فیس بوک گزارش داد که هکرها سعی در کنترل حساب های اوکراینی و انتشار اطلاعات هدفمند دارند | دیجیاتو

[ad_1]

متا مالک فیس بوک در بیانیه ای گفت که یک گروه هکر او به چندین فرد سرشناس اوکراینی در فیس بوک از جمله مقامات نظامی، سیاستمداران و روزنامه نگاران حمله کرد. همچنین یک مجموعه حساب های جعلی کسانی که اطلاعات گمراه کننده ارسال می کنند از این پلتفرم حذف شده اند.

به گزارش رویترز، متا این حمله را به این گروه نسبت داد. چاپگر شبح می داند. این شرکت گفت هکرها کنترل حساب ها را در دست گرفتند و سعی کردند پست های یوتیوب را در صفحاتی که ارتش اوکراین را فراخوانی می کردند، پست کنند. ضعیف روشن شده است. یکی از ویدئوها نشان می دهد که یک سری از سربازان اوکراینی با پرچم های سفید تسلیم می شوند و ظاهراً از جنگل بیرون می آیند.

تیم امنیتی متا گفت که اقداماتی را برای حذف اکانت های مهاجم انجام داده است. قابل اعتماد این شرکت به تدریج دامنه های فیشینگ مورد استفاده هکرها را نیز کشف کرد. مسدود انجام شده. متا نام اکانت های هک شده را فاش نکرد، اما ادعا کرد که به آنها اطلاع داده است.

فیس بوک

فیس بوک با حساب های جعلی مبارزه می کند

در 48 ساعت گذشته، غول رسانه های اجتماعی 40 اکانت، گروه و صفحه جعلی را از فیس بوک و اینستاگرام حذف کرد. این اکانت هایی که قانون علیه رفتار غیرقانونی را نقض می کنند، روسیه و اوکراینی ها توسط مردم اوکراین هدایت و هدف قرار گرفتند.

حساب‌های جعلی که ادعا می‌کنند منابع خبری مستقل هستند، ادعا می‌کنند که غرب به اوکراین و این کشور به اوکراین خیانت کرده است. عیب خورده شده. متا می گوید که پیوندهایی بین شبکه از حساب ها و سایر تراکنش هایی که در آوریل 2020 انجام می داد پیدا کرده است. ظاهراً این پیوند به افراد NewsFront و SouthFront، دو رسانه در روسیه، منطقه Donbass اوکراین و منطقه کریمه می رسد.

توییتر همچنین اعلام کرد که چندین حساب را به دلیل اشتراک گذاری لینک هایی که قوانین این پلتفرم را نقض می کنند مسدود کرده است. این شرکت همچنین ادعا می کند که تحقیقات نشان داده است که بین این حساب ها و روسیه ارتباط وجود دارد و ظاهراً هدف آنها افشای اطلاعات در مورد درگیری در اوکراین بوده است. فاسد شده کردن.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما