ما مسی را داریم اما امباپه بهترین بازیکن جهان است – ورزش سوم

[ad_1]

کد خبر: 1813515 |
12 مارس 1400، 14:45 |
6,412 نتیجه |

13
نظرات

مدیر ورزشی PSG:

لئوناردو مدیر ورزشی پاری سن ژرمن کیلیان امباپه را بهترین بازیکن جهان معرفی کرد.

به گزارش “ورزش سه”، کیلیان امباپه در آخرین خریدهای تابستانی خود در آستانه انتقال به رئال مادرید قرار داشت و حتی گفته می شود باشگاه اسپانیایی برای جذب او به پاری سن ژرمن 200 میلیون یورو پیشنهاد داده است. اما در نهایت PSG تسلیم نشد تا اینکه انتقال او به سانتیاگو برنابئو به تعویق افتاد.

پاری سن ژرمن تلاش زیادی کرد تا امباپه را متقاعد کند، اما تا اینجا ناموفق بود. اما در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر اینکه کیلیان امباپه به تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن نزدیک شده و امیدهای فرانسوی ها برای حفظ او به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. حتی شایعه شده بود که باشگاه فرانسوی پیشنهادی نجومی به امباپه داده که شاید نتواند رد کند.

لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن امروز در مصاحبه ای با Luprizine تاکید کرد که امیدوار است قرارداد امباپه را تمدید کند و او را بالاتر از لیونل مسی بهترین بازیکن جهان توصیف کرد.

لئوناردو گفت:“ما از تمدید با امباپه غافل نشدیم. این روندی بود که باید زندگی و درک می شد. این یک واقعیت است که امباپه بهترین بازیکن حال حاضر جهان است. می توانید از مسی بپرسید، باید بگویم مسی در تیم امباپه بود. فرم فعلی سال‌هاست اما شرایط سال به سال تغییر می‌کند.”البته ما اینجا نیستیم که قضاوت کنیم چه کسی بهترین است، اما به یاد داشته باشید که امباپه 23 سال دارد و مسی 34 سال دارد.”

لئوناردو ادامه داد:“احساس خوبی در مورد امباپه در باشگاه وجود دارد و اخیرا هواداران جو فوق العاده ای را برای او در ورزشگاه ایجاد کرده اند. هواداران ما منحصر به فرد هستند و من معتقدم امباپه درک مشترکی با آنها دارد. ما ناامید نیستیم و سعی خواهیم کرد حفظ کنیم.” یک ستاره فرانسوی خیلی زود به لیگ خارجی منتقل می شود.در تیم ملی فرانسه که قهرمان جام جهانی 1998 شد، بسیاری از بازیکنان این تیم در لیگ های خارجی بازی کردند، اما اکنون پی اس جی در لیگ حضور دارد که ستاره های زیادی دوست دارند. “ما هرگز یک باشگاه فروش نیستیم.”

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما