حذف دائمی از لیگ قهرمانان – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1814880 |
20 مرداد 1400 شهریور 23:13 |
1663 نتیجه |

0
نظرات

پاری سن ژرمن در سال های اخیر لحظات عجیبی را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرده و بازی های فراموش نشدنی انجام داده است.

به گزارش “ورزش سه”، پاری سن ژرمن با اعتماد به نفس در دیدار برگشت با رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو رفت.
این بازی آغاز ثبات از تابستان آینده و این مسابقه، عملکرد ضعیف رئال مادرید، عملکرد ضعیف رئال مادرید و شروع ثبات از این مسابقه بود.
با این حال، پاری سن ژرمن پس از شکست در بازی یکشنبه در لیگ فرانسه در روز یکشنبه یک اخطار گرفته و قبلاً اخطار گرفته بود.
همیشه این سوال برای ما پیش می آید که پایمان را کجا روی پوسته موز بگذاریم و ما چطور؟

این هافبک جوان به تازگی در سال 1997 به این تیم پیوسته بود که اتفاق عجیبی در باشگاه رخ داد. هم تیمی او لوران فورنیه محروم شد، اما او همچنان مقابل اکوادور بخارست در مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد.
یوفا فکسی به پاریسن ژرمن فرستاد و به آنها اطلاع داد، اما این فکس در لیست اسناد باشگاه نبود و به همین دلیل هرگز توسط مدیران مربوطه خوانده نشد.
این اشتباه مدیریتی اولین شکست (2-3) را به شکست 0-3 تبدیل کرد و پاری سن ژرمن به یک شوخی عمومی و خصوصی تبدیل شد. کلود لو روی، مدیر ورزشی باشگاه به بازیکنانش گفت: «تمام اروپا خندیدند». تنها کاری که باید انجام دهید این است که گرفتن سهمیه را غیرممکن کنید.»
پیام شنیده شده توسط بازیکنان PARC DES Princes یکی از بهترین بازی‌های خود را در بازی برگشت دید، برد 5-0 PSG و خداحافظی لئوناردو با PARIS SAING-Germain به عنوان بازیکن در آن شب.

برزیل 25 سال بعد به سمت مدیر ورزشی ارتقا یافت و قدرت نامحدودی به دست آورد، اما پاری سن ژرمن حتی پس از قطر در سال 2011 نیز نتوانسته ماجراجویی های جدیدی را در اروپا آغاز کند.
جولین کازار، کمدین، گفت: «PSG مردی است که گران‌ترین لباس‌ها و کفش‌ها را می‌خرد، اما در نهایت با لباس مندرس به خیابان می‌آید».
در سال های اخیر بارها و بارها این اتفاق افتاده است. معروف ترین مورد زمانی تجربه شد که کلمه Remontada وارد فرهنگ زبان فوتبال شد و با شکست 1-6 مقابل بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. این برای پیروزی در بازی PSG با نتیجه 0-4 بود و همه شواهد به مرحله بعد می رسید.

“قدرت ما، همیشه می دانیم که چگونه از روش های جدید استفاده کنیم”. در پایان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2020 رفتیم اما برای اولین بار این مسابقه به دلیل ترشح ویروس کرونا در فضای خالی برگزار شد. ما همچنین با ضربه سر بازیکنی که با ما تمرین کرده بود (کینگزلی کومان) و به طور کلی هرگز با سر گلزنی نکرد، به بایرن مونیخ باختیم.
یوفا، چند روز پیش، به دلیل فینال لیگ قهرمانان اروپا، اشغال نظامی اوکراینی روسیه به دلیل اشغال نظامی. در سن پترزبورگ و در اختیار استادیوم استاددو فرانس، هواداران پی اس جی شروع به تصور رسانه های اجتماعی کردند که تیم در آن قرار داشت. چگونه میله ای برای بازی در خانه وارد این بازی نمی شود؟
وقتی در ابتدای فصل با هواداران صحبت می‌کنم، مسی باید از راموس و وینالدوم مطمئن می‌شد، اما آنها می‌گفتند که این امکان پذیر نیست و احتمالاً دوباره خوشحالم. گفت: ادوارد سیسه که شاهد شکست در بین هواداران بود. “خواهد بود.”

با توجه به تمام شکست ها و ناکامی ها در لیگ قهرمانان، بسیاری معتقدند که حمایت از تیمی که مسی، نیمار و امباپه در آن حضور دارند، کار درستی است.
با این حال، سیلوین 38 ساله که به اندازه کافی بزرگ است تا تلاش های آمارا دایان برای جلوگیری از سقوط پاری سن ژرمن به لیگ D در سال 2008 را به یاد بیاورد، گفت: “ما آن را دریافت نکردیم. مشکل مالکیت قطر این است که همه چیز عادی است. وقتی برنده می‌شوی، اما وقتی می‌بازی احمق به نظر می‌رسی.» همه چیز را انجام می‌دهد… و گاهی اوقات این اشتباه نیست.»
«سه روز بعد، او را در اینستاگرام که او را رها کرد، انداختند.
آرژانتین از آن زمان به همسرش بازگشت و روی نیمکت نشست. لئوناردو در مصاحبه ای با مدافع این بازیکن گفت: “او مشکلی داشت که همه ما می توانستیم درک کنیم”. او در شرایطی برای بازی نبود.»

به گفته جولین کازار، این باشگاه در واقع به پاریس علاقه مند به خیابان های خیابان ها وابسته است. او گفت: از نظر اجتماعی، PSG هرگز یک باشگاه کارگری در PSG نبوده است، این یک باشگاه قمارباز محبوب بود. در سال 1970 آنها چیزی نداشتند جز اینکه می خواستند پله را استخدام کنند. هیچ شکی نداشتند. شرایط به بازیکنی مثل نیمار احترام می گذارد و آنها بدون اینکه از خودش آگاه باشند به این سنت احترام می گذارند.
حاشیه ای، ناپایدار و خسته کننده، در واقع ویژگی های این بازیکن باستانی بارسا با یک نمونه خوب از پاریس.
نویسنده کتاب اینجا در پاریس و فیلسوف تیبو لوپلا گفته است: «این شهر جنوبی در شمال اروپا سرگردان است». PSG یک باشگاه لاتین است. خندیدن و گریه کردن در این باشگاه همیشه پر زرق و برق است و به همین ترتیب مخاطب نیز طلسم می شود. این داستانی است که رسانه ها سال ها آن را پوشش داده اند.»

وقتی صحبت از پاری سن ژرمن می شود، باید انتظار هر چیزی را داشته باشید. اما چرا بازی های کنترل شده و صعود بدون استرس در مادرید برگزار نمی شود؟ این چیزی است که نیاز به تخیل بزرگتری دارد.

الکساندر پدرو – لوموند
ترجمه: مژده لاریجانی

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما