گواردیولا: اگر آنها به انگلیس حمله کنند چه احساسی خواهید داشت؟ :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812533 ​​|
06 شهریور 1400 شهریور 19:38 |
3,843 بازدید |

یکی
نظرات

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی حمایت کامل خود را از الکساندر زینچنکو اعلام کرد و از روحیه این بازیکن تمجید کرد.

به گزارش “ورزش سه”، منچسترسیتی در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس روز شنبه در اورتون به مصاف این تیم می رود.
حضور زینچنکو در منچسترسیتی باعث شد تا این باشگاه تا حدی تحت الشعاع حمله روسیه به اوکراین باشد که این بازیکن به شدت به آن واکنش نشان داد.
گواردیولا در یک کنفرانس خبری گفت: ما شخصا با او صحبت کردیم و همه با او در تماس هستند. این روزها همه نگران هستند، اما الکس خیلی قوی است. آسان نیست، اما او دیروز به تمرین آمد و در صورت نیاز آماده بازی است.
“اگر کشوری به انگلیس حمله کند چه احساسی خواهید داشت؟” گفت. او هم همین احساس را دارد. این همان چیزی است که در یوگسلاوی اتفاق افتاد و در هیچ کجای دنیا کسی کاری انجام نداد. مردم بی گناه زمانی کشته می شوند که فقط می خواهند در صلح زندگی کنند.

اردوغان با انتقاد از وضعیت کنونی و تهاجم روسیه به اوکراین گفت: “مردم بی گناه همیشه بهای زیادی می پردازند، بهای تصمیمی که یکی دو نفر گرفته اند. ما هنوز چیزی از گذشته یاد نگرفته ایم. این وضعیت در کشور است. سوریه و بسیاری از کشورهای جهان در حال حاضر “در پایان، قوی همیشه ضعیف را نابود می کند.”
گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره خطر بالقوه لیورپول برای باشگاه با رسیدن به برتری سه امتیازی، گفت: “قهرمانی ما هرگز در دسامبر یا ژانویه قطعی نشد. هدف ما تلاش برای پیروزی در بازی بعدی است. من از این بابت بسیار خوشحال و هیجان زده هستم. ما می خواهیم از عنوان قهرمانی دفاع کنیم. این سخت است زیرا همه دیدارها سخت است.”
وی با تمجید از رقبای سیتی در لیگ برتر گفت:”ما به چیزی دست یافتیم که با وجود رقابت قوی در سال های اخیر به دست آمده است. از ابتدای فصل منتظر چنین چیزی بودم. خوشحالم که بهتر از من هستیم. در ابتدای فصل فکر کردم. ما می‌توانیم هر بار بهتر شویم. هرگز احساس نکردم کارم تمام شده است.” “ما می‌خواهیم قهرمان شویم و این چیزی است که از تیمم می‌خواهم.”

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما