دیجی کالا – تهیه تزیینات سفره هفتم در زومیت

[ad_1]

اگرچه هر سال هفت سین را جشن می گیریم، اما می توانیم با استفاده از نکات و ایده های جدید، هر سال سفره هفت سین متفاوتی داشته باشیم و از این طریق به شکوه و عظمت جشن های نوروزی کمک کنیم. اگر می خواهید برای سال جدید سفره هفت سین متفاوت و زیباتری داشته باشید، با ما همراه باشید و با نکات طلایی در این زمینه آشنا شوید.

یک موضوع برای میز هفتگی خود انتخاب کنید

برای اینکه سفره هفت سین خود را به بهترین شکل تهیه و بچینید، ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه چیزی را می خواهید بچینید و تزیین سفره هفت سین عید چه نوع موضوعی دارد؟ مثلا دوست دارید سفره هفتگی شما سنتی باشد یا مدرن؟ یا می خواهید رنگ غالب سفره هفت سین در منزل باشید؟ روشن کردن این موضوع در نهایت به شما کمک می کند تا یک نمودار هفتگی شیک و منسجم ایجاد کنید.

ترکیب رنگ مناسب را برای نمودار هفتگی خود انتخاب کنید

دیجی کالا

یکی از نکات مهم در انتخاب و چیدمان سفره هفتم، انتخاب ترکیب رنگ مناسب آن است. همچنین بهتر است این ترکیب رنگی مناسب حال و هوای بهاری باشد و به همین دلیل از همان ابتدا حس تازگی و وسعت را به شما القا کند. دانستن قوانین رنگ می تواند در این زمینه بسیار کمک کننده باشد.

از سوی دیگر برخی بهترین ترکیب رنگ ها در دکوراسیون داخلی مناسب برای میز هفتم می تواند شامل زرد و سبز، آبی و سفید، بنفش و طلایی باشد. اگرچه می توانید سفره هفت سین خود را با یک رنگ تهیه کنید، اما فکر کردن به دو رنگ برای هفت سین می تواند آن را یکنواخت جلوه دهد.

مکان مناسب برای میز هفتگی خود را پیدا کنید

دیجی کالا

برای اینکه رومیزی هفتگی شما به بهترین شکل ظاهر شود، مهم است که آن را طوری بچینید که از نظر نور، زوایای دید و فضا بهترین موقعیت را در خانه داشته باشد. از طرفی مکان هفته را انتخاب کنید تا مهمانان وقتی به خانه شما می رسند به خوبی آن را ببینند. بسته به چیزهایی که در ذهن دارید، در مکانی که انتخاب می کنید فضای کافی برای میز هفتم وجود دارد یا وجود ندارد.

فراموش نکنید که جایی برای بارگاه حافظ هم در نظر بگیرید. استفاده كردن کاملترین پیشگویی حافظ با معنا نوروز یکی از سنت های ایرانی است که می تواند الهام بخش پیش بینی واقعی آینده در مورد عشق یا هر موضوع دیگری باشد. اگرچه می توانید از فال روز حافظ آنلاین نیز استفاده کنید، اما داشتن جلد دیوان حافظ اصلی با معنی و تفسیر کامل نه تنها هفته هفتم شما را زیباتر می کند، بلکه باعث می شود احساس بهتری داشته باشید و با فال حافظ بهتر عمل کنید. بنابراین، اگر هنوز دیوان حافظ را تهیه نکرده اید، توصیه می کنیم همین امروز آن را خریداری کنید.

از ازدحام یا ازدحام بیش از حد خودداری کنید

طبیعی است که دوست داشته باشید وسایل زیادی را روی میز هفتم قرار دهید و با این کار وسایلی را که دوست دارید روی میز قرار دهید. اما به یاد داشته باشید که هر چه آیتم های هفته بیشتر باشد، زیبایی هفته کمتر جلوه می کند. همچنین انتخاب آیتم های مختلف در طول هفته می تواند آن را نامرتب جلوه دهد. از طرفی این به این معنا نیست که میز هفتم باید خیلی خالی باشد. در این صورت سعی کنید تعادل را حفظ کنید و ضروری ترین و زیباترین وسایل هفته را انتخاب کنید.

به جزئیات توجه کنید

چیزی که می تواند تفاوت زیادی بین هفت سفره ایجاد کند این است که به جزئیات آن فکر کنید و آنها را به بهترین شکل ممکن تزئین کنید. اگرچه انتخاب تم کلی تابلوی هفتم مهم است، اما این بدان معنا نیست که از جزئیات غافل شوید. پس به جزئیاتی مانند روبان سبز، رنگ تخم مرغ، نحوه قرار دادن شمع ها توجه کنید تا هفته ای زیبا و منحصر به فرد داشته باشید.

خلاق بودن

برای اینکه بتوانید یک سفره هفتاد بی نظیر بدوزید باید در انتخاب و چیدمان آن خلاق باشید. در این صورت می توانید نمودار هفتگی جدید و بدیع و در نتیجه جذاب تری داشته باشید. این باعث می شود که در دهه هفتاد خود احساس بهتری داشته باشید.

از طرفی در حالی که سعی می کنید خلاق باشید، در سال های آینده کم کم ایده های جدیدی برای انتخاب هفت سین خواهید داشت. پس فقط سعی نکنید از عقاید دیگران تقلید کنید. در عوض، آنها را به عنوان اقداماتی در نظر بگیرید که باید به طور منظم انجام دهید و از طریق آزمون و خطا، جدول آخر هفته مورد علاقه خود را تنظیم کنید.

در نهایت سفره هفت سین به خودی خود قسمت زیبایی از نوروز است، اما با آگاهی از نکاتی می توانید هفت سین زیباتر و منحصر به فردتری داشته باشید. با این حال، این بدان معنا نیست که انتخاب هفت گانه مستلزم رعایت قوانین و اصول مختلف است. در واقع یکی از مهم ترین اصول در این شرایط این است که در انتخاب هفت سین سعی کنید از ایده های دیگران پیروی نکنید و سعی کنید از ایده های مختلفی که به ذهنتان می رسد استفاده کنید. در این صورت می توانید از انتخاب هفت مورد دیگر لذت ببرید.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما