قاب انفرادی مسی; افسردگی نابغه در پاریس (عکس) :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811091 |
28 فروردین 1400 شهریور 15:47 |
15,166 بازدید |

13
نظرات

نوستالژی روزهای خوب بارسلونا

انتشار عکس هایی از گل فعلی لیونل مسی توسط کیلیان امباپه به رئال مادرید و شادی پس از بازی ستارگان پاری سن ژرمن حال و هوای واقعی پاریس را نشان می دهد.

به گزارش “ورزش سه”، پیاسجی روز سه شنبه موفق شد با نبوغ کیلیان امباپه رئال مادرید را شکست دهد و اولین گام را برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا بردارد.

در این دیدار نیمی از نگاه به لئو مسی بود اما فوق ستاره سابق بارسا همچنان عملکرد خوبی نداشت. او در هفته‌های اخیر به‌شدت مورد انتقاد رسانه‌های فرانسوی قرار گرفته بود، اما یک پنالتی مقابل رئال مادرید را به دلیل ناکامی در گلزنی مقابل گالاتاسرای در سال 2018 از دست داد.

در شبی که خیلی ها امیدوار بودند مسی بدرخشد، امباپه ستاره اول مسابقه بود. مجله اکیپ به مسی امتیاز 3 از 10 داد. فابیو کاپلو سرمربی مشهور ایتالیایی معتقد است مسی در پاری سن ژرمن خوشحال نیست. کلود پل سرمربی فرانسوی نیز مسی را به خاطر درخشش نکردن مقصر می داند.

دو روز پس از بازی، عکس هایی از لیونل مسی منتشر شد که نشان از حال و هوای نه چندان خوب او در پاریس دارد. به نظر می رسد او هنوز با تیم جدید خود سازگار نشده است.

او پس از گل دقیقه 93 لیونل مسی واکنش چندانی نشان نداد و بعداً به دایره شادی بازیکنان اضافه شد.

در پایان بازی در حالی که بازیکنان پی جی به سمت هواداران رفتند و پیروزی بزرگ را به او تبریک گفتند، مسی بدون حرکت به سکوها نگاه کرد و در شادی هم تیمی هایش شریک نشد. او قطعا به پنالتی که از دست داده بود فکر می کرد و اینکه نمی تواند ستاره اول و تعیین کننده مسابقه در چنین شب بزرگی باشد.

آمار لیونل مسی در زمین بازی نیز نشان می دهد که او با روزهای اوج خود فاصله زیادی دارد. مسی 14 بازی در لیگ برای پیازگی انجام داد و تنها 2 گل به ثمر رساند. او البته 8 پاس گل هم برای هم تیمی هایش ارسال کرد اما در لیگ قهرمانان اروپا شرایط کمی بهتر شد و توانست در 6 مسابقه 5 گل به ثمر برساند.

دوست صمیمی مسی مقابل رئال، مسی دو ماه و نیم بعد با پیراهن پاریس به میادین بازگشت.

RMC Sport همچنین مدعی شده است که نیمار پس از بازی از لیونل مسی در رختکن دلجویی کرده است. مسی بسیار ناراحت بود زیرا می دانست که باید در زمین عملکرد بهتری داشته باشد. ستاره برزیلی سعی کرد مسی را متقاعد کند که می تواند در بازی برگشت جبران کند و شب فوق العاده ای داشته باشد.

مسی که از عملکرد ضعیف خود مقابل رئال غرق و ناراحت است، مشتاقانه منتظر بازی برگشت 20 روز بعد در برنابئو است، ورزشگاهی فراموش نشدنی برای مسی. خاطره دردناک سه شنبه شب را پاک می کند؟

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما