قیمت و خرید انواع دستگاه های هایفو تراپی رابوطب

انواع هایفو

هایفوتراپی در کوتاه مدت با جمع کردن لایه‌های پوست از زیر باعث کشیدگی آنی و لیفت و سفت شدن پوست می شود . قدیمی ترین نسل دستگاه جوانسازی هایفو کلینیکی , اولترا 1  می باشد که معروف ترین و محبوب ترین دستگاه هایفو است . هایفوتراپی با نفوذ به عمق‌های متفاوتی که قابل تنظیم است می تواند درمان را از لایه‌ی ابتدایی یعنی اپیدرم , درم , هیپودرم تا لایه اسمز انجام دهد . اگر می خواهید با بهترین هایفو و انواع هایفو آشنا شوید و بدانید قیمت دستگاه هایفو کلینکی چنده حتما با ما تماس بگیرید. اگر به دنبال روش درمانی هستید که سریع، بدون درد و غیرتهاجمی باشد، روش هایفو (HIFU) یک گزینه عالی در مقایسه با عمل جراحی لیفت صورت است. طبق اظهاراتِ انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی آمریکا (ASAPS)، طی چند سال اخیر، روش هایفو (HIFU) و سایر جایگزین‌های غیرجراحی برای لیفت صورت محبوبیت زیادی را کسب کرده‌اند.

پیشنهاد می‌کنیم جهت دستیابی به بهترین نتایج حدود ۳ جلسه درمان با دستگاه هایفو واژینال انجام شود. این دستگاه دارای سرعت عمل بالایی بوده و هر جلسه تنها نیاز به ۲۰ دقیقه زمان دارد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی های زیبایی و محبوبیت دستگاه های هایفو این درمان فوق العاده تبدیل به یکی از از موثرترین روش های جوانسازی و لاغری در کلینیک های زیبایی گشته است. هایفو دابلو ساخت شرکت هیرونیک در کشور کره جنوبی است كه در ایران بسیار پرطرفدار است. هایفو دابلو با داشتن چهار کارتریج سطوح مختلف پوست را تحت تاثیر قرار می‌دهد. همچنین با سرعت شات بالاتر مدت زمان پروسه درمان را کاهش داده است.

انواع هایفو

مرکز ما با توجه به ورژن دستگاه توسط تجهیزات به روز، شارژ تمامی کارتریج های اولترا دلتا 3D 4D و7D را به صورت کاملا تخصصی انجام میدهد که در بخش شارژ کارتریج به صورت تخصصی در مورد آن توضیح داده شده است. مهم ترین مشکلاتی که ممکن است مانیتور دستگاه با آن رو به رو شود،تاچ نکردن وانواع ارورهای مختلف می باشد. همچنین در بعضی کلینیک ها برای تمیز کردن و ضد عفونی مانیتور از الکل استفاده میکنند که این کار باعث از کار افتادن تاچ مانیتور میشود. ما در مدیکال تک، قطعات را هم از نظر تعمیرات نرم افزاری دستگاه هایفو و هم سخت افزاری عیب یابی و تعمیر دستگاه های زیبایی را انجام می دهیم. دستگاه هایفو 4D که بهترین دستگاه هایفو می باشد دارای هندپیس واژینال نیز می باشد . اما لقب بهترین دستگاه هایفو را می توان به هایفو 4 بعدی نسبت داد .

هایفوتراپی، یکی از به روزترین روش های جوانسازی پوست است که به ما پوستی شاداب و جوان را هدیه می دهد. ما در این مقاله قصد داریم همه چیز را درباره هایفو و هایفو تراپی و انواع دستگاه های هایفو را برای شما خوانندگان عزیزمان شرح دهیم. در خاتمه، اگر به دنبال راهی ایمن، موثر و طولانی مدت برای افزایش زیبایی طبیعی خود هستید، دستگاه لیزر فوق العاده هایفو قطعا ارزش بررسی دارد.

بهترین دستگاه هایفوتراپی چیست؟

برندهای معروف تجهیزات پزشکی هیچکدام هایفو خانگی را تولید نکرده‌اند. اما در روش هایی مانند مزوتراپی و مزوندلینگ که به صورت تهاجمی است و باعث زخم و خونریزی در پوست می شود، تنها بر روی سطح پوست تاثیر می گذارد، که همین موضوع ماندگاری بسیار پایین این روش را به دنبال دارد. یکی از مشکلات عمده در تعمیر تخصصی هایفو روشن نشدن دستگاه هایفو اختلال در پاور است. دستگاه هایفو 7D که به تازگی وارد کشور ما شده است نسل به روزتر هایفوهای تک لاین میباشد. دستگاه هایفو 3D نوع پیشرفته تر هایفو است که دارای ویژگی های بیشتری میباشد.

انواع هایفو

روی پوست، توانایی نفوذ به لایه‌های عمیق و زیرین پوست را داشته و میتواند با نفوذ آسان‌تری نسبت به سایر روش‌ها تاثیر بسیار مناسبی روی جوانسازی پوست شما داشته باشد. دستگاه هایفو گلد نسل جدید تکنولوژی اولتراسوند است که از آن برای چین و چروک پوست، خطوط ریز پوست و افتادگی پوست استفاده می‌شود. همچنین از این دستگاه برای کاهش چربی در مناطق مختلف، لاغری موضعی و لیفت پوست هنگامی که تمایل به استفاده از جراحی و روش های تهاجمی نباشد استفاده می شود.

این بدان معناست که تعداد شات‌هایی که هر دو دستگاه می‌توانند بزنند یکسان است. البته لازم به ذکر است که قیمت‌ های این دو دستگاه متفاوت از یکدیگر است. این دستگاه علاوه بر از بین بردن چین و چروک باعث سفت شدن و کشیدگی پوست نیز می‌شود. دستگاه سالنی قاتلی برای سلول‌های چربی در پوست است و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد. این بدان معناست که تعداد شات‌هایی که هر دو دستگاه می‌توانند بزنند، یکسان است. البته لازم به ذکر است که قیمت‌های این دو دستگاه متفاوت از یکدیگر است.

مقایسه هایفوتراپی با سایر روش ها

البته به طور کلی می‌توان گفت که بهترین دستگاه هایفو صورت دستگاهی است که علاوه بر داشتن قدرت بالا در از بین بردن چین و چروک‌ ها و لیفتینگ صورت، قیمت مناسبی نیز داشته باشد و اقدام  برای انجام آن برای بیماران مقرون به صرفه باشد. همانطور که اشاره کردیم ممکن است به ندرت دستگاه اولتراپی اصلی در تهران یافت شود (در زمان نگارش این مقاله طبق استعلام از شرکت وارد کننده فقط سه دستگاه در تهران فعال است و این دستگاه در کلینیک پوست و مو در شیراز نیز فعال نیست). در نظر داشته باشید نمونه‌های کپی نیز از تکنولوژی امواج فراصوت بهره می‌برند و با توجه به هزینه درمان کمتر، کارایی لازم را دارند. پیشرفته ترین دستگاه جهت از بین بردن چروک و لیفتینگ پوست، بدون جراحی، درد و خونریزی. دستگاه اولترا دارای دو مدل ۶۰۰ و ۸۰۰ واتی است، که قیمت هر کدام متفاوت است.

انواع هایفو

زمانی که قابلیت جدید و یا هندپیس جدیدی به دستگاه اضافه می‌شود (مثل هندپیس لاغری دستگاه برای بدن). و یا دستگاه کاربرد چندگانه پیدا میکند شرکت‌های تولید کننده لقب‌های تبلیغاتی چند بعدی را به دستگاه اضافه می‌کنند. بطور میانگین هایفو تراپی، سالانه یک بار، یا دو سال یک بار نیاز به تمدید دارد. از دیگر مزیت جذاب هایفو تراپی این است که با یک جلسه هایفو تراپی می توان نتیجه معجزه آسای آنرا مشاهده کرد، و تا حدود ۸ سال چهره شما را جوان تر می کند. چه دستگاه شما نو باشد و چه دست دوم، ما با دانش فنی و تخصصی در حوزه دستگاهای پزشکی زیبایی سعی می کنیم بهترین خدمات را ارائه دهیم.

در یک پژوهش در مقیاس بزرگتر روی 93 نفر، حدود 66 درصد از افرادی که تحت روش هایفوتراپی (HIFU) قرار گرفتند، بعد از 90 روز بهبودی قابل توجهی را در ظاهر صورت و گردن خود احساس کردند. هایفوتراپی (HIFU) برای افراد مبتلا به عفونت و ضایعات پوستی رو باز در ناحیه مورد نظر، آکنه‌های شدید پوستی، یا آکنه‌های کیستیک و ایمپلنت‌های فلزی در ناحیه مورد نظر برای هایفوتراپی توصیه نمی‌شود. دستگاه اولترافورمر1 دیگر در کارخانه تولید نمی‏ شود و مدل بسیار قدیمی می‏ باشد. اولترافورمر 2 کارتریج‏ های متنوعی ندارد و حتی برای همه نواحی صورت و گردن نیز مورد استفاده قرار نمی ‏گیرد. اولترافورمر3 نسخه ‏ای از این دستگاه است که به طور کامل آپدیت شده و تمامی امکانات لازم را تا به امروز فراهم کرده است. کلینیک گلشید مجهزترین کلینیک زیبایی غرب تهران، ما با در اختیار داشتن پیشرفته ترین تجهیزات و ملزومات پزشکی روز دنیا در حوزه های جوان سازی پوست، مو در خدمت شما عزیزان هستیم.

انواع هایفو

اما لازم به ذکر است که هر یک جلسه از جلسات هایفوتراپی تاثیر باورنکردنی روی پوست شما دارد و پوست شما را به وضعیت چندین سال قبل باز می‌گرداند. بدون شک جوانسازی پوست بدون درد و خونریزی آرزویی دست نیافتنی برای خیلی از ماست، اما میتوان گفت هایفو این آرزو را برای بسیاری از علاقه‌مندان محقق نموده است. این جوانسازی شگفت آور در طی ۱ الی ۲ جلسه صورت میگیرد و چندان وقت گیر نیست.

آیا میدانید یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست و لاغری موضعی استفاده از دستگاه هایفو می باشد و دستگاههای هایفو انواع مختلفی دارند که بسیاری از افراد و یا حتی پزشکان با این دستگاه ها آشنایی چندانی ندارند. دستگاه سه بعدی یا d3 نسل جدید هایفو تراپی است که انقلابی در دستگاه هایفو بوجود آورد.ویژگی های منحصربفرد دستگاه به این بهترین دکتر هایفو نی نی سایت صورت است که ۱۱ لاین را بطور همزمان انجام می دهد،هر چند که می توان تعداد لاین ها را از منو دستگاه انتخاب کرد. سرعت بالای این دستگاه زمان درمان بیمار را بسیار کم کرده است و متوسط درمان به ۲۰ دقیقه کاهش پیدا کرده است. هایفو تراپی یکی از پیشرفته ترین تکونولوژی ها برای جوانسازی پوست صورت و گردن، رفع غبغب و لاغری بدن است.

  • هایفو ۴ بعدی با قیمت منحصر به فرد و ویژگی‌های قابل توجه بعنوان یکی از پرطرفدارترین دستگاه‌های HIFU شناخته می‌شود.
  • دستگاه هایفوتراپی تا حد زیادی به خاطر کاربردهای آن در بحث درمان تومورها شناخته شده‌اند.
  • در ادامه سه مدل دستگاه اصلی هایفو دابلو کره را نیز مشاهده خواهید کرد.
  • عمل هایفوی واژینال یکی از روش های مدرن و جدیدیست که برای شل شدگی و افتادگی مثانه و ترمیم آن بدون خطر، راه هایی مثل عمل پرینورافی و خونریزی کمک خواهد کرد.

هنگامی که پوست شروع به کلاژن سازی کند، چین و چروک از بین خواهد رفت و اگر پوست دچار افتادگی باشد طی چند جلسه بهبود خواهد یافت. به طور کلی انواع مدل های دستگاه هایفو اولترا به دو مدل تقسیم  می‌شود که ۶۰۰ واتی و ۸۰۰ واتی هستند. تعداد شات‌ها در این دو مدل یکسان هستند اما قیمت آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. یکی از دستگاه‌های مورد استفاده در صنعت هایفوتراپی دستگاه هایفو اولترا است که به عنوان تنها دستگاه دارای مجوز FDA آمریکا شناخته می‌شود. این دستگاه از جمله شناخته شده‌ترین دستگاه‌های صنعت هایفوتراپی است که برای انجام هایوفو در مناطق حساس صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهترین دستگاه هایفو در تهران باید دارای ویژگی هایی باشد که علاوه بر جوان سازی دوباره پوست کمترین آسیب را به سلامتی شما بزند.با ما در بررسی این ویژگی ها همراه باشید تا بهترین دستگاه هایفو در تهران را بشناسیم.

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج