فروش جهانی تراشه برای اولین بار به نیم تریلیون دلار رسید

[ad_1]

انجمن صنعت نیمه هادی آمریکا (SIA) اعلام کرد که فروش جهانی تراشه در بازار جهانی در سال 2021 به رکورد 26.2 درصد در سال خواهد رسید. 555.9 میلیارد دلار آمد این انجمن انتظار دارد سطح تقاضا برای نیمه هادی ها در سال های آینده به میزان قابل توجهی افزایش یابد. چینی ها هنوز هم بزرگترین بازار تراشه در جهان است.

طبق گزارش CNBC، در بحبوحه افزایش تقاضا در بحران کمبود نیمه هادی در جهان، فروش جهانی تراشه ها برای اولین بار در سال گذشته از نیم تریلیون دلار فراتر رفت. در سال 2021، این بخش در مورد 1.15 تریلیون قطعه نیمه هادی فروخته شد. مجموع فروش نیمه هادی ها در چین به 192.5 میلیارد دلار رسید که 27.1 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت. بازار آمریکا تجربه بالاترین نرخ رشد در رده بالاتر با افزایش 27.4 درصدی اروپا با 27.3 درصد دیده می شود.

جان نوفر، رئیس و مدیرعامل SIA می‌گوید: «شرکت‌هایی که در سال 2021 به دلیل کمبود تراشه‌های جهانی، نیمه‌هادی‌ها را تولید می‌کنند. سطح تولید آنها برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون بازار، شکستن رکورد فروش تراشه و تعداد قطعات، رشد قابل توجهی داشته اند.

تراشه

بازار تراشه در سال های آینده رونق بیشتری خواهد داشت

نوفر گفت: انتظار می رود تقاضا برای تولید نیمه هادی ها افزایش یابد. در سال های آینده افزایش قابل توجهی وجود خواهد داشت زیرا فناوری های فعلی و آینده از تراشه های بیشتری نسبت به قبل استفاده می کنند.

کمبود جهانی تراشه در صنایع مختلف از الکترونیک گرفته تا صنعت ماشین متأثر، تحت تأثیر، دچار، مبتلا. این امر دولت ها و قانونگذاران در سراسر جهان را بر آن داشته است که به دنبال مواد باشند و خطوط تولید را به داخل مرزهای خود بیاورند.

ایالات متحده، اتحادیه اروپا و چین در تلاش برای افزایش تولید تراشه داخلی هستند. آمریکا تقریبا 50 میلیارد دلار درباره تحقیق و توسعه در زمینه نیمه هادی ها و کمیسیون اروپا 15 میلیارد یورو بودجه برای سرمایه گذاری در صنعت تراشه اختصاص داده شد. چین نیز در سال‌های اخیر تلاش کرده تا تنش‌ها را با ایالات متحده افزایش دهد. غلتک کاهش عرضه قطعات خارجی به کشورهای خارجی.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما