محصولات جدید تضمینی پاندول نتربیت – زومیت

[ad_1]

امروزه دسترسی به اینترنت در هر زمان و مکان به یکی از مهمترین نیازهای افراد جامعه تبدیل شده است. در واقع، حتی تصور اینکه روزی بدون اینترنت بتوانیم زنده بمانیم، غیرممکن است!

در حال حاضر، استفاده از اینترنت فقط برای گشت و گذار در رسانه های اجتماعی یا تماشای ویدیوهای آنلاین مهم نیست. اما بسیاری از مسائل حیاتی بدون آن بسیار دشوار می شوند. بابه عنوان مثال، پرداخت قبوض، بررسی ایمیل های کاری و ملاقات با همکاران چیزهایی نیستند که بتوانید برای مدت طولانی از آنها غافل شوید!

شاید همین نیازها بود که باعث پیدایش مودم های همراه شد. مودم های 3G و در حال حاضر 4G/LTE به ما این امکان را می دهند که اتصال اینترنتی داشته باشیم که محدود به خانه یا محل کار نباشد. با مودم های 4G/LTE می توانید به راحتی به اینترنت متصل شوید و در هر کجا که هستید حتی در سفر از مودم استفاده کنید.

نتربیت; سازنده متخصص مودم های 4G

بین تولید کنندگان مودم قابل حمل، Inc. نتربیت او حرف های زیادی برای گفتن دارد. نتربیت با برندهای پیشرو تایوانی از جمله DiLink همکاری می کند و تجربه گسترده ای در تولید محصولات شبکه از جمله: مودم های 4G مالک یکی از مهم ترین دلایل کیفیت بالای محصولات نتربیت، تکنولوژی بالای خط تولید این شرکت است.

آونگ

با توجه به تصاویر و فیلم های موجود از کارخانه نتربیت می بینیم که خط تولید SMT این شرکت یکی از جدیدترین دستگاه های برش روی سطح ورق خام است و مونتاژ این قطعات توسط ربات های تمام اتوماتیک انجام می شود.

خط تولید نتربیت همچنین شامل دستگاه هایی است که وظیفه بازرسی برد الکترونیکی برای اطمینان از کیفیت مونتاژ قطعات را بر عهده دارند. علاوه بر این، استفاده از دستگاه لحیم کاری قلع اتوماتیک (Wave Soldering) مونتاژ بهینه صفحات زیرین و مونتاژ و مونتاژ قطعات با بالاترین کیفیت ممکن را تضمین می کند.

ویژگی بارز کارخانه نتربیت تست های پیشرفته و متعدد روی کارت های تولید شده است. این سطح از کنترل کیفیت در کارخانه های ایران کمتر دیده می شود. بردهای تولید شده با انجام چندین مرحله تست بررسی و کنترل می شوند و تنها در صورت موفقیت آمیز بودن تمامی تست ها وارد مراحل بعدی تولید می شوند. مهمترین تجهیزات ویژه تست کارت الکترونیکی و تراشه های موجود در خط تولید را می توان به شرح زیر برشمرد:

  • تست بندر
  • کالیبراسیون وای فای
  • کارایی بی سیم

با کمک این تجهیزات، پورت های شبکه روی مودم ها به طور کامل تست شده و از سلامت و دقت آن ها اطمینان حاصل می شود. همچنین شبکه وای فای برای تنظیم محدوده فرکانس و میزان آنتن ها کالیبره شده است.

با کمک دستگاه Wireless Output تعداد و سرعت داده های ارسالی در شبکه اندازه گیری شده و عملکرد صحیح وای فای تست می شود. استفاده از بالاترین استانداردهای تجهیزات و خط تولید در نتربیت را باید حاصل همکاری این شرکت با بزرگترین برندهای جهانی فعال در حوزه IT و شبکه دانست.

چرا مودم های Nterbit را انتخاب کنیم؟

مودم های نتربیت بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا تولید می شوند. همچنین همانطور که گفته شد تجهیزات اتوماتیک خط تولید این شرکت احتمال ایراد در محصولات را به صفر می رساند.
ویدئوی کارخانه:

شهرت این برند را نباید نادیده گرفت. با وجود تصاحب بازار تجهیزات شبکه توسط شرکت های چینی، برند Neturbit سطح جدیدی از کیفیت و عملکرد محصول را به کاربران ارائه می دهد. در واقع، نربیت با پیروی از شرکت های تایوانی، یکی از بزرگترین برندهای تکنولوژی جهان (از جمله دی لینک) می تواند در مدت کوتاهی به ارتفاعات جهانی برسد.

از دیگر دلایل خرید مودم های Nterbit می توان به گارانتی آنها اشاره کرد. تمامی مودم های این شرکت دارای 3 سال گارانتی آونگ می باشند و در صورت بروز مشکل در سال اول، مودم به طور کامل برای شما تعویض خواهد شد. همانطور که در طی سالیان متمادی دیده ایم، داشتن گارانتی آونگ به معنای ارائه خدمات پس از فروش جامع و تعمیر یا تعویض محصولات است.

در نهایت، اگرچه وجود برند Neturbit طولی نمی کشد، اما این شرکت که رویاهای زیادی در سر دارد، در نظر دارد با تولید محصولات نوآورانه و با کیفیت در آینده، سهم خود را در بازار تجهیزات شبکه به ویژه مودم افزایش دهد. بنابراین با توجه به رویکرد آموزشی احتمالا در آینده بیشتر از این شرکت خواهید شنید!

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما