مایکروسافت نوار وظیفه بهینه شده برای تبلت را در ویندوز 11 آزمایش می کند | دیجیاتو

[ad_1]

عملکرد مایکروسافت به زودی نوار وظیفه یا نوار وظیفه ویندوز 11 را برای تبلت ها بهینه سازی کنید. ردموندی ها آزمایش گروه کاری جدیدی را برای جدیدترین سیستم عامل های طراحی شده برای تبلت ها آغاز کرده اند و فضای کمتری را اشغال می کنند. این نوار وظیفه جدید اطلاعات مهمی مانند زمان و تاریخ یا وضعیت شبکه را نمایش می دهد. باتری در اختیار کاربران قرار می دهد.

این نوار وظیفه جدید به لطف پنهان کردن نمادهای برنامه، نمادهای جستجو، ابزارک ها و دکمه Start، ساده تر است و فضای کمتری را نسبت به نسخه استاندارد اشغال می کند. هنگامی که از دستگاهی به عنوان تبلت استفاده می کنید، تنظیمات جدید به طور خودکار نوار وظیفه را نشان می دهد. پنهان شده است و به کاربران تبلت فضای بیشتری می دهد.

ماموریت جدید مایکروسافت برای تبلت ها

اگر از پایین صفحه به بالا بکشید، نوار وظیفه استاندارد را دریافت می کنید، اگرچه نمادها به طور خودکار پنهان می شوند و فقط به داده های مهم دسترسی دارید. در این نوار وظیفه با ویجت، دکمه شروعیک جستجو و همچنین آیکون های برنامه به شما نمایش داده می شود که به دلیل اندازه بزرگ می توانید به راحتی با آنها کار کنید.

مایکروسافت به زودی با تغییرات نوار وظیفه کار خواهد کرد ویجت ها در ویندوز 11 نیز تغییر می کند. ساختار ساخت کانال توسعه دهنده شامل اطلاعات و محتوای پویاتر در ویجت ها می شود.

تیم Windows Insider می‌گوید این تغییرات بهتر با ویجت‌های خبری و محتوای جدید از طریق پست‌ها مرتبط می‌شود:

“این کار یافتن و تعامل با ویجت ها و محتوای جدید خبری از طریق فید را آسان تر می کند.”

مایکروسافت نیز در حال آزمایش است 37 ایموجی جدید برای ویندوز 11؛ ایموجی که روی اندروید، iOS و سایر پلتفرم‌ها با Emoji 14.0 کار می‌کند. آخرین نسخه آزمایشی مایکروسافت شامل پیشرفت‌های دیگری است که احتمالاً باید چند ماه صبر کنیم تا به نسخه پایدار اضافه کنیم.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما