هاورتز: در صورت لزوم هزینه سفر را می دهم! – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1815454 |
24 مارس 1400, 16:12 |
3,485 بازدید |

0
نظرات

من از عملکردم راضی هستم.

کای هاورتز ستاره آلمانی چلسی مدعی شد که تمرکز بازیکنان اکنون موفقیت تیم است.

به گزارش “ورزش سه”، پس از تحریم رومن آبراموویچ توسط دولت انگلیس، چلسی در شرایط سختی به سر می برد و هر روز اخبار متفاوتی از این باشگاه به گوش می رسد. کای هاورتز تاکید کرد که هدف بازیکنان چلسی خوشحال کردن هواداران در این شرایط سخت است.

“الان در شرایط خوبی هستم و در گذشته عملکرد خوبی داشته ام. از عملکردم در چند بازی اخیر راضی هستم و البته به عنوان یک بازیکن باید همیشه عطش موفقیت داشته باشید. امیدوارم بتوانم بازی کنم. بیشتر.” به طور مداوم، “کای هاورتز گفت.” و من می توانم به این روند ادامه دهم، ما همه بازیکنان حرفه ای هستیم، همه می دانند که در حال حاضر شرایط عجیبی برای همه در باشگاه وجود دارد.

اما ما بازیکن هستیم و باید فقط روی بازی در زمین تمرکز کنیم. من فکر می کنم این بهترین کاری است که می توانیم انجام دهیم. مسائل دیگر مربوط به بازیکنان نیست و من نمی توانم زیاد در این مورد صحبت کنم. تمام تمرکز ما روی بازی های پیش روی چلسی است و این مهمترین هدف ما در حال حاضر است.

فکر می‌کنم همه می‌دانند که تمرکز کردن در این شرایط آسان نیست. چنین چیزی قبلاً در چلسی اتفاق نیفتاده است و به نوعی عجیب است. همانطور که گفتم ما حرفه ای هستیم و گاهی ممکن است چنین شرایطی پیش بیاید. فکر می‌کنم بهترین کاری که در حال حاضر می‌توانیم انجام دهیم این است که فوتبال خوب بازی کنیم و سعی کنیم در این شرایط به هواداران لبخند بزنیم.

شایعه پرداخت هزینه سفر بازیکنان چلسی؟ من باید این مبلغ را پرداخت کنم و این مشکلی نیست. در حال حاضر برگزاری مسابقات مهم ترین هدف است. فکر می‌کنم در حال حاضر زمان‌های سخت‌تری در دنیا از سفر با اتوبوس یا هواپیما برای یک بازی خارج از خانه وجود دارد. من این هزینه را خواهم پرداخت و این مشکلی نیست.»

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما