میکروذرات مغناطیسی کنترل مغز از راه دور دیجیاتو را فراهم می کنند

[ad_1]

توانایی تحریک و کنترل سلول‌های مغز می‌تواند یک راه قدرتمند جدید برای درک و درمان باشد. اختلالات عصبی بودن. دانشمندان دانشگاه کالج لندن نوع جدیدی از ریزذره مغناطیسی را روی موش‌ها آزمایش کرده‌اند که می‌تواند به عنوان یک کلید مکانیکی کوچک برای روشن کردن سلول‌های حساس به لمس عمل کند، بنابراین راهی جدید برای کنترل مغز – در مراحل اولیه، برخی از سلول‌های مغز ارائه می‌کند. . .

شباهت‌هایی بین این پیشرفت و یکی دیگر از شاخه‌های تحقیقات هیجان‌انگیز وجود دارد که بر کنترل دقیق سلول‌های بدن تمرکز دارد.اپتوژنتیک“معروف است. این تکنیک شامل تماس ژن ها با یکدیگر برای افزایش حساسیت آنها است. این روش آنها را به درمان درد، درمان فلج و بازیابی بینایی تشویق می کند.

تلاش های قبلی برای کنترل مغز و درمان بیماری

در حالی که داستان های موفقیت آمیزی وجود داشته است – مانند سال گذشته که اپتوژنتیک برای اولین بار برای بازیابی بینایی در انسان استفاده شد – انطباق این فناوری برای استفاده بالینی ناشی از نیاز است. اصلاح ژنتیکی سلول ها سخت هستند. هدف تیم UCL کنترل مغز به روشی دیگر با استفاده از ریزذرات مغناطیسی است.

کنترل مغز

محقق اصلی دکتر ییچائو یو گفت: فناوری جدید ما از ذرات مغناطیسی و آهنرباها برای کنترل از راه دور و دقیق فعالیت سلول های مغز استفاده می کند. نکته مهم این است که این کار بدون قرار دادن دستگاه یا ژن خارجی در مغز انجام می شود.

در این روش سلول های مغزی به نام «آستروسیت» که بین رگ های خونی و سلول های عصبی مغز زندگی می کنند و به نوعی تکیه گاه نورون ها هستند، هدف قرار می گیرند. همچنین آستروسیت ها فعال هستند. مدارهای عصبی مغز همچنین کنترل کنید. این سلول ها به لمس بسیار حساس هستند.

مارک لیتگو، نویسنده اصلی این مقاله می‌گوید: «از آنجایی که آستروسیت‌ها به لمس بسیار حساس هستند، هدف قرار دادن آنها با میکروذرات مغناطیسی می‌تواند مغز یا حداقل بخشی از آن را کنترل کند.» توانایی کنترل آستروسیت ها ابزار جدیدی است که به ما در شناسایی و کنترل بهتر اختلالات مغزی و فعالیت عصبی در درمان بیماری های ناشی از این اختلالات کمک می کند. افسردگی بیا امتحانش کنیم.

این فناوری “تحریک مکانیکی مغناطیسی” یا “MMS” نامیده می شود که در آن ریزذرات مغناطیسی پوشیده شده با آنتی بادی ها برای کنترل با استفاده از آهنربا به آستروسیت ها متصل می شوند.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.