مصاحبه و عصبانیت هواداران تاتنهام از تهدید کونته :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812367 |
05 سپتامبر 1400 شهریور 13:01 |
1,575 بازدید |

0
نظرات

پس از شکست تاتنهام در دیدار شب گذشته مقابل برنلی، مصاحبه آنتونیو کونته باعث عصبانیت هواداران این تیم از رئیس این باشگاه شد.

به گزارش “ورزش سه”، همین چند روز پیش شاگردان آنتونیو کونته در خانه منچسترسیتی را شکست دادند و لیدر خود را در خانه شکست دادند.

آنتونیو کونته پس از بازی دیشب اظهارات تهدیدآمیزی کرد مبنی بر اینکه این مربی تنها چند ماه پس از ورود به تاتنهام می تواند تیم را ترک کند. “من باید با باشگاه صحبت کنم. من صادق تر از بستن چشمانم و دریافت حقوق هستم. می خواهم مسئولیت کامل باشگاه را بر عهده بگیرم. از هر تصمیمی استقبال می کنم زیرا می خواهم به تاتنهام بروم.” او گفت: برای کمک.

آمده ام تا به پیشرفت تیم کمک کنم، اما شاید در حال حاضر آنقدر خوب نیستم که بتوانم پیشرفت کنم. چشمانم را می بندم و این فصل را اینگونه تمام می کنم، صادق تر از این هستم که بگویم دستمزدم خوب است. او گفت: می‌خواهم با باشگاه در مورد این وضعیت ارزیابی کنم.

این مصاحبه تهدیدآمیز آنتونیو کونته باعث عصبانیت هواداران تاتنهام در شبکه های اجتماعی شد اما نکته مهم این است که موضوع عصبانیت آنها سرمربی ایتالیایی نبود بلکه رئیس این باشگاه بود. در 21 سالی که دنیل لوی هدایت تاتنهام هاتسپر را برعهده داشت، این تیم تنها یک جام کسب کرده است و حالا پس از سخنرانی شب گذشته کونته در شبکه های اجتماعی، سرمربی تاتنهام معتقد است که بودجه لازم برای موفقیت را فراهم نکرده است. از یک مدیر ارشد

یکی از هواداران توییت کرد: تاتنهام پوچتینو، مورینیو و کونته را خراب کرد. اعضای هیئت مدیره این باشگاه بهشت ​​را نخواهند دید.»

یکی دیگر نوشت: “خیلی از بازیکنان نالایق توانسته اند برای مدت طولانی اینجا بمانند. و ما با بازیکنان درجه یک یا آماده کار نداریم و هواداران کمک نمی کنند، فقط قبول می کنند! رسیده است.”

کاربر دیگری نوشت: مربیان و بازیکنان هر که باشند باید بدانیم که بزرگترین مشکل دنیل لوی باشگاه و هیئت مدیره است.

دیگری نوشت: “کونته به مالکان باشگاه فشار می آورد و این بسیار بد است.”

یکی از هواداران نوشت: “بازیکنان یکسان، مربیان متفاوت! بدشانسی – رقت انگیز!”

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما