نحوه ایجاد میانبر از مخاطبین WhatsApp در صفحه اصلی – Zomit

[ad_1]

معمولاً از بین همه گفتگوهای ما، مهمترین گفتگوها یا مخاطبانی هستند که بیشتر با آنها در ارتباط هستیم. فرض کنید بیش از هر مخاطب دیگری در روز برای یک مخاطب واتس اپ پیام ارسال می کنید. در این صورت، ایده خوبی است که یک میانبر ایجاد کنید تا از همان شخص در صفحه اصلی، مستقیماً به صفحه چت با آن شخص خاص ضربه بزنید. در این مقاله نحوه ایجاد میانبر از مخاطبین واتس اپ در صفحه اصلی اندروید و آیفون را به شما آموزش می دهیم.

ایجاد میانبر برای ردیاب واتس اپ در اندروید

دو راه برای ایجاد میانبر برای ردیاب واتس اپ در اندروید وجود دارد: یکی از طریق برنامه واتس اپ و دیگری از طریق ویجت واتس اپ.

ایجاد میانبر برای مخاطبین WhatsApp از طریق برنامه

1. وارد واتساپ شوید. برای انتخاب چت ضربه بزنید و مکث کنید.

۲. روی نماد نقطه در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

3. از منوی ظاهر شده روی گزینه میانبر چت را اضافه کنید شير آب.

بعد، پیامی در صفحه اصلی ظاهر می شود که از شما می خواهد یک مخاطب را اضافه کنید. اضافه کردن نماد موجود در پیام را انتخاب کنید یا ضربه بزنید و مکث کنید، سپس آن را به صفحه مورد نظر بکشید.

ایجاد میانبر برای مخاطبین WhatsApp از طریق برنامه 1

همچنین می توانید پس از ورود به واتس اپ به جای مرحله بالا وارد چت مخاطبین شوید. روی نماد نقطه در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید. سپس گزینه بیشتر انتخاب و سپس گزینه میانبر اضافه کنید دست نزن.

پس از آن، پیامی در صفحه اصلی نمایش داده می شود که از شما می خواهد یک مخاطب را اضافه کنید. اضافه کردن نماد موجود در پیام را انتخاب کنید یا ضربه بزنید و مکث کنید، سپس آن را به نقطه دلخواه روی صفحه بکشید.

ایجاد میانبر برای مخاطبین WhatsApp از طریق برنامه 2

این یک میانبر تماس WhatsApp در صفحه اصلی ایجاد می کند. سپس فقط روی میانبر WhatsApp در صفحه اصلی ضربه بزنید تا وارد صفحه چت آن شخص شوید. برای افزودن مخاطبان بیشتر مراحل بالا را تکرار کنید.

ایجاد میانبر برای مخاطبین WhatsApp از طریق منوی ویجت

برای ورود به منوی ویجت و مکث، روی نقطه ای از صفحه اصلی گوشی ضربه بزنید. از جمله گزینه هایی که ظاهر می شوند آیکون ها هستند. ویجت ها دست نزن. ویجت WhatsApp را در منوی ابزارک ها جستجو کنید یا آن را در نوار جستجو در بالای صفحه جستجو کنید. هنگامی که ویجت پیدا شد، روی آن ضربه بزنید تا تمام ویجت های مربوط به WhatsApp را مشاهده کنید.

ایجاد میانبر از مخاطبین WhatsApp از طریق ویجت 1

در بین ویجت ها، ویجت 1*1 ویجتی است که میانبر شخص مورد نظر را روی صفحه ایجاد می کند. دکمه را فشار دهید تا به صفحه اصلی اضافه شود اضافه کردن نماد را انتخاب کنید یا روی آن ضربه بزنید و مکث کنید. سپس آن را به نقطه ای که می خواهید روی صفحه بکشید.

ایجاد میانبر از مخاطبین WhatsApp از طریق ویجت 2

پس از آن بلافاصله وارد صفحه تماس واتساپ می شوید. در این صفحه، شخصی را که می خواهید ساخت میان افزار صفحه را برای او تکمیل کنید، انتخاب کنید. مراحل بالا را تکرار کنید تا مخاطبان بیشتری به صفحه اصلی اضافه کنید.

ایجاد میانبر برای مخاطبین WhatsApp در آیفون

ایجاد میانبر مخاطب واتساپ در آیفون به سادگی اندروید نیست. اساساً هیچ راه ساده ای برای ایجاد میانبرهای WhatsApp برای مخاطبان خود در صفحه اصلی وجود ندارد. برای ایجاد میانبر برای مخاطبان WhatsApp در آیفون به این برنامه نیاز دارید میانبرها کمک بگیر. توجه داشته باشید که هنوز امکان ورود به صفحه چت واتس اپ از طریق میانبر وجود ندارد. در عوض، می‌توانید یک میانبر از مخاطب واتس‌اپ برای چیزی مانند ارسال پیام یا تماس با WhatsApp در صفحه ایجاد کنید.

برای این کار وارد اپلیکیشن شوید میانبرها تبدیل شدن. روی نماد + از گوشه سمت راست بالا و سپس روی دکمه کلیک کنید افزودن اکشن شير آب.

ایجاد میانبر از مخاطبین WhatsApp در iPhone 1

در صفحه ای که باز می شود، به تب بروید برنامه های کاربردی برو Whatsapp را جستجو کنید و روی آن ضربه بزنید. در این صفحه مجموعه ای از اقدامات قابل انجام در واتس اپ را به شما نشان می دهد. به عنوان مثال با انتخاب پیام فرستادن، می توانید پیام خود را با میانبر WhatsApp ایجاد شده در صفحه اصلی به گیرنده مشخص شده ارسال کنید. شما همچنین می توانید تماس بگیرید زنگ زدن برای انتخاب.

ایجاد میانبر از مخاطبین WhatsApp در iPhone 2

روی نماد + کنار آن ضربه بزنید تا میانبر پیام ایجاد شود. پیام فرستادن شير آب. در کادر اقدام انتخاب شده، روی ضربه بزنید. دستور پخت برای انتخاب مخاطب مورد نظر ضربه بزنید. پس از انتخاب مخاطب، روی ضربه بزنید. تکمیل شد شير آب.

ایجاد میانبر از مخاطبین WhatsApp در iPhone 4

در نهایت می توانید نام و تصویر آیکون را برای این میانبر انتخاب کنید. برای تغییر نام، روی کادر کنار نماد ضربه بزنید و نام را وارد کنید. برای تغییر آیکون، روی آن ضربه بزنید و یک نماد مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید.

ایجاد میانبر از مخاطبین WhatsApp در iPhone 5

وقتی کارتان تمام شد، روی نماد آبی بالای نماد تنظیمات ضربه بزنید تا میانبر به صفحه اضافه شود و افزودن به صفحه اصلی برای انتخاب. پس از نمایش پیش نمایش میانبر، برای تایید کلیک کنید. اضافه کردن شير آب.

ایجاد میانبر برای مخاطبین WhatsApp در iPhone 6

اکنون یک میانبر به صفحه اصلی آیفون اضافه می شود. برای ارسال پیام کافی است پیام را تایپ کرده و دکمه را انتخاب کنید و سپس روی آن ضربه بزنید. تکمیل شد و سپس فرستادنبرای مخاطب مشخص شده پیام ارسال کنید. برای ایجاد میانبر تماس واتساپ باید مراحل بالا را تکرار کنید.

امیدواریم این آموزش برای شما مفید واقع شده باشد. آیا استفاده یا استفاده از میانبرها را به دیگران توصیه می کنید؟ اگر در مورد نحوه ایجاد میانبر مخاطب واتس اپ سوالی دارید، لطفاً به ما و سایر کاربران زومیت اطلاع دهید.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما