قیمت دیزل ژنراتور دست دوم و نو؛ خرید ژنراتور دیزل با ضمانت

یک مدل از ژنراتور به صورت استندبای ژنراتور ممکن است لازم باشد تا فقط چندساعت در ماه عمل کند اما مدل‌های دیگری از ژنراتورهای پرایم هستند که باید به صورت پیوسته عمل کنند. زمانی که یک ژنراتور جایگزین راه می‌افتد، ممکن است با شرایطی بخصوص عمل کند مانند ۱۰٪ بار اضافه که در طی زمان فعالیت می‌تواند منظور شود. هوا در سیستم سوخت رسانی نیز از رایج ترین خرابی ها در دیزل ژنراتور است که می تواند دستگاه را با مشکل روبرو کند. وجود هوا در انژکتور، حتی به میزان کم هم می تواند عملکرد کل سیستم را مختل کند.

مثلاً لزومی ندارد یک مولد دائم دارای تابلوی کنترل اتوماتیک ژنراتور در زمان قطع برق شهر باشد. به هر حال، معمولاً یک فرض معمول این است که اگر یک ژنراتور در حالت اضطراری ۱۰۰۰ کیلووات باشد، در حالت پایه و دائم به ۸۵۰ و ۸۰۰ کیلووات اکتفا شود.

(قابلیت LAT 50 درجه برای رتبه بندی آماده به کار و 55 درجه LAT برای پرایم). سری C550D5 دیزل ژنراتور کامینز پاور انگلستان، با چگالی انرژی یا توان بالاتری نسبت به دیگر رقبای خود طراحی شده است.

این روزها زندگی و فعالیت های روزانه همه ما به شکلی با انرژی برق گره خورده و تصور زندگی بدون برق غیر ممکن است.

احتراق داخلی چیست؟ این احتمال وجود دارد که یک موتور احتراق داخلی به موتور نیرو دهد. یک موتور احتراق داخلی از طریق خود منبع سوخت خود را به حرکت مکانیکی تبدیل می کند. قطعات متحرک داخلی همانطور که هوای بیرون با این قسمتهای متحرک با سوخت داخل موتور مخلوط می شود.

دیزل ژنراتور برق علاوه بر تمام اجزا و جزئیاتی که بررسی شد، شامل تعدادی تجهیزات قابل سفارشی‌سازی نیز می باشد که به عنوان آپشن ها یا قابلیت های ویژه یک دستگاه ژنراتور دیزلی محسوب می‌شوند. کانوپی برای بیصدا کردن دستگاه و استفاده از تابلو کنترل اتوماتیک و سنکرون از جمله سفارشی‌سازی‌های ژنراتور برق دیزلی محسوب می شوند. دیزل ژنراتور دائم کار، عنوانی است که به این نوع از مولدهای برق اطلاق می شود.

آسان ژنراتور

هیچکدام از سازندگان خارجی برای مشکلات خاص کاری شما نمی توانند کاری انجام دهند. به عنوان مثال مسئله محدودیت فضا، ساخت داکت رادیاتور و یا کانوپی سایلنت جهت کاهش صدا متناسب با محل نصب … از جمله مسائلی است که حتی استفاده از برترین برندهای سازنده ژنراتور برق نیز نمی تواند هرگز مشکل شما را برطرف سازد.

موتور برق برای مصارف کم از جمله منازل، ژنراتور گازسوز و دیزل ژنراتور برای مصارف بیشتر از جمله مجتمع‌های تجاری یا مسکونی بزرگ استفاده می‌شود. بیش از90 درصد دیزل ژنراتورها از سیستم آب خنک برای کاهش دمای ایجاد شده استفاده می کنند و آب در میان سیلندر جریان پیدا می کند و بعد جذب گرمایی ایجاد شده از موتور خارج می شود.

دیزل ژنراتور

در این ویدئو مراحل خرید و انتقال یک دستگاه دیزل ژنراتور را مشاهده خواهید نمود. برای حفظ و افزایش عمر دیزل ژنراتور و همچنین استفاده ایمن از آن، نگهداری و تعمیرات دوره‌ای باید انجام شود. برای استفاده ایمن از دیزل ژنراتور، باید آن را به درستی نصب و راه‌اندازی کرد و دستورالعمل‌های تولید کننده را رعایت کرد. باید سایز و وزن دیزل ژنراتور را در نظر بگیرید و بر اساس نیاز خود، سایز مناسب را انتخاب کنید.

فابریک بودن کوپله اگر متعلق به یک برند معتبر نظیر کامینز پاور Cummins Power انگلستان باشد، مزیت قابل توجهی در خرید ژنراتور دیزلی برق محسوب می‌شود.

اگر دمای موتور پایین باشد، ترموستات بسته می‌شود و مایع خنک‌کننده به‌جای حرکت به‌سمت رادیاتور، در داخل موتور گردش می‌کند تا به دمای مطلوب برسد. در دمای مطلوب یا اصطلاحا  Tempreture Operating ترموستات باز می‌شود و آب برای خنک‌شدن به‌سمت رادیاتور می‌رود. پس از هر ۲۰۰۰ ساعت کارکرد موتور، دستگاه تنفس موتور باید با سوخت دیزل تمیز گردد. تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور بر روی هواگیرها با برداشتن محفظه ها، برداشتن هواگیر از درپوش سرسیلندرها، شستن و پاکسازی آن ها با هوای فشرده انجام می شود.

در حال حاضر این شرکت کشور ما را تحریم کرده ولی یک شرکت ایرانی اقدام به مهندسی معکوس این محصول نموده است. شما می‌توانید دیزل ژنراتور بنز ساخت شرکت موتور سازان ایران را در بازه قدرت ۲۰ تا 100 kVA خریداری نمائید. از دیزل ژنراتور برای تولید برق در مکان‌های دور افتاده استفاده می‌شود.

پمپ خنک کننده برای فشار دادن مایع خنک کننده به دور موتور و هر کدام از دستگاه ها برای خنک سازی مایع (معمولاً رادیاتور، اما گاهی اوقات مبدل حرارتی) استفاده می شود. تقریبا هر دیزل ژنراتور دو برابر یک موتور دیزل دارای قطعات و پیچیدگی است. باید از فروشنده دیزل ژنراتور برای گارانتی و خدمات پس از فروش سوال کنید و اطمینان حاصل کنید که این خدمات به درستی و به موقع ارائه می‌شوند و فروشنده ضمن داشتن سابقه مثبت دارای امکانات مناسب نیز باشد.

نصب و راه اندازی یک دیزل ژنراتور باید همیشه توسط یک فرد متخصص و با تجربه انجام گیرد تا از بروز هر گونه مشکل احتمالی به جلوگیری شود. به هرحال موتورهای دیزل می‌توانند بر روی تنوع وسیعی از سوخت‌ها عمل کنند و به پیکربندی بستگی دارد از طریق سوخت دیزل eponymous که عموماً از نفت خام به‌دست می‌آید، معمول هستند. موتورها می‌توانند با تمام طیف عصاره سوخت تجمیع شده کار کنند از گاز طبیعی، الکل، گازوئیل، گاز چوب تا روغن‌های سوخت از روغن دیزل تا سوخت‌های رسوبی.

برای مثال در ایران شرکت رویان صنعت نمایندگی این شرکت را به عهده دارد. دیزل ژنراتورها دی اکسید کربن (CO2) ، اکسید نیتروژن (NOx) و ذرات معلق تولید می کنند.

دیزل ژنراتور کامینز 1410 کاوآ

از آنجایی که ذرات و مولکول های آب درشت تر و سنگین تر از مولکول های سوخت می باشند، لذا هنگام ورود به فیلتر از منافذ ریز آن عبور نکرده و وارد قسمت پایین فیلتر می شوند. آب های وارد شده به این قسمت به دلیل سنگین تر بودن از سوخت در قسمت پایین پیاله نشست می کنند. هنگام سرویس های روزانه و هنگام کار موتور، آب در داخل پیاله شیشه ای به صورت گلوله های قهوه ای رنگ به راحتی قابل رویت بوده و با باز کردن پیچ تخلیه می توان آنها را خارج نمود.

سلام جناب بابازاده عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت. سلام جناب دانش عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

هر کدام از این برندها دارای خصوصیات متفاوتی هستند و بالا بودن سطح کیفی آن ها باعث شده است مورد توجه افراد زیادی قرار بگیرند.

محصولات دوسان با توان پرایم و اضطراری مشخص، در مدل‌های مختلف در کشور کره جنوبی به تولید رسیده است.

دیزل ژنراتور

هر دیزل ژنراتور از روی میزان کیلو وات برقی که تولید می کند رتبه بندی می شود.

دیزل ژنراتور 30 کاوا جن پاور

کم قیمت ترین دیزل های موجود در بازار برندهای متفرقه چینی هستند که با قیمت ها و کیفیت های متنوع توسط بازرگانان مختلف وارد کشور میگردند. • ایستا بودن دستگاه دیزل ژنراتور اغلب اوقات باعث غلیظ شدن سوخت می شود. از نظر ارزش، تولید ژنراتور در سال 2019 با تخمین قیمت صادرات به بالاترین حد خود رسید.

لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد. داشتن دانش در زمینه مسائل الکتریکی باعث رعایت نیازمندی های ایمنی در هر موتور می شود. استفاده از یک همکار یا تکنسین حرفه ای در هنگام سرویس ژنراتور برای حفظ ایمنی شخصی نیز ضروری می باشد. ملاحظاتی برای جلوگیری از آتش سوزی در هنگامی بالا رفتن دمای ژنراتور نیز باید در نظر گرفته شود.

دیزل ژنراتور

ژنراتور شامل مجموعه ای از قطعات ثابت و متحرک است که در محفظه روکشی قرار گرفته است. این قطعات با یکدیگر به صورت اتوماتیک در ارتباط می باشند که منجر به حرکت نسبی بین میدان های مغناطیسی و الکتریکی و در نتیجه تولید برق می گردد. نمودار تخمین مصرف سوخت دیزل ژنراتور بر اساس اندازه ژنراتور و میزان توان ژنراتور در نظر گرفته شده است.

از جمله در شرایط آب و هوایی سرد، عملکرد خوبی از خود به نمایش می گذارند.

ویژگی‌های ممتاز هر یک از مدل‌های این محصول، استفاده از آن‌ها را در مکان‌های تجاری، خانگی و صنعتی امکان‌پذیر نموده است.

دیزل ژنراتور

به طور کلی کارکردهای طولانی مدت موجب ساییدگی و فرسایش دستگاه می‌شوند. در واقع می‌توان تنها موتور ژنراتور عیب این دستگاه‌ها را اینکه توسط فرد دیگری مورد استفاده قرار گرفته‌اند، در نظر گرفت.

در این مقاله از سری مقالات بینش ابتکار خاورمیانه به بررسی مزایا و معایب دیزل ژنراتور ها می پردازیم. به دلیل مزایای بیشمار، بسیاری از شرکت ها استفاده از این نوع ژنراتورها را انتخاب می کنند. در صورتی که شما تأمین برق اضطراری توسط دیزل ژنراتورها را تجربه کرده باشید، با مشکل تأمین سوخت مواجه می شوید. باید بدانید که این دستگاه ها قابلیت حمل بسیار مناسبی داشته و می توانید آن ها را با خود برای تأمین سوخت، جا به جا کنید.

اکثر سیستم های ژنراتور مانند موتور خودرو ازباتری برای استارت موتور  استفاده می کنند. محرک  اصلی و عنصر حیاتی در استارت معمولی  ژنراتور به وضوح باتری است.

دیزل ژنراتور

سوخت اصلی که در موتورهای دیزلی مورد استفاده قرار می گیرد سوخت بنزینی و گازوئیلی می باشد. دینام یا ژنراتور AC یک ژنراتور الکتریکی است که انرژی مکانیکی چرخشی را به شکل جریان متناوب به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. حرکت چرخشی موتور را به برق تبدیل می کند، که برای تأمین انرژی بار ژنراتورها استفاده می شود. این برق برای تأمین انرژی مدارس، خانه ها، بیمارستان ها، کارخانه ها، ایستگاه های پایه ارتباط از راه دور و بسیاری از برنامه های دیگر استفاده می شود.

در صورتی که به مسائل تعمیر و نگهداری این وسیله اهمیت دهید و به تعمیرات لازم آن رسیدگی کنید، ژنراتور شما برای سال‌های آینده بدون مشکل کار خواهد کرد. به شما توصیه می‌کنیم که حتما گزارشی از این سرویس‌ها و بازرسی‌های دوره‌ای داشته باشید تا در صورت لزوم بتوانید به آن مراجعه کنید. تولیدکنندگان توصیه می‌کنند از یک برنامه تعمیر و نگهداری مشخص پیروی کنید تا ژنراتور شما در اوج کار کند و عملکرد بدون مشکلی داشته باشد. معمولا این اتفاق پس از مدت زمان مشخصی از ساعت سرویس دهی رخ می‌دهد.

منبع تغذیه برای استفاده روزانه مجموعه های دیزل ژنراتور، در معادن، راه آهن، سایت های ساختمانی، تعمیر و نگهداری ترافیک جاده، کارخانه ها، شرکت ها، بیمارستان ها و سایر بخش ها به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند. مجموعه دیزل ژنراتور در مکان هایی استفاده می شوند که به شبکه متصل نیستند، یا در صورت خرابی شبکه به عنوان منبع برق اضطراری استفاده می شوند.

کلید هدایتگر (گاورنر) هم به موتور اجازه می دهد در صورت افزایش مصرف با بالابردن سرعت الکتریسیته مورد نیاز را تامین کند، تا در صورت افزایش یا کاهش ناگهانی در مصرف کنندگان میزان تولید برق را کنترل کند.

  • باید مطمئن شد که دیزل ژنراتور در یک محیط با تهویه مناسب قرار دارد تا از گرم شدن و خاموشی دستگاه حین کار به دلیل بالا رفتن دمای موتور جلوگیری شود.
  • حالت گرفتگی فیلتر، کنترلی برای آسیب به قسمت های اصلی فیلتر می باشد در چنین شرایطی لازم است که فیلتر کنترل را پاکسازی شود.
  • این گرمکن ها توسط برق باتری (۱۲ یا ۲۴ ولت ، ۱۰۰ الی ۱۵۰ وات) کار می کنند.

با این حال، این امر اغلب می تواند با نیازهای پایین نگهداری و بازده سوخت کاهش یابد. حساسیت آن ها نسبت به نوع سوخت کم بوده و می توان از سوخت های ارزان قیمت تر همچون گازوئیل، نفت و مازوت استفاده نمود. سوخت باید یکی از موارد مهم برای هر شخصی باشد که ژنراتور خریداری می کند.

نگهداری آسان و ساده قطعات دیزل ژنراتور و تأمین راحت سوخت گازوئیلی آن، تأثیر بالایی در افزایش میزان خرید محصول دارد. تجهیزات کارکردی دیزل ژنراتور با سرعت بسیار پایینی به فعالیت ادامه می‌دهند.

هدف اصلی پانل کنترل دیزل ژنراتور توزیع انرژی الکتریکی تولیدی توسط آلترناتور به بار کاربر یا تجهیزات الکتریکی است. همچنین برای نشان دادن عملکرد دیزل ژنراتور و حفظ ثبات ولتاژ ژنراتور تحت تغییرات بار استفاده می شود. به طور معمول یک دینام AC بخشی از مجموعه دیزل ژنراتور محسوب می شود.

سازگاری محصولات این برند در شرایط آب و هوای نامناسب، مورد توجه متقاضیان این محصول قرار گرفته است. استفاده از تکنولوژی برتر در ساخت مدل‌های متنوع دیزل ژنراتور، به محبوبیت برند کامینز در جهان افزوده است. یک دیزل ژنراتور بادوین به موازات شبکه اصلی
می تواند برای تامین برق اضافی زمانی که منبع ورودی از شبکه برای پاسخگویی به تقاضای
بار کافی نیست استفاده شود. همچنین می توان از آن برای صادرات برق به شبکه اصلی برای
پشتیبانی از شبکه استفاده کرد.

مشکلات وایرادات این بخش خراب شدن قطعات برقی، مشکل در استارت و تایمرها هستند. برند ژنراتور استمفرد، مکالته، لئوری سامر و سایر برندها معمولا کپی این برند ها می‌باشد.

هنگام خرید دیزل ژنراتور مهمترین نکته این است که بدانید برای رفع چه نیازی قصد خرید دارید.

با انجام این کار می توانید میزان بازدهی دیزل ژنراتور را تا حد قابل قبولی افزایش دهید.

آهنگ جدید

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما
تمامی محتوای این وب‌سایت توسط هوش مصنوعی تولید می‌شود و هدف ما ترویج یا تشویق به استفاده از آن نیست، بلکه به‌کارگیری برای مطالعه و بررسی مطالبی است که قابلیت ارائه دارد.