موتور بهمنی ون اینرودز / دانگ فنگ C35; مشخصات، امکانات و قیمت در ایران

[ad_1]

شرکت بهمن موتور به تازگی یک مدل مینی ون چینی را برای بازار ایران معرفی کرده است. این مدل طبق دانگ فنگ C35 مونتاژ شده است.

دانگ فنگ با عرضه H30 کراس توسط ایران خودرو در بازار ایران شناخته شد. بهمن موتور سال ها پیش مونتاژ چند مدل خودروی چینی مانند FAW B30 و Haval H2 را آغاز کرد و اکنون دانگ فنگ iX5 را با نام دیگنیتی به فروش می رساند. علاوه بر مدل های خانوادگی، کامیون های دانگ فنگ و تراکتورهای سنگین نیز در جاده های ایران موجود است.

دانگ فنگ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در چین است. این مجموعه در سال 1968 تاسیس شد و تا به امروز عنوان مهم ترین سازنده کامیون و قاتل در بازار چین را به خود اختصاص داده است. ولوو تراکس در سوئد تقریباً 45 درصد از دانگ فنگ را در اختیار دارد و رنو تراکس فرانسه با این شرکت چینی شراکت دارد.

کرامت ماشین بهمن

تولید دانگ فنگ برای صنعت خودرو چین مهم است و به 3.5 میلیون دستگاه در سال می رسد. اما از نظر صادرات و نزدیکی به کیفیت مورد نیاز بازار جهانی، اندکی از برندهای مطرحی مانند جیلی، چری، بیوایدی و هاوال و سایک موتورز (متعلق به ام جی) کمتر است. بسیاری از محصولات نیسان، پژو، سیتروئن، رنو، هوندا و کیا توسط دانگ فنگ در چین مونتاژ می شوند.

مدل های اختصاصی دانگ فنگ در بازار چین بسیار متنوع است. با برند دانگ فنگ، هاچ بک های کوچک شهری، سدان های مختلف در اندازه های مختلف و انواع شاسی بلند تولید می شود. بسیاری از مدل های ماشین الکتریکی با برند دانگ فنگ وجود دارد.

بهمن موتور دانگ فنگ اینرودز

کلاس C در محصولات دانگ فنگ به ون های MPV اختصاص دارد. این مدل ها که دارای اندازه ها و بدنه های متنوعی هستند در اندونزی و تایوان و همچنین چین مونتاژ می شوند. ظاهر خودروهای دانگ فنگ کلاس C از سال 2009 تغییر قابل توجهی نداشته است، اما پیشرفت هایی در موتورهای بنزینی، دیزلی و تمام الکتریکی داشته است. Wong Dongfeng C در سه مدل C35 برای بار، C36 برای 8 سرنشین و C37 برای 12 مسافر ساخته شد. C31، C32، C51 و C52 نیز به عنوان مینی بوس در دسترس هستند.

طراحی بدنه و بیرونی موتور بهمن اینرودز / دانگ فنگ C35

مدل فورد ترانزیت در نمای اصلی Inrodes به وضوح قابل مشاهده است. جلوپنجره فلزی با خطوط افقی و چراغ های مثلثی عمودی در بالا از ویژگی های کلیدی دانگ فنگ C35 است. در مدل معرفی شده توسط بهمن موتور، این خودرو دارای سپر پلاستیکی تمام مشکی است; البته مدل های ساخت چین نیز با سپرهای فلزی همرنگ بدنه تولید می شوند.

بهمن موتور دانگ فنگ اینرودز
در نمای جانبی به همراه ابعاد باریک ستون اصلی (A)، یک پنجره بزرگ برای سرنشین جلو تعبیه شده است تا دید خوبی از اطراف به راننده بدهد. قاب شیشه عقب کاملا بسته و آینه بغل پلاستیکی است. این خودرو ظاهرا با چرخ های 14 اینچی و لاستیک های 185 میلی متری ساخته شده است.
در نمای عقب، دانگ فنگ C35 کمی با سایر خودروهای بازار جهانی مانند فورد ترانزیت متفاوت است. چراغ های جلوی عمودی با انحنای جزئی در پایین، سادگی قیمت عقب و نمای جانبی را بهبود می بخشد. از چند خط ساده نیز برای صدای ورودی عقب کابین استفاده شده است. در مدل معرفی شده توسط بهمن موتور، علاوه بر سپر عقب، ستون های انتهایی بدنه نیز پلاستیک مشکی رنگ است.

بهمن موتور دانگ فنگ اینرودز
در ظاهر می توان دانگ فنگ C35 را خودرویی متعادل و محبوب در کلاس مینی بوس ها توصیف کرد. این مدل با طول 4500 میلی متر، عرض 1680 میلی متر و ارتفاع سقف 2000 میلی متر با فاصله بین دو محور 3050 میلی متر تولید می شود.

طراحی داخلی و نمای کابین موتور بهمن اینرودز / دانگ فنگ C35

ورود به کابین Inrouds پلاستیک ارزان و خشک مورد استفاده برای فرمان و دسته ابزار را نشان می دهد. این خودرو مجهز به صفحه نمایش لمسی و دوربین پارکینگ است اما روی فرمان هیچ دکمه ای برای کنترل تجهیزات وجود ندارد. از دید نگارنده، در تصاویر فعلی دانگ فنگ C35 مونتاژ شده در چین، کیفیت مواد به کار رفته برای خوشه ابزار بسیار بهتر از بهمن موتور اینرودس به نظر می رسد که البته ممکن است به دلیل نوع آن باشد. عکاسی و ویرایش!

بهمن موتور دانگ فنگ اینرودز
ترمز دستی اهرمی و صندلی های ساده از دیگر مزاحمت های دانگ فنگ C35 هستند. تمامی مدل های این خودرو در بازار چین شروع قابل توجهی دارند و نصب صفحه نمایش لمسی نیز گزینه ای ویژه است. نسخه بهمنی موتور موتور دارای مواد پلاستیکی سخت و ارزان قیمت برای بارهای یکنواخت است.
دو درب کشویی در دو طرف بدنه تعبیه شده است تا جابجایی بار را برای کاربران Inrodes تسهیل کند. به طور کلی، عقب خودرو نیز در ارتفاع بسیار خوبی باز می شود. موتور دانگ فنگ C35 بهمن 5000 لیتر فضای قابل استفاده از کف تا سقف را فراهم می کند.
با توجه به اینکه Inrodes شیشه عقب ندارد، نصب آینه در وسط شیشه جلوی خودرو عجیب به نظر می رسد.

درایو و تجهیزات فنی موتور بهمن اینرودز / دانگ فنگ C35

موتور اینرودس بهمن با موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی تولید می شود که 105 اسب بخار قدرت و 140 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. در بازار چین، این خودرو دارای رانش ضعیف تری است که شامل 1.2 لیتر بنزین و گازوئیل می شود. دانگ فنگ C35 تمام الکتریکی است و 80 اسب بخار قدرت و 200 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. وزن قابل حمل این وانت 725 کیلوگرم است.

بهمن موتور دانگ فنگ اینرودز
موتور بهمن تنها با سیستم دیفرانسیل عقب و گیربکس 5 سرعته دستی تولید می شود. این خودرو به طور متوسط ​​در هر صد کیلومتر بین 7 تا 8 لیتر بنزین مصرف می کند و حداکثر سرعت 140 کیلومتر در ساعت را ارائه می کند. زمان لازم برای شتاب گیری از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت فاش نشده است، اما با توجه به وزن خالص 1285 کیلوگرمی خودرو، احتمالاً پس از 15 ثانیه استارت در حالت بیکار باید به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.

امکانات رفاهی و ایمنی آوالانچ موتور اینرودز / دانگ فنگ C35

از کیفیت متریال صفحه ابزار و قیمت نهایی اینرودز نمی توان انتظار آپشن های خاصی از نظر راحتی و ایمنی داشت. در حالی که این وسیله نقلیه گیربکس اتوماتیک ندارد، دارای صفحه نمایش لمسی 9 اینچی و دوربین پارک است که برای رانندگی با یک مینی بوس 4.5 متری مفید خواهد بود.

بهمن موتور دانگ فنگ اینرودز
ترمز دیسکی جلو و عقب با سیستم ترمز ضد قفل ABS، سیستم کنترل پایداری ESP و کنترل کشش TCS، فرمان برقی، مانیتور فشار لاستیک TPMS، دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، چراغ های روز و تهویه هوا، ویژگی های بهمن موتور اینروز.

قیمت بهمن موتور اینرودز / دانگ فنگ C35 در ایران

مینی ون چینی که توسط بهمن موتور مونتاژ می شود، در ابعاد مناسب با مشخصات ناخوشایند و ضعیف شکی ندارد. از سوی دیگر اینرودز که با قیمت 500 میلیون تومان به فروش می رسد یکی از ارزان ترین کامیون های ایران است. این شرایط با توجه به قیمت پایین نسبت به مینی بوس های موجود در کشورمان جنبه مثبت اینرودس است. وانت دیزل زامیاد هم اکنون در بازار آزاد حدود 400 میلیون تومان قیمت دارد.

بهمن موتور دانگ فنگ اینرودز

برای کارجویان و شرکت های فعال در حوزه حمل و نقل، هزینه خرید، مصرف سوخت و استهلاک وسیله نقلیه مهمتر از امکاناتی مانند گیربکس اتوماتیک است. هنوز مشخص نیست موتور 105 اسب بخاری بهمن اینرودز چقدر ظرفیت فنی دارد و پس از مدتی استفاده تحت فشار، هزینه تعمیر یا یدکی آن چقدر خواهد بود.
روی کاغذ با توجه به کمبود جدی پیکاپ در ایران، مشکلی برای بازار بحرین موتور اینرود وجود ندارد و این خودرو حتی با درایو ضعیف نیز می تواند مشتریان ایرانی را جذب کند. موفقیت یا عدم موفقیت تجاری این محصول بر عرضه وانت در بازار غیررقابتی کشورمان تاثیر بسزایی خواهد داشت. شاید در آینده اینرودهای دوگانه سوز (CNG) نیز توسط بهمن موتور عرضه شود. اما کارایی اولین مدل مونتاژ ایران برای مصرف کننده بسیار مهم خواهد بود.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما