مقدونیه شمالی 1 1 ایتالیا آتزوری همچنان ناامید کننده است

[ad_1]

کد خبر: 1964305
در 19 سپتامبر 1402 ساعت 00:30
167 بازدید

5
چشم انداز

تیم ملی فوتبال ایتالیا در مرحله مقدماتی یورو 2024 مقابل مقدونیه شمالی به تساوی یک بر یک دست یافت.

مقدونیه شمالی 1-1 ایتالیا: آتزوری همچنان ناامید کننده است

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی فوتبال ایتالیا امشب در چارچوب رقابت های مقدماتی یورو 2024 به مصاف مقدونیه شمالی رفت.

در نیمه اول بازی دو تیم متعادل بود و پس از آن توپ در میانه میدان حرکت کرد و مسیرهای گلزنی به طور کامل توسط دو تیم مسدود شد.

تلاش ایتالیا و مقدونیه در نیمه اول به جایی نرسید و آنها زمان زیادی را صرف پاس دادن و آزمایش حریف کردند تا راهی برای گلزنی پیدا کنند.

1922837

نیمه اول این بازی بدون گل به پایان رسید اما پس از استراحت ایتالیا به سرعت بازی را برگرداند.

چیرو ایموبیله تنها دو دقیقه بعد از نیمه دوم نتیجه را تغییر داد. ضربه والی نیکولو برلا در محوطه جریمه شلوغ به تیر افقی دروازه برخورد کرد و ایموبیله با ضربه سر توپ را به سمت دروازه حریف فرستاد.

این گل توسط سیستم کمک داور ویدیویی با اعتراض تیم میزبان بررسی شد و بررسی نشان داد که ایموبیله قبل از شوت بارلا در موقعیت آفساید نبوده و تایید شد.

در نیمه دوم ایتالیا حریف را بیشتر کنترل کرد و در اکثر دقایق توپ را کنترل کرد و از حملات خطرناک جلوگیری کرد.

شاگردان لوچیانو اسپالتی در اولین تجربه مربیگری خود روی نیمکت ایتالیا، امیدوار بودند که تا پایان پیروزی را حفظ کنند که خطای خطرناک نیکولو زانیولو باعث شد که آتزوری ها برای پیروزی دست به کار شوند.

1922838

او به طور تصادفی یک ضربه آزاد برای حریف در نزدیکی محوطه جریمه اعلام کرد و به مقدونیه شمالی اجازه داد گل تساوی را به ثمر برساند. انیس بردی ضربه پای راست را از جانلوئیجی دوناروما دور کرد و وارد دروازه ایتالیا شد تا بازی را به تساوی بکشاند.

ایتالیا پس از این گل بار دیگر تلاش کرد موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کند اما دفاع گسترده مقدونیه مانع از گل دیگری شد.

ایتالیا پس از 3 بازی با 4 مدال در رده سوم قرار دارد که بازی ها با تساوی 1-1 به پایان رسید. مقدونیه شمالی با یک بازی بیشتر و 4 امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر در رده چهارم گروه C قرار دارد.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما