گلکسی واچ 5 احتمالا باتری بزرگتری خواهد داشت – زومیت

[ad_1]

طرفداران سامسونگ مشتاقانه منتظر چندین محصول جدید هستند که در سال جاری رونمایی می شوند، از جمله یکی از سری جدید گلکسی واچ. پس از اینکه غول فناوری کره ای گلکسی واچ 4 را به عنوان یک ارتقاء بزرگ نسبت به نسل قبلی این ساعت هوشمند معرفی کرد، اکنون انتظار داریم در اواخر سال 2022 شاهد رونمایی از گلکسی واچ 5 باشیم.

به گفته سامو موبایل، در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد Samsung Galaxy Watch 5 در دسترس نیست. البته اخیرا باتری این محصول در فایل های ردیابی مشاهده شده است. طبق اطلاعات این سند، ظرفیت باتری نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ از نسخه 40 میلی متری گلکسی واچ 4 بزرگتر خواهد بود.

بر اساس این اطلاعات جدید، SM-R900 Galaxy Watch 5 باتری بزرگتری خواهد داشت. گفته می شود این نسخه در واقع جایگزین مدل 40 میلی متری گلکسی واچ 4 خواهد شد. شایان ذکر است که باتری نسل بعدی گلکسی واچ با شماره قطعه EB-BR900ABY شناخته می شود.

باتری گلکسی واچ 5

ظرفیت اسمی گلکسی واچ 5 276 میلی آمپر ساعت است. در مقام مقایسه، ظرفیت باتری نسخه 40 میلی متری گلکسی واچ 4 معادل 247 میلی آمپر ساعت است. باتری بزرگتر ساعت هوشمند آینده سامسونگ خبر خوبی دارد. زیرا می توانید انتظار داشته باشید که این شرکت تمام مدل های نسل بعدی گلکسی واچ را با باتری های بزرگتر ارائه دهد.

گزارش های قبلی حاکی از آن بود که سری گلکسی واچ 5 احتمالاً در سه ماهه سوم سال جاری وارد تولید انبوه خواهد شد. بنابراین می توان انتظار داشت که این محصول در ماه آگوست یا شهریور به صورت رسمی معرفی شود.

مقالات مرتبط:

سامسونگ ممکن است ویژگی های مربوط به سلامت و تناسب اندام را در ساعت هوشمند بعدی خود بهبود بخشد. اخیراً گزارش شده است که گلکسی واچ 5 احتمالاً از سنسور دما استفاده خواهد کرد. این قابلیتی است که به کاربران امکان می دهد دمای بدن خود را بررسی کنند و ساعت هوشمند سامسونگ از این سنسور برای اطلاع کاربر از علائم تب استفاده می کند.

انتظار می‌رود در هفته‌ها و ماه‌های آینده جزئیات بیشتری در مورد نسل بعدی ساعت‌های گلکسی سامسونگ در دسترس قرار گیرد. حال باید دید ویژگی ها و امکاناتی که سامسونگ برای سری گلکسی واچ 5 تدارک دیده است تا کاربران را به خرید این محصول ترغیب کند.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما