چگونه می توانیم فعالیت خود را در اینستاگرام کنترل کنیم و استفاده از آن را محدود کنیم؟ – زومیت

[ad_1]

با محبوبیت روزافزون کسب و کارهای اینستاگرام و اینستاگرام، استفاده از این اپلیکیشن به صورت افسارگسیخته در حال رشد است. اینستاگرام این روزها به یک شبکه اجتماعی تبدیل شده است که اعتیاد زیادی را به دنبال دارد و اگر نتوانیم فعالیت خود را در آن کنترل کنیم، می توانیم زمان زیادی را صرف این برنامه کنیم و متوجه گذر زمان نشویم.

اینستاگرام مدتی است که قابلیتی را ارائه می کند که به کاربران امکان می دهد با مشاهده زمان صرف شده در برنامه و محدود کردن استفاده از آن، فعالیت خود را پیگیری کنند. پس از ایجاد، شخصی سازی و ایمن سازی یک حساب کاربری جدید اینستاگرام، نوبت به مدیریت فعالیت های خود در این اپلیکیشن رنگارنگ می رسد.

مشاهده فعالیت در اینستاگرام

در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایه خود، روی نماد تنظیمات و ضربه بزنید فعالیت شما برای انتخاب. گزینه ای برای مشاهده فعالیت خود در اینستاگرام و مدت زمانی که در این برنامه سپری می کنید زمان صرف شده برای انتخاب.

مشاهده فعالیت در اینستاگرام

در مرکز بالای صفحه زمان صرف شده، می توانید میانگین مصرف روزانه خود از اینستاگرام را مشاهده کنید. در زیر این بخش نموداری وجود دارد که نشان می دهد کاربر در روزهای مختلف چقدر از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده می کند. در پایین این صفحه سه گزینه برای مدیریت مصرف اپلیکیشن در دسترس کاربر قرار دارد که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم.

فعالیت در اینستاگرام را محدود کنید

نظارت بر فعالیت در اینستاگرام

با انتخاب گزینه اول یک یادآوری برای استراحت تنظیم کنید، کاربر می تواند میزان استفاده و میزان مرور اینستاگرام را در فواصل زمانی با هر طولی مدیریت کند. بنابراین به عنوان مثال، اگر گزینه 20 دقیقه را انتخاب کنید، پس از 20 دقیقه استفاده، اینستاگرام به شما اطلاع می دهد که زمان استراحت فرا رسیده است.

فعالیت در اینستاگرام را محدود کنید

با انتخاب و تنظیم گزینه دوم محدودیت زمانی روزانه را تنظیم کنید، کاربر می تواند زمان استفاده از اینستاگرام را در یک روز زمان بندی و محدود کند. پس از تنظیم این گزینه، اینستاگرام پس از سپری شدن زمان انتخاب شده زمان خروج از برنامه را به شما یادآوری می کند.

نظارت بر فعالیت در اینستاگرام

با تنظیم آخرین گزینه تنظیمات اعلان، می توانید انتخاب کنید اینستاگرام چه اعلان هایی را برای شما ارسال کند. همچنین می توانید اعلان های اینستاگرام را غیرفعال کنید. برای این کار پس از ورود به صفحه تنظیمات Notification گزینه را فعال کنید. همه را متوقف کنید مکث ارسال همه اعلان ها

سایر گزینه های این صفحه به طور جداگانه برای شخصی سازی و مدیریت اعلان و ویژگی های هر بخش از اینستاگرام پوشش داده شده است، در آموزش های آینده بیشتر توضیح خواهیم داد.

***

همانطور که می بینید، نظارت بر فعالیت اینستاگرام آسان است و تنها با چند ضربه و فعال کردن گزینه های مدیریتی برای استفاده از این برنامه، می توانید بیشترین بهره را از برنامه مورد علاقه خود ببرید و در زمان خود صرفه جویی کنید.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما