میلیاردر بریتانیایی جدیدترین مشتری چلسی است – Sports Three

[ad_1]

کد خبر: 1814542 |
18 مارس 1400، 21:17 |
6098 بازدید |

0
نظرات

نیک کندی میلیاردر بریتانیایی به مشتری چلسی اضافه شد.

به گزارش “ورزش سه”، نیک کندی میلیاردر بریتانیایی به طور جدی در حال بررسی چند گزینه برای پیشنهاد احتمالی برای خرید چلسی است. کندی که از دوران کودکی هوادار چلسی بود، در تلاش است با تعدادی سرمایه گذار بین المللی کنسرسیومی تشکیل دهد.

رومن آبراموویچ هفته گذشته در بحبوحه بحران اوکراین پس از تهاجم روسیه، باشگاه را فروخت. کندی 49 ساله معتقد است که سوابق او به عنوان یک توسعه دهنده املاک و مستغلات می تواند اعتبار برنامه هایش برای بازسازی استمفورد بریج را به او بدهد.

سخنگوی نیک کندی در بیانیه ای گفت: “نیک کندی فعالانه در حال بررسی تعدادی از پیشنهادات احتمالی برای چلسی است. اتفاقات زیادی برای چلسی می افتد. از پدرش خواسته شد تا برای این باشگاه بازی کند و یک بازی را در استمفورد تماشا می کند. بریج از آن زمان، او چهار ساله بود.”

در سال 2015، چلسی برنامه های خود را برای یک استادیوم جدید 60000 نفری در استمفورد بریج اعلام کرد، اما این پروژه پس از سه سال به طور نامحدود متوقف شد.

در این بیانیه آمده است: «باشگاه شایسته یک استادیوم و زیرساخت در سطح جهانی است و تخصص و سابقه بی نظیر آقای کندی در زمینه املاک و مستغلات، دارایی ارزشمندی برای ارائه این چشم انداز خواهد بود». گفت.

محسن بایراک میلیاردر ترک یکی دیگر از مشتریان چلسی است. یلماز با بیان اینکه یکی از کسانی بود که پیشنهاد خرید باشگاه را داد، گفت: به زودی پرچم ترکیه را در لندن به اهتزاز در می آوریم.

منابع نزدیک به بایراک به بی بی سی اسپورت گفتند که او مصمم به خرید چلسی است و وکیلش روز پنجشنبه برای مذاکره در لندن خواهد بود. دیگر مشتریان گزارش شده علاقه مند به خرید چلسی شامل وودی جانسون، مالک نیویورک جتس و کنسرسیومی مستقر در عربستان سعودی هستند. همچنین، جیم رتکلیف، میلیاردر بریتانیایی، که مالک اینئوس است و در سال 2019 باشگاه نیس فرانسه را خرید، قبلاً علاقه نشان داده است اما دیگر نمی‌خواهد چلسی را بخرد.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما