مهارت‌های حیاتی برای رشد مدیران و سازمان‌ها در قرن جدید

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و تحریریه مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

آبگون یک آموزش مهارت های مربیگری برای مدیران است که در نقش مربی (کوچ) برگزار می شود. مدیران ارشد و مدیران میانی سازمان ها می دانند که دو مهارت مربیگری و کوچینگ و منتورینگ از جمله مهارت ها و نیازهای اساسی است. در واقع مدیران به کمک این دو مهارت می توانند به رشد و شکوفایی کارکنان و در نهایت سازمان و شرکت هایشان کمک کنند تا زمانی که بر ابزارها و باورهای مدرن و کارآمد تکیه کنند. دوره تحصیلی ما برای پاسخگویی به آموزش این مهارت های اصلی سازماندهی شده است. در ادامه با این دوره بیشتر آشنا خواهید شد.

معرفی آثار ما در دوره آبگون

دوره آبگون بر اساس آموزش مهارت های کوچینگ برای مدیران ارشد و میانی موسسات و شرکت های مختلف، مستقیما مدیران سازمان ها را هدف قرار می دهد. با این حال، همانطور که مدیران مهارت‌های اساسی را یاد می‌گیرند، به کارکنان خود با دیدگاه جدیدی در توسعه شخصی و حل مشکلات کمک می‌کنند و بهره‌وری آنها را افزایش می‌دهند. نتیجه این فعالیت ها افزایش اعتماد، اشتیاق و تعهد کارکنان است که سرعت رشد سازمان را دوچندان می کند.

دوره آبگون با برگزاری کارگاه اجرایی در نقش مربی به دنبال تقویت مهارت های مربیگری و منتورینگ در کنار مهارت تیم سازی است. در واقع کار ما با افزایش کیفیت و عمق یادگیری این مهارت ها و جایگزینی باورهای نامناسب و غیر مفید با مطالب جدید و به روز به این هدف مهم دست می یابد.

دوره آبگون چه موضوعاتی را پوشش می دهد و چند جلسه طول می کشد؟

البته مدیران محترم یکی از سوالات مهمی که در ذهن شما ایجاد می شود این است که محتوای این دوره شامل چه مواردی می شود و در چند جلسه اجرا می شود.

دوره Abgon کار ما از دو بخش برای تأثیرگذاری بر جنبه های مثبت رشد سازمانی و تقویت عملکرد کارکنان تشکیل شده است:

  • معرفی یا تبدیل:

در این بخش مدیران می آموزند که کدام الگوها و باورهای ذهنی مانع پیشرفت آنها شده است و چرا باید آنها را تغییر دهند. هنگامی که چنین تغییر نگرشی رخ می دهد، زمینه لازم برای تغییر فراهم می شود.

  • آموزش مهارت های اصلی یا مربیگری برای مدیران:

از قسمت دوم دوره آموزش مهارت های مربیگری آبگون برای مدیران بر اساس تجربه و یادگیری مکرر وارد فاز عملیاتی جدی می شود. این بخش شیوه های قدیمی را برای ایجاد محیط مناسب برای جایگزینی مهارت های رهبری و مربیگری جدید تجزیه و تحلیل می کند.

مهارت های گوش دادن، مهارت های بازخورد، تمایز و مدیریت، و نحوه انجام کوچینگ عملکردی تنها بخشی از آموزش های جامع توانمندسازی برای مدیران ارشد و میانی است.

همچنین شایان ذکر است که کل دوره 40 ساعت در قالب تمرین، چالش، بازی گروهی و یادگیری تجربی می باشد. تعداد جلسات به 8 جلسه 5 ساعته تقسیم می شود.

ویژگی های شاخص دوره آبگون

ویژگی هایی که دوره آموزشی مهارت های کوچینگ آبگون را از سایر دوره های موجود متمایز می کند، دلیل انتخاب این دوره است.

در این دوره انتخاب تجربیات مدیران برای تربیت مدیران ارشد و میانی بسیار هدفمند است. امکان یادگیری استراتژی های جدید وجود دارد. شما در این آموزش تنها نخواهید بود و علاوه بر توضیحات مربی، 2 تسهیل کننده نیز برای تسهیل در مسیر یادگیری همراه خود دارید.

با این حال، ما همچنین یک خبر خوب داریم!

دوره آبگون به دو صورت قابل اجرا بوده و بنا به درخواست شما انجام خواهد شد. در حالت اول ممکن است سازمان ها و شرکت های مختلف درخواست برگزاری دوره ای در شرکت برای گروهی از مدیران خود را داشته باشند. در حالت دوم، سازمان ها می توانند مدیران خود را به صورت گروهی برای آموزش در دوره بفرستند. از همه مهمتر در هر دو مورد تخفیف های ویژه ای برای ثبت نام در نظر گرفته شده است. در پایان توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در آبگون به سایت این مجموعه مراجعه و یا با کسب و کار ما تماس بگیرید.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.