قانون اساسی نادیده گرفته می شود

[ad_1]

چندی پیش فعالان تامین مالی و مسئولان انجمن فین تک شکایتی را به دیوان عدالت اداری ارائه کردند و مدعی شدند که این الزام غیرقانونی است و حالا دیوان عدالت اداری حکم به اعمال این الزام داده است.

نقطه توجه اما در مورد رای دادگاه شاکیان معتقدند که این تصمیم قوانین بالادستی را در نظر نگرفته است. از طرفی اعلام کردند که حتما به رای اعلام شده اعتراض خواهند کرد تا پیگیر این موضوع باشند.

اجباری است زشت ترین داستان در صنعت چیست؟ فین‌تک در سال گذشته سیم پیچ سردرگم و باز نشده است.

شریعتمدار: دادگاه به سوالات شکایت پاسخ نداد

در پاسخ به رای، رئیس و مدیر عامل انجمن فین تک دادگاه و اطلاعیه ها مرکز توسعه تجارت الکترونیک او به دیجیاتو گفت: «در هر صورت، این قبلاً طبق بند 3 قانون مبارزه با پولشویی اجباری و قابل اجرا بود.

محمدمهدی شریعتمدار در پاسخ به این سوال که رای دادگاه از نظر شاکیان چگونه ارزیابی شده است، با یادآوری اینکه 6 گروه در خصوص این شرط به دیوان عدالت اداری شکایت کردند، گفت: نکته مهم قطعی شدن رای است. دادگاه خیلی کوتاه است و فقط چند خط از هم فاصله دارد. “مسئله واقعی عدم پاسخگویی دادگاه به شبهات و سوالاتی است که ما مطرح کرده ایم.”

به گفته شریعتمدار، 18 صفحه تنها تناقضات این مقاله است. قانون اساسي به عنوان قوانین بالادستی تبلیغ می شود.

در ادامه به توضیح آن می پردازد دادگاه وی با بیان اینکه اجازه اعلامی است و موجب ناراحتی نمی شود، گفت: اساسنامه هیات وزیران در زیر آمده است و در این رای به مواد شکایت پاسخی داده نشده است.

عبادی: برای رد یا قبول شکایت باید از قانون اساسی رجوع شود

مهدی عبادی، یکی دیگر از اعضای انجمن فین تک و دبیر سابق انجمن نیز به این سوال که ماجرای شکایت دیجیاتو گفته می شود، پاسخ داد. اجباری است با دادگاه چطور شد گفت: ما در شکایت خود اعلام کردیم. ضرورت آن غیر مجاز. این شکایت در دو شعبه مجزای دادگاه، هیئت تخصصی و خود دادگاه به ثبت رسیده است.»

به گفته عبادی، کمیته کارشناسی بدون توسل به قانون و با توجه به اینکه این شرط برای مبارزه با پولشویی مناسب است؛ تکلیف را حق دید و شکایت را رد کرد.

وی با تاکید بر اینکه این رای قابل تجدیدنظر است، گفت: اساساً دادگاه نمی تواند آن را صرفا قانونی اعلام کند زیرا تصمیم خوبی است و باید به سراغ قوانین و مواد بالادستی در اینجا برود. قانون اساسي “دیدن.”

این عضو انجمن فین‌تک وی در پاسخ به این سوال که آیا این رای به عنوان رای نهایی تلقی می شود، گفت: این رای غیرقابل قبول است و قطعا مورد اعتراض قرار خواهد گرفت.

این سریال طولانیه

اعتراض به زور و ضرورت آن دريافت كردن ارائه دهنده پرداخت همچنین مدت هاست که با تبدیل آن به پروانه کسب مخالفت هایی وجود دارد. اما این اعتراض در تمام این مدت با پافشاری و پافشاری تمام نشد. مرکز توسعه تجارت الکترونیک بانک مرکزی نیز وارد عمل شد.

تاکید مرکز توسعه تجارت الکترونیک بر مهر تایید دیوان عدالت اداری در خصوص صحت این الزام به عنوان آخرین واکنش مدافعان این الزام تقویت شده است، هرچند آخرین موردی نیست که در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است. او هست. اما با وجود ایراداتی که به این رای وارد شد، مشخص است که این داستان همچنان ادامه دارد و این سریال طولانی است.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما