بیانیه دونالد ترامپ درباره رفتار کیم جونگ اون با مشاورانش

[ad_1]

به گفته جاش داووس، خبرنگار واشنگتن پست، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا با شور و شوق در مورد رفتار کیم جونگ اون، دیکتاتور کره شمالی صحبت کرد.

ترامپ و کیم جونگ اون

ترامپ به اهداکنندگان جمهوری خواه گفت که کیم جونگ اون رهبر کره شمالی اگر بخواهد می تواند مشاورانش را خفه کند. به گزارش واشنگتن پست، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در محل اقامت اهداکنندگان جمهوری خواه در نیواورلئان سخنرانی کرد و گفت که بر اساس پرونده ضبط شده، مشاوران کیم جونگ اون در حالی که نشسته بودند و صحبت می کردند، توجه کامل خود را به عمل آوردند.

داووس در توییتر خود نوشت که ترامپ به کمک کنندگان کمیته ملی جمهوری خواه گفته است که وقتی با مشاوران صحبت می کند، آنها خم می کنند و سرشان را خم می کنند. به گزارش داووسی، ترامپ گفت: «من می‌خواهم مردمم اینگونه رفتار کنند.

رئیس جمهور سابق همچنین کیم را فردی سرسخت و یک رهبر تمام عیار توصیف کرد. الکس ایزنشتات، گزارشگر پولیتیکو که در این مراسم حضور داشت، در سخنرانی خود در جمع حامیان ارشد جمهوری خواه گفت که ترامپ بار دیگر به طعنه نامزد ریاست جمهوری 2024 را معرفی کرد و آدام شیف، نماینده مجلس نمایندگان را “هندوانه” خواند.

او همچنین به «عذرخواهی» معاون رئیس جمهور مایک پنس به دلیل توصیف مثبت اقدامات ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، واکنش نشان داد. ترامپ در دو هفته گذشته از پوتین که دستور حمله مرگبار به اوکراین را صادر کرده بود، ستایش کرده و او را “باهوش” خوانده است. او همچنین استراتژی پوتین در اوکراین را “شگفت انگیز” توصیف کرد.

به گزارش ایزنشتات، ترامپ به کمک کنندگان گفت: «چند روز پیش، شخصی با من تماس گرفت تا بابت حرف‌هایم در مورد پوتین عذرخواهی کنم، در حالی که هیچ‌کس به اندازه روسیه با من سخت‌گیرتر نبوده است».

بیشتر بخوانید:

عکس های نگران راه رفتن کیم جونگ اون رهبر کره شمالی + فیلم

چرا فرار از دیکتاتوری کیم جونگ اون برای برخی از فراریان کره شمالی دشوار است؟

خرید تا 1.000.000 تومان و پرداخت ماه آینده

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما