.

این گزارش می افزاید: دفتر مرکزی 401 نمایندگی ستوده در خیابان ستارخان تهران و سه شعبه دیگر در نازی آباد، فدائیان اسلام و شیخ فضل الله واقع شده است. در شعبه شیخ فضل الله این نمایندگی خدمات پس از فروش محصولات صاحبان خودرو نیز ارائه می شود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات مدیران خودرو می توانند با شماره تلفن های 02144251055 (شعبه ستارخان)، 021553333553 (شعبه نازی آباد)، 02133776400 (شعبه هایپرسان) و 02144271619; یا به وب سایت این آژانس به آدرس https://mvm401.com مراجعه کنید. با ثبت نام اینترنتی می توانید از شرایط فروش ویژه نیز بهره مند شوید و تحویل خودرو را تسریع کنید.

یادآور شد: آخرین اطلاعات مدیران خودرو در خصوص طرح فروش و خدمات پس از فروش محصولاتشان در کشور ترکیه است. آدرس اینستا آژانس ستوده همچنین در دره موجود است.



[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما