مسی: همیشه بهترین تیم قهرمان لیگ قهرمانان نمی شود :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811459 |
30 روز 1400 شهریور 13:32 |
6,362 نتیجه |

3
نظرات

لیونل مسی ستاره پاری سن ژرمن معتقد است بهترین تیم همیشه قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نمی شود.

به گزارش “ورزش سه”، مسی پیش از این تجربه بازی در رقابت های مختلف مقابل رئال مادرید را داشت، اما در اولین بازی خود مقابل این تیم برای پاری سن ژرمن چندان درخشان به نظر نمی رسید.
با این حال، پاری سن ژرمن موفق شد به گل نهایی خود برسد و با تک گل کیلیان امباپه در دیدار رفت در پارک دو پرنس در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد.
رکورد شخصی ستاره آرژانتینی مقابل رئال مادرید 20 برد، 11 تساوی و 15 باخت در 46 بازی است. او در این دیدارها 26 گل به ثمر رساند و 14 پاس گل داد.
مسی به پاری سن ژرمن گفت: فتح لیگ قهرمانان آسان نیست زیرا رقابتی با بهترین تیم ها و جایی است که کوچکترین جزئیات و اشتباهات می تواند شما را از بین ببرد.

او با اشاره به هدف پاری سن ژرمن برای بردن جام افزود: فکر می کنم ما تیمی داریم که می تواند تلاش کند و این جام را کسب کند. ما از این فکر خوشحالیم و مطمئن هستیم که به این هدف خواهیم رسید، اما باید قدم به قدم جلو برویم. تکرار می کنم، قهرمانی در لیگ قهرمانان دشوار است. بهترین تیم همیشه برنده نمی شود.
کاپیتان تیم ملی آرژانتین همچنین درباره اهمیت بازی تیمی در این تورنمنت گفت: بهترین تیم ها باید در همه زمینه ها از خط دفاع گرفته تا خط حمله خوب باشند و به نظر من توانایی تیم در بازی تیمی است. بازی در این زمینه بسیار مهم است.” مهاجمان نباید خود را فقط به حمله محدود کنند و مدافعان بیشتر از دفاع انجام می دهند.
مسی با اشاره به اینکه امیدوار است پاری سن ژرمن در تمام رقابت های ممکن پیروز شود، گفت: ما باید در مراحل دفاعی و هجومی تیمی قدرتمند و متحد داشته باشیم. گفت. با تکیه بر این برنامه می‌توانیم یک تیم واقعاً رقابتی باشیم، تیمی که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان و هر رقابت دیگری که شانس قهرمانی دارد تلاش می‌کند.»

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما