قسمت هفدهم خاتون – قابل پیش بینی را ببینید

[ad_1]

در حالی که به نظر می رسد خاتون در فصل اول با قسمت شانزدهم به پایان راه رسیده باشد، قسمت هفدهم خاتون از راه رسیده است. با توجه به پایان نامشخص در قسمت شانزدهم سریال، این تا حدودی قابل پیش بینی به نظر می رسید. با این حال، به نظر می رسد تا حدودی نگران کننده است که روابط عمومی خاتون در افشای تعداد قسمت های سریال تا این حد غیرمسئولانه بوده است. با ویجیاتو همراه باشید.

سریال Jeeran را با ویجیاتو دنبال کنید:

وقتی تمام تمرکز یک فیلمنامه بر داستان سرایی است، طبیعی به نظر می رسد که رندر شخصیت ها از لبه ها عبور کند. با این حال، نمی توان انتظار داشت که تلاش های خاتون برای پیشبرد فیلمنامه به عنوان موفقیت بزرگی تلقی شود، زیرا حتی توسعه داستان نیز جذاب به نظر نمی رسید. هفدهمین قسمت خاتون بیش از هر زمان دیگری ثابت می کند که تینا پاکروان به عنوان نویسنده و کارگردان سریال تقریباً هیچ ایده ای برای ادامه داستان نداشت و روی یکی از سناریوهایی که به ذهنش خطور کرده بود قمار می کرد.

مشکل اصلی فیلمنامه درام خاتون درست از پایان نیم فصل اول شروع شد. خانم کجاست [با هنرنمایی نگار جواهریان] او با فرار از رشت و همسر زورگوش برای یافتن پدرش به تهران آمد. تغییر جغرافیا و شخصیت های اصلی برای تینا پاکروان یک نیش بزرگ به نظر می رسد. چرا که از زمانی که سریال دستخوش تغییرات انقلابی شد، به وضوح در آستانه سقوط قرار گرفته و کم کم به نامی عادی و قابل پیش بینی تبدیل شده است.

قسمت هفدهم خاتون هم جالب نیست. این یک اپیزود طولانی‌تر در حدود 50 دقیقه است که بدون هیچ شگفتی یا جذابیتی، ماجراجویی قابل پیش‌بینی شخصیت‌های اصلی خود را طی می‌کند. اما از آنجایی که تعداد شخصیت های اصلی سریال خاتون به سطح بالایی رسیده است، طبیعی به نظر می رسد که سریال زمان لازم را به هیچ کدام از آنها ندهد. بنابراین قسمت هفدهم خاتون تاییدی است بر اینکه این سریال جذاب با سرآشپزهای فراوان به یک غذای خوشمزه تبدیل شده است.

قوس شخصیتی عجیب

شخصیت خاتون از زمانی که در استریم نماوا تینا پاکروان شروع به کار کرد بسیار تغییر کرده است. این زن در اصل مادری تحصیل کرده بود و به خاطر عشقی که به شوهرش داشت، به زندگی در سایه تحقیر مادرشوهرش عادت کرده بود. شخصیت خاتون در اولین قسمت های درام خاتون در واقع زنی آگاه و تحصیل کرده بود که از هیچ تلاشی برای اطلاع رسانی به هموطنان خود دریغ نمی کرد. اما مشکلاتی که در زندگی این زن به وجود آمد او را به یک زن دیگر تبدیل کرد. این زن که از وضعیت پدرش اطلاعی نداشت، پسرش را از دست داد و با رفتار ظالمانه شوهرش مواجه شد.

بعد از شیرزاد ملک [با هنرنمایی اشکان خطیبی] او در زندان به یک زن تجاوز کرد، این زن بختیاری دلیلی برای ماندن در کنار همسرش نداشت. تحت تعقیب کمیسر رجبوف [با هنرنمایی بابک حمیدیان] او مخفیانه به تهران گریخت و با پناه بردن به عمویش تصمیم گرفت به دنبال پدرش برود. تلاش های این خانم به ثمر نشست و سرانجام پدر از راه رسید، اما اکنون مشکلات خانم بالا گرفت. از سوی دیگر دیدار خاتون بختیاری با رضا فخار [با نقش‌آفرینی میرسعید مولویان] رابطه عاشقانه ای بین آنها شروع شد و این رابطه عاشقانه در قسمت هفدهم خاتون به اوج خود رسید.

با وجود تمام مشکلاتی که در درام خاتون وجود دارد، این درام تا حد زیادی نمی تواند قوس شخصیتی برای شخصیت پرافتخار خاتون ایجاد کند. قسمت هفدهم خاتون، زوایای پنهانی از شخصیت خاتون بختیاری را نشان می دهد که در میانه همه اتفاقاتی که برای او رخ داده، شکل گرفته است. زن اکنون شجاع ترین شده است و البته مسئولیت پذیرتر از همیشه به نظر می رسد. رضا به فخار توصیه می‌کند که اگر پدر به‌عنوان همسر جدیدش، باید فرزندانش را در کنارش نگه دارد. زن در صحنه های سرقت از انبار نیز شجاع به نظر می رسد.

از این رو باید به تینا پاکروان تبریک گفت که علیرغم تمام مشکلات جزئی و عمده ای که در فیلمنامه اولین تجربه درام او به چشم می خورد، بالاخره موفق شد شخصیتی قابل تحسین برای شخصیت اصلی سریالش خلق کند. حال باید منتظر ماند و در قسمت بعدی خاتون شاهد چه رویاهایی برای شخصیت اصلی و همراهانش است.

سریال خاتون را با ویجیاتو دنبال کنید:

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما