فولکس واگن پلتفرم خودروی هوآوی را به قیمت 1.6 میلیارد دلار خریداری کرد – زومیت

[ad_1]

فولکس واگن در حال مذاکره با هواوی برای خرید واحد قطعات خودرو این شرکت چینی در مرحله مذاکره قیمت است. هوآوی اخیراً از اولین وسیله نقلیه مبتنی بر پلتفرم HarmonyOS رونمایی کرده است و فولکس واگن قصد دارد این واحد را به تامین کننده ممتاز راه حل های رانندگی خودکار برای وسایل نقلیه الکتریکی خود تبدیل کند.

با توجه به نوت بوک، وقتی صحبت از خودرانی به میان می‌آید، تعدادی از شرکت‌های چینی اکنون مدعی توسعه سیستم‌هایی هستند که عملکرد بهتری نسبت به کیت FSD تسلا دارند. علاوه بر شرکت‌های بزرگ خودروهای برقی چینی، که به نظر می‌رسد همگی نوعی سیستم خودران را ارائه می‌دهند، استارت‌آپ‌های چینی زیادی نیز روی هوش مصنوعی یا پردازش سخت‌افزار کار می‌کنند. فولکس واگن ظاهراً پیشرفت چین در این زمینه را تشخیص داده و تصمیم گرفته است تا مذاکرات را برای خرید فناوری خودروهای الکتریکی هواوی ادامه دهد. رسانه های محلی امروز گزارش دادند که مذاکرات در حال خرید است و انتظار می رود فولکس واگن در ماه مارس اعلام کند که یک واحد خودروی هوآوی به ارزش 1.6 میلیارد دلار خریداری کرده است.

Huawei Owas Harmony Platform برای خوردو

مقاله مرتبط:

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که اولین تلاش هواوی برای تولید خودروهای الکتریکی تبدیل به یک سرمایه‌گذاری مشترک می‌شود که در آن غول الکترونیک چینی، هوش مصنوعی و قابلیت‌های اتصال گیگابیت را برای ایجاد پلتفرم‌هایی برای خودروهای نیمه‌خودروی ساخت شرکت‌های دیگر معرفی می‌کند. اولین خودرویی که بر روی پلتفرم هارمونی او اس هوآوی کار می کند Aito M5 است که به تازگی عرضه آن آغاز شده است. این خودروی دره یک درایو هیبریدی لوکس است که هم سوخت و هم باتری دارد. علاوه بر هواوی، فولکس واگن راه‌حل‌های مختلف خودران در چین، از جمله راه‌حل‌های ارائه‌شده توسط DJI را بررسی کرده است.

فولکس واگن و هواوی در حال حاضر سرمایه گذاری مشترکی با این خودروساز دارند، بنابراین سرمایه گذاری در این پلتفرم زمان زیادی نمی برد. بر اساس گزارش ها، این سرمایه گذاری مشترک توسط مدیران فولکس واگن هدایت می شود و بسیاری از کارمندان هوآوی در واحد قطعات خودروی این شرکت اخیراً اعلان هایی از مصاحبه های شغلی داخلی دریافت کرده اند. گفته می شود هدف نهایی فولکس واگن دستیابی به فناوری هایی است که ندارد یا نمی تواند به راحتی در زمینه خودروهای الکتریکی خودران توسعه دهد. در صورت موفقیت آمیز بودن مذاکرات بین دو شرکت، واحد خودران هوآوی به تامین کننده درجه یک فولکس واگن تبدیل خواهد شد.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما