مورد عجیب کارسون؛ 17 سال چشم انتظار! (عکس) – سه تمرین

[ad_1]

کد خبر: 1814560 |
19 مارس 1400 02:04 |
8,100 بازدید |

0
نظرات

دروازه بان کهنه کار منچسترسیتی پس از 17 سال به لیگ قهرمانان اروپا بازگشت.

منچسترسیتی با حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پرتغال با نتیجه 5 بر صفر اسپورتینگ لیسبون را شکست داد. با این نتیجه شاگردان پپ در بازی برگشت کار آسانی داشتند و می شد صعودشان را قبل از بازی دوم قطعی دانست. این فرض درست ثابت شد و در بازی برگشت، سیتی پس از استراحت دادن به چند ستاره خود به تساوی بدون گل رضایت داد. این نتیجه در شرایطی حاصل شد که میزبان نیازی به گلزنی نداشت و میهمان هم قدرت کافی برای باز کردن دروازه لیدر لیگ جزیره را نداشت.

در اواخر نیمه دوم، پپ گواردیولا تصمیم گرفت یک تغییر جالب ایجاد کند. تعویضی که روی دروازه بان کهنه کار سیتی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا اثر گذاشت. در دقیقه 73 بازی امشب یک دروازه بان در زمین حضور داشت و هیئت تعویض ایستاد. این در حالی بود که ادرسون داخل دروازه امن بود و دلیل تعویض چیز دیگری بود.

در زمانی که گواردیولا کاملاً مطمئن بود که تیمش صعود خواهد کرد، اسکات کارسون دروازه بان 36 ساله به عنوان جانشین ادرسون وارد زمین شد. این اولین بازی اروپایی کارسون برای سیتی بود. بازی ای که بعد از گذشت تقریبا 17 سال دوباره طعم UCL را برانگیخت.

تنها بازی قبلی اسکات کارسون در لیگ قهرمانان اروپا 16 سال و 338 روز پیش برای لیورپول مقابل یوونتوس در 19 سالگی بود. این بزرگترین فاصله بین حضور هر بازیکن در تاریخ مسابقات است.

کارسون در میان تشویق هواداران سیتی که او را “شماره یک انگلیس” خطاب می کردند، وارد زمین شد و تنها پس از چند دقیقه واکنش خوبی داشت و مانع از افتادن دروازه تیمش در موقعیت تک به تک شد. او در این صحنه مصدوم شد تا امکان حضور بازیکن پایه سوم سیتی در زمین فراهم شود. دقایقی بعد اسکات پس از دریافت خدمات پزشکی شرایطی را پیدا کرد که پس از 17 سال انتظار برای تکرار تجربه اروپایی، نزدیک به 20 دقیقه برای سیتی بازی کند و دروازه تیمش را پوشیده نگه دارد.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما