نویر بازگشت نویر به سالزبورگ را تایید کرد – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1814215 |
16 شهریور 1400 شهریور 17:08 |
880 بازدید |

0
نظرات

ما به کتابچه راهنمای کاربر نیاز داریم

بایرن مونیخ تایید کرد که مانوئل نویر پس از مصدومیت بازگشته است.

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ فردا در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آلیانس آره نا میزبان سالزبورگ است. دیدار رفت دو تیم در اتریش با تساوی یک بر یک به پایان رسید و مشخص نیست فردا بایرن مقابل این حریف سخت کوش چه خواهد کرد.

یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن در یک کنفرانس مطبوعاتی تایید کرد که مانوئل نویر برای بازی کردن مشکلی نخواهد داشت.“اگر تا امشب مشکلی برای زانوی مانوئل وجود نداشته باشد، او فردا بازی خواهد کرد. همه ما از بازگشت نوآر خوشحالیم زیرا او نقش مهمی در تیم دارد.” جای او.”

بازیکنان مورد علاقه و تاثیرگذار سالزبورگ: « نمی خواهم اسمی از کسی ببرم چون به راحتی باعث ایجاد حاشیه و شایعه می شود. سالزبورگ بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و در استعدادیابی به خصوص در سال های اخیر بسیار موفق بوده است. آنها همیشه استعدادهای جذابی را جذب و پرورش داده اند.»

سالزبورگ:“این یک بازی خاص است، ما اهداف بزرگی داریم. امیدوارم که خوب بازی کنیم. من تقریباً مطمئن هستم که همه بازیکنان از اهمیت این بازی آگاه هستند. مشابه ها و شباهت های زیادی با بازی وجود دارد. سالزبورگ همیشه از اوج ها دفاع کرده است. اخیراً موارد کرونری زیادی رخ داده است و همیشه با همه بازیکنان تمرین می کنند. آنها در پایان بازی کمی خسته بودند، بنابراین وظیفه ما حفظ و سرعت بخشیدن به بازی است.سالزبورگ همچنین نقش بسیار خوبی در بوندسلیگا آلمان ایفا می کند. نمی توانم بگویم که آنها برای جام می جنگند یا خیر، اما آنها بازیکنان جوان و با استعداد زیادی دارند. این تیم خطرناکی است که باید روی آن کار کرد.”

وضعیت لروی سانه: « لروی بازیکنی است که نمی خواهم تیمم را از دست بدهم. او بازیکنی باورنکردنی است که وقتی در اوج است بی وقفه کار می کند. من به او اطمینان کامل دارم حتی زمانی که او با تیم سازگار نیست. او فردا در لیست حضور خواهد داشت و مطمئن هستم که شاهد بازی خوبی از او خواهیم بود.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما