نوکیا G21 با عمر باتری سه روزه – زومیت معرفی شد

[ad_1]

مدل جایگزین نوکیا جی 20 با بهبودهایی در باتری، صفحه نمایش و دوربین همراه است. هیچ یک از به روز رسانی ها هیچ ویژگی برجسته ای که دستگاه را متمایز می کند اضافه نمی کند. زیرا به نظر می رسد این شرکت بر روی طراحی های منطقی و قابل اعتماد تمرکز دارد.

همانطور که گفتیم نوکیا این بار روی قابلیت اطمینان دستگاه خود تمرکز کرده است و یکی از ویژگی هایی که باعث می شود بیش از پیش به Nokia G21 اعتماد کنیم، عمر باتری آن است. این دستگاه مجهز به باتری 5050 میلی آمپر ساعتی است که پس از هر بار شارژ به مدت سه روز قابل استفاده است.

دلیل افزایش عمر باتری HMD حالت های صرفه جویی در انرژی بهبود یافته و محدود شده است. تغییراتی که ایجاد شده است G21 اجازه می دهد تا اولین حالت ذخیره باتری پس از رسیدن به 20٪ (به جای 10٪) فعال شود. اکنون می بینیم که با رسیدن باتری به 10 درصد، حالت ذخیره انرژی سطح دوم فعال می شود که باعث افزایش عمر باتری می شود.

لازم به ذکر است که G20 اصلی با باتری 5050 میلی آمپر ساعتی نیز عرضه می شود و همچنین وعده عمر باتری سه روزه را می دهد. HMD حداکثر سرعت شارژ را به 18 وات افزایش داده است (سازگار با USB PD 3.0). با این حال، این گوشی تنها با یک آداپتور 10 واتی خارج از جعبه عرضه می شود. بنابراین، برای شارژ سریع دستگاه خود باید شارژر دیگری تهیه کنید. یکی دیگر از پیشرفت‌ها این است که HMD می‌تواند گوشی را 5 درصد باریک‌تر کند، از 9.2 میلی‌متر به 8.5 میلی‌متر.

دومین تبلیغ بزرگ در G21 با نرخ رفرش صفحه سازگار است. پانل ال سی دی صفحه نمایش این دستگاه 65.5 اینچ است و نرخ تازه سازی 90 هرتز را ارائه می دهد. G21 می توانید فیلم های با کیفیت را در سرویس پخش Netflix تماشا کنید پخش کننده HD. همچنین، اگر می خواهید سه روز عمر باتری داشته باشید، باید حالت تطبیقی ​​نمایشگر را فعال کنید تا در زمانی که برای صرفه جویی در عمر باتری به 90 هرتز نیاز ندارید، نرخ تازه سازی را به 60 هرتز کاهش دهید.

دوربین اصلی G21 از سنسور 50 مگاپیکسلی جدید استفاده می کند (G20 دارای سنسور 48 مگاپیکسلی بود. HMD در مورد دیافراگم لنز و اندازه سنسور چیزی نگفته است. در عوض، بر روی ویژگی Super Resolution تمرکز می کند که جزئیات تصاویر گرفته شده را بهبود می بخشد. حالت شب نیز وجود دارد. همه این ویژگی ها خوب هستند. اما سنسور 5 مگاپیکسلی لنز ماوراء بنفش G20 مدل جدید حذف شده و اکنون تنها دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی باقی مانده است.پنل پشتی و نمایشگر گوشی هوشمند نوکیا جی 21

نوکیا G21 با تراشه بسیار قدرتمندتر Unisoc T606 عرضه می شود. تراشه 12 نانومتری دارای دو هسته Cortex-A75 و شش هسته A55 است. این یک پیشرفت خوب نسبت به Helio G35 است که تنها دارای هشت هسته A53 است. همچنین در این محصول پردازنده گرافیکی Mali G57 MP1 استفاده شده. این تراشه دارای 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی است. G21 این گوشی دو سیم کارته با اسلات کارت سه گانه است. بنابراین، شما همیشه می توانید با کارت microSD فضای ذخیره سازی بیشتری اضافه کنید.

نوکیا جی 21 با اندروید 11 عرضه می شود. اما سیستم عامل برای نسل بعدی نیز آماده است. به عنوان بخشی از برنامه معمول پشتیبانی نرم افزار HMD، دو به روز رسانی سیستم عامل (یعنی اندروید 12 و 13) و یک وصله امنیتی سه ساله دریافت خواهد کرد. به گفته HMD، این شرکت دو برابر بیشتر از رقبای خود وصله های امنیتی منتشر می کند.

سمت گرگ و میش نوکیا G21 و حسگر اثر انگشت

همانند گذشته، این گوشی هوشمند دارای حسگر اثر انگشت نیز می باشد. سیستم تشخیص چهره نیز برای باز کردن قفل دستگاه بهبود یافته است و اکنون می تواند شما را با و بدون ماسک تشخیص دهد.

نوکیا G21 به زودی در رنگ آبی نوردیک با قیمت 170 یورو در دسترس خواهد بود و Twilight در دسترس خواهد بود (G20 با قیمت 160 یورو در دسترس است). این محصول شامل شارژر 10 واتی و کابل USB در جعبه می باشد. اما در برخی مناطق با هدفون و محافظ صفحه نمایش و قاب ژله ای عرضه می شود. پاک کردن پرونده نوکیا G21 این از 100٪ مواد بازیافتی ساخته شده است و می توان آن را در: Nokia.com در دسترس خواهد بود.

مقاله مرتبط:

این گوشی که دارای جک 3.5 میلی متری هدفون نیز می باشد، با هدست سیمی نوکیا با درایورهای 40 میلی متری و بالشتک های نرم گوش قابل استفاده بوده و طراحی آن قابل تا شدن است. همه اینها با قیمت 31 دلار به فروش می رسد. این هدست که عمر باتری آن 62 ساعت است در نسخه بی سیم نیز موجود است و 50 دلار قیمت دارد.

علاوه بر این، Nokia Go Earbuds2+ را می توان با قیمت 40 دلار خریداری کرد. این ایربگ TWS عمر باتری 24 ساعته کمتری دارد و دارای گواهی IPX است. ارائه می دهد. Nokia Go Earbuds2 Pro همچنین با طراحی شیک‌تر و پشتیبانی صوتی با تاخیر کم عرضه می‌شود که قیمت آن 45 دلار است.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما