ناامیدی امباپه از پوچتینو مسی از من بهتره؟ :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812391 |
05 اسفند 1400، 20:20 |
2,897 بازدید |

0
نظرات

کیلیان امباپه با وجود داشتن بهترین رکورد گلزنی همچنان در سایه لیونل مسی است.

قرارداد کیلیان امباپه ستاره جوان فرانسوی پاری سن ژرمن با این باشگاه در پایان فصل به پایان می رسد و با وجود اخبار و شایعات فراوان، هنوز توافقی بر سر تمدید آن صورت نگرفته است. رئال مادرید در سال های اخیر مشتاق جذب امباپه بوده است و حتی تابستان گذشته نیز پیشنهاد هنگفتی به مبلغ 200 میلیون یورو برای جذب بازیکنی ارائه کرد که مورد توجه پاری سن ژرمن نبود.

ستاره فرانسوی می تواند در ژانویه مذاکرات خود را با رئال آغاز کند اما تقابل دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا همه چیز را به بازی برگشت (7 مارس) موکول کرد. پس از نمایش فوق العاده امباپه که در دقیقه 93 مهمترین گل مسابقه و تیمش را به ثمر رساند، اخباری مبنی بر تلاش باشگاه برای نفس کشیدن با او منتشر شد، حتی شایعاتی مبنی بر دیدار شبانه او با خانواده امباپه شنیده شد. .

امباپه در مصاحبه ای در سال 2019 به صراحت اعلام کرد که می خواهد نقش جدی تری در PSG داشته باشد و پروژه ورزشی این باشگاه را رهبری کند. او اظهار داشت که نیمار تیم شماره یک است و بیشترین دستمزد را دریافت می کند.

این اتفاق هرگز نیفتاد و امباپه با وجود اینکه بهترین بازیکن تیم بود، تا تابستان گذشته که رسماً قصد جدایی داشت زیر سایه نیمار ماند و فاش کرد که به دلیل عشقش به پاری سن ژرمن نمی‌خواهد به عنوان بازیکن آزاد برود. با این حال، PSG نیز پیشنهاد 200 میلیونی رئال را رد کرد و امباپه مجبور به ماندن شد.

با وجود اینکه لیونل مسی در این فصل به پاریس منتقل شد، با 22 گل در 33 بازی، بهترین گلزن این تیم شد. هفته گذشته پاری سن ژرمن با گل دقیقه 94 مقابل رئال مادرید، بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برد و شانس تیمش را برای صعود بیشتر نگه داشت، اما مصاحبه چند روز پیش مائوریسیو پوچتینو ثابت کرد که امباپه همچنان شماره یک اوست. . نمی تواند یک تیم باشد.

سرمربی آرژانتینی به صراحت گفته است که با وجود آمار ضعیف مسی، او بهترین بازیکن پاری سن ژرمن و خود فوتبال است. شکی نیست که امباپه کمکی به تمدید قراردادش نخواهد کرد و شاید او را تشویق کرده باشد که از رئال مادرید دورتر شود.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما